İyi okumalar .Sizi seviyorum .
İyi okumalar canlarım.
Bana ulaşabileceğiniz hesaplar aşağı bıraktım.
⤵️Instagram :
roman_dakiperiTiktok :
Romandakiperi-❤️
♥------✿------♥
Ateşin yanından ayrıldıktan sonra Beria arkadaşlarıyla konuşma içindeydi yanına yaklaşıp.
" - Gideli mi artık ."
Bana dönerek içeceğini bitirdikten sonra arkadaşlarından izin isteyip .
" - Gidelim geç oldu zaten."
Birlikte mekandan ayrıldıktan sonra taksi durdurup eve gelmiştik Beria odasına çıktı bende odama gidip makyajımı silip eşofman giydikten sonra aşağıya indim mutfağa geçip kahve yapıp balkondaki koltukta oturdum .
Hava karamıştı artık hava soğumuştu bardağa elime alıp sıcaklığı elimi ısıtınca Ateşin elimi tutuğu zaman aklıma gelmişti o adamdan beni kıskanmıştı gülümsediyi mi fark edince kahvemi içtim .
Telefonumu aldım Kıvanç bir kaç kere aramıştı saat geç olduğu için yarın arardım telefonuma mesaj gelince uygulamaya girdim Ateş mesaj atmıştı telefonu kapatıp yanıma koydum bakmayacaktım.
Merak ettiğim için telefonu alıp mesajı okudum .
Gönderen : Ateş Bey
Uyu hava soğuk içeri geç .
Mesajı okuduktan sonra bardağı masaya bırakıp aniden ayağa kalktım etrafa baktım ama kimse sokakta yoktu mesaj yazmaya başladım.
Gönderilen : Ateş Bey
Sen beni mi gözetliyorsun .
Balkonda gidip geldim mesaj gelmeyince bardağı alıp mutfağa bıraktıktan sonra odama geçtim mesaj gelince hemen telefonu alıp okudum .
Gönderen : Ateş Bey .
Hayır sadece bir tahmin o kadar iyi geceler.
Mesajı okuduktan sonra telefonu masaya bırakıp yatağa uzandım ışığı kapatıp mesajı düşündüm.
" - Deli adam ne olucak tahmin etmiş Beyfend'i."
Kendi kendime konuşuyordum ateşin yüzünden olayı bir kenara bırakıp uyudum.
°°°🌑°°°
Sabah kalkıp sıcak bir duş alıp hazırlandım Beria sabah erkenden okula gitmişti .
Kahvaltı yaptıktan sonra salona geçtim.
Kapının çalmasıyla ayağa kalkıp kapıyı açtım karşımda Kıvanç vardı kollarımı açıp sıkıca sarıldım bana karşılık vererek sarıldı.
" - Döndün Kıvanç çok mutlu oldum."
Benden ayırarak. " Evet döndüm işim bitmişti seni görmeye geldim ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AŞK
Teen FictionArvena Kaya 23 yaşında kız kardeşiyle yaşayan genç bir kız ta ki Ateş Yaman'a barda tanışana kadar hayatının değişeceğinden habersizdir . Bu iki kişini hayatı nasıl birbirine bağlanacak. Onlar için mutlu son olabilir mi ? ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜ...