İyi okumalar sevgili okurlarım.Kitapta bazı düzenlemeler yaptım kurgu akışı aynı bazı yazım yanlışlarını düzelttim.
Sizi seviyorum.
♥------✿------♥
"- Abla kalksana ya kalk kahvaltı
hazır."Uykumun en güzel yerinde aşağıda deli gibi bağıran beriya' yı umursamadan uyumaya devam ettim.
Aniden odamın kapısı açılınca yerimden sıçradım gelen tabiki cadaloz kardeşim Beria'dı kapı pervazında dik dik bana bakıyordu.
"- Ablacım kalk geç oldu ama ."
Yatağa uzanıp örttüğü kafama kadar çekip .
"- Beria çıkar mısın biraz daha uyuyacağım ."
Boğuk çıkan sesimle .Kapı kapama sesi geldiğinde Beriyanın çıktığını anladım.
Bir kaç dakika geçmeden kapı şiddetle açılmasıyla neye uğradığımı şaşırdım gözlerimi açarak karşımda dikilen cadoloz kardeşim elinde sürahiyle tepemde bekliyordu.
"- Sakın düşündüğüm şeyi yapma ."
Beria kendini düzelterek.
" - Tam da düşündüğün şeyi yapacağım ablacım."
Anında bütün sürahi üstüme boşaltıp hemen koşarak odamdan çıktı ben cırlayarak yerimden kalkıp.
" - BERİA O SÜRAHİYİ SANA YEDİRTMESEM GÖRÜRSÜN ."
Yatağımdan kalkarak odamdan çıktım merdivenlerden hızlıca inerek ayağım beria'nın çekmesiyle kendimi yerde bulmuştum .
" - Allah belanı versin Beria sen benim başımın belası mısın kızım. " nerdeyse ağlayacaktım artık kafamı kaldırarak Beria dudağını büzerek sevimli haliyle konuşmaya başladı.
" - Abla bir şey olmadı dimi ."
" - Kandır sana kızım beni ne tepemde zırlıyorsun " elini bana uzatarak ayağa kalktım.
Arkama dönüp mutfağa ilernedim Beria ise arkamda konuşuyordu.
"- Ablacım konuşsana."
Arkamdan bana sarılıp konuşmasına devam etti ." Benim senden başka kimsem yok konuş abla ."
Beria dönüp sıkıca sarıldım oda bana karşılık vererek sarıldı benim kardeşimden başka kimsem yoktu annem kalp krizi geçirerek ölmüştü babam ise bizi bırakıp gitmişti onu düşündükçe içim ürperiyordu hatırlamak bile istemiyordum artık aklımdan düşüncelerden sıyırarak konuştum.
"- Bu kadarlık sarılmak yeter bugün sarılma kotomuz doldu maalesef . "
"- Haydi abla kahvaltı edelim kahvaltı soğudu ."
Beria ile kahvaltımızı ettikten sonra kahvaltıyı toplayıp odama çıktım iş bulmam gerekiyordu banyoya girip kısa bir düş aldıktan sonra galdrobu açtım İstanbul sıcak bir yer olduğu için kısa siyah şort üstünde beyaz crop geçirdim saçlarımı kurutup at kuyruğu yaparak hızlıca bir makyaj yaparak odamdan çıktım.
"- Beria ben gidiyorum kapıyı kilitle birşey olursa beni ara ."
Beria salonda bağırarak ." Tamam abla kendine iyi bak . "
Beyaz spor ayakkabımı giyerek evden çıktım hemen bir iş bulmam gerekiyordu .
En yakın arkadaşım Kıvançı arayarak iş istiyecektim telefonu açıp Kıvançın numarasını bularak telefon çalarak kulağıma götürdüm .
"- Alo Kıvanç nasılsın ."
"- İyiyim de Arvena hayırdır kaç gündür aradığın yok ."
" - Kıvanç ne zaman arasam meşgul oluyorsun o yüzden aramıyorum ."
" - Bir şey mi oldu. "
"- Şey kıvanç senden bir şey isteyecektim .''
"- Ne istiyorsun. "
"- İşim yok biliyorsun şirkete çalışıyordum patronla kavga ettikten sonra ayrılmıştım ve işsiz kaldım rica etsem bana iş bulur musun ."
"- Anlıyorum seni Arvena aslında bir iş var ama sen kabul etmesin ."
"- Söyle ."
Kıvanç karasız kalarak konuşmaya devam etti.
"- Bir bar var garson olarak çalışır mısın ."
"- Tamam olur konum at ."
"- Tamam konum atım ama dikkatli ol tehlikede olmanı istemiyorum Arvena ."
"- Merak etme dikkatli olurum görüşürüz. " Dedikten sonra telefonu kapattım konuma girerek taksi durdurup adama konumu gösterip dışarı izledim biraz zaman geçtikten sonra .
"- Hanımefendi geldik ."
Adama parayı uzatıp arabadan indim bara gelmiştim korkutucu bir yerdeydi etrafa baktım insanın içi ürperiyordu .
♥------✿------♥
° Kurgumu beğendiniz mi.
°Arvena karakterini beğendiniz mi.
° Beria nasıl buldunuz.
°2 bölümde sizce Arvena'yı ne bekliyor ?
°Sizi seviyorum bir öneriniz varsa söyleyebilirsiniz.🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AŞK
Teen FictionArvena Kaya 23 yaşında kız kardeşiyle yaşayan genç bir kız ta ki Ateş Yaman'a barda tanışana kadar hayatının değişeceğinden habersizdir . Bu iki kişini hayatı nasıl birbirine bağlanacak. Onlar için mutlu son olabilir mi ? ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜ...