11.Bölüm

332 123 24
                                    


Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın sevgili okurlarım.

🏵️ İyi okumalar 🏵️

Bana ulaşabileceğiniz hesaplar aşağı bıraktım.
⤵️

Instagram :
roman_dakiperi

Tiktok :
Romandakiperi-

♥------✿------♥

Ateşin ağzından.

Ambulansın gelmesiyle Arvena'yı sedyeye alıp ambulansa götürdüler Arvenan'ın kardeşi donmuş bir şekilde bana bakıyordu yanına yaklaştım.

" -Arabaya geçelim hastaneye gidelim ."

Hiç bir şey söylemeden yanımdan geçti arabaya ilernedi vakit kaybetmeden ambulansı takip ederek hastaneye geldik arabadan inip hastaneye girdim .

Arvena karşımda sedyenin üzerindeydi doktorlar hızlı bir şekilde ameliyat odasına götürdüler.

Zamanın geçmesiyle ameliyat odasının kapısı açıldı içinden kadın bir doktor çıktı doktora doğru ilernedim konuşuyordum ki Beria benden önce davranarak konuştu.

"- Ablamın durumu nasıl ."

" - Ablanızın durumu kötü ameliyat bitti uyanmasını bekleyeceğiz herşeye hazırlıklı olun."

Doktor yanımızdan ayrıldı sonra Arvena'yı ameliyat odasından çıkartılar yanına doğru gittim acı çekiyordum benim yüzümden bu haldeydi saçına dokundum .

"- Beyfend'i izin verirseniz yoğun bakım götüreceğiz."

Sedye'den uzaklaştım Arvenan'ın kardeşi kolumdan tutarak beni kendine çevirdi .

"- Senin yüzünden ablam can çekişiyor ."

Gömleğimin yaylalarından tutarak .

" - Ablam bara geldiğinden beri her şey başına geldi şuan doktor bana diyorki herşeye hazırlıklı olun ben onu kaybedemem. Ablamdan uzak durucaksın anladın mı Ateş Yaman ."

İki kolundan tutarak kendimden uzaklaştırdım .

" - Bak Arvenadan uzak duramam o hayatımın içinde sakin bir daha bana dokunmaya cüret etme küçük hanım ."

"- Sen beni tehdit mi ediyorsun ."

" - Nasıl anladıysan küçük hanım."

Telefonumun çalmasıyla çıkışa doğru ilernedim arayan Poyrazd'ı telefonu alıp konuştum .

" - Alo ."

" - Ateş büyük patron geldi seni soruyor ."

"_ Geliyorum ."

Yazardan Ağzından

Ateş hızlı bir şekilde arabasından indi uzun zaman sonra büyük patronu yine görecekti ondan nefret ediyordu ama bu görevi yapmak zorundaydı .

Merdivenlerden hızlıca çıkıp odasına doğru ilernedi kapıyı tıklatı gir komutunu duyunca içeri girdi .

Adam heybetli bir şekilde koltukta oturmuştu hiç değişmemişti hafif kilolu uzun biriydi .

"- Hoş geldin Ateş ."

" - Hoşbuldum patron."

Koltukta oturmasını işaret etti Ateş koltukta oturarak ayak üstüne attı aklı hala Arvenadaydı .

 KARANLIĞIMDAKİ AŞK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin