İyi okumalar sevgili okurlarım
Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi çoook seviyorum.🖤
Bana ulaşabileceğiniz hesaplar aşağı bıraktım.
⤵️Instagram :
roman_dakiperiTiktok :
Romandakiperi-♥------✿------♥
Yağmur damlaları cama vurmasıyla ilkilerek uyandım yataktan doğruldum ayaklarım yere değince üşüdüğümü fark ettim etrafa baktım büyük bir dolap vardı ve birde küçük bir içecek bölümü ,masa vardı hepsi siyahtı Ateş siyahla kafasını bozmuştu beni nasıl buraya getirmişti en son bardaydım .
Ayağa kalktım üzerimde dün partide giydiğim siyah elbisem vardı aynaya doğru ilernedim masanın üzerinde parfümler vardı bu Ateşin odasıydı parfümü alıp bileğime sıktım parfümü bırakıp bileğimi kokladım odunsu kokusu vardı güzeldi .
Saçım dağılmıştı belki duş almama izin verirdi dolaba doğru ilernedim ve açtım içinden beyaz bir gömlek aldım banyoya ilernedim kapıyı üstüme kilitledim patavazlık yaptığımın farkındaydım ama içki kokuyordum gün boyu bu kokuyla dağalamazdım küvete ilernedim suyu açtım dolduktan sonra üzerimdeki elbiseyi çıkartıp küvete girdim kadın şampuan olmadığı için Ateşinkini kullandım temizledikten sonra duştan çıktım kuruduktan sonra iç çamaşırları mı giyip üzerime gömleği geçirdim gömlek bana uzun gelmişti düğmelerini ilikleyip banyodan çıktım saçımı kurutmak için fol makinesini aradım ve çekmecede buldum saçımı kuruttuktan sonra yatağın üzerindeki çantamı alıp telefonumu çıkartıp Beria mesaj yazdıktan sonra müzik açtım müziğin ritmiyle dans ettim küçüken dans kursuna gitmiştim kendi etrafımda döndüm ve şarkıya eşlik ettim gömlek dans ettiğim için kısa kalmıştı saçım ıslak olduğu için su damlacıkları yere dökülüyordu yorulduğum için yatakta oturdum gözüm kapı pervazında bana bakan Ateşe takıldı sabahtan beri beni izliyordu hemde hiç fark etmeme rağmen utanarak başımı yere eğdim.
" - Sen beni mi izliyordun neden bu kadar şaşırdın. "
Ateş bana yaklaşarak önümde durdu.
" - Çünkü odamda sabah kimse dans etmediğini için şaşırmış olabilir miyim."
" - Özür dilerim müzik açılınca kendimi durduramadım."
" -Arvena neden benden her zaman özür diliyorsun ."
" - Bilmiyorum."
" - Güzel kokuyorsun Arvena ."
" - Hhii."
Arkasına dönerek odadan çıktı utanmıştım beni böyle görmüştü ne yapayım kıyafetim yoktu ayağa kalktım odadan çıkıcaken Ateşin kaslı vücuduna çarptım yerimde sarsıldım
" - Özür dilerim görmedim seni ".Ateşten ayrıldım elindeki kıyafeti bana uzattı elinden aldım sonra uzaklaşıtı kapıyı kapatıp gömleği çıkartım siyah bir eşfoman getirmişti üzerime giyip gömleği katlayıp yatağa bıraktım odadan çıktım yağmur çok fazla yağıyordu merdivenlerden indim Ateş koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu yanına vardığımda .
" - Arvena sen kahvaltı yap ben yapmayacağım mutfak solda ."
"- Tamam ."
" - Şey Ateş beni eve bırakmaycak mısın ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AŞK
Novela JuvenilArvena Kaya 23 yaşında kız kardeşiyle yaşayan genç bir kız ta ki Ateş Yaman'a barda tanışana kadar hayatının değişeceğinden habersizdir . Bu iki kişini hayatı nasıl birbirine bağlanacak. Onlar için mutlu son olabilir mi ? ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜ...