Medya : Ateş Yaman .
Bu bölümü Ateşin ağzından okuyacağız .
İyi okumalar sevgili okurlarım.
Bana ulaşabileceğiniz hesaplar aşağı bıraktım.
⤵️Instagram :
roman_dakiperiTiktok :
Romandakiperi-🌑
♥------✿------♥
Ateş Ağzından.
Arvenayla sahilde gezdikten sonra uykusu geldiği için eve bıraktım evinin önündeki sokakta arabayı park edip odasını gözlemledim odasının ışığı kapandığında uyudunu anladım.
Saatler ilernemeye başlıyordu arabadan inip binaya girdim bina sessizdi anlaşılan herkes uyumuştu sessizce Arvenan'ın evinin kapısının önüne gelip daha önce yedek anahtar çıkardığım için kapıyı açıp eve girdim.
Yukarıdan sesler gelmesiyle hızlıca merdivenlerden çıkıp Arvenan'ın odasının önüne geldim öksürük sesleri geliyordu .
" - Arvena."
Seslendiğimde ses gelmeyince kapıyı açtığımda yatakta yoktu banyo ışığını açık gördüğümde banyoya girdim Arvena yerde uzanmış boğazını tutmuş şekilde öksürüyordu nefes alamıyor gibiydi .
" - Arvena ne oldu."
Diz çöküp başını nazik bir şekilde yüzüne dokunup ne olduğunu anlamaya çalışıyordum yanaklarından göz yaşı düşmesiyle ağladığını fark ettim yine kabus görmüştü .
Zorlukla dudaklarını aralayıp." İlaç mı getir çekmecede ."
Yerden kaldırıp yatağa bırakıp çekmecedeki ilaçı ve suyu alıp Arvena'ya içirdikten sonra elinden tutup.
" - Nasıl panik atak geçirdin."
Gözleri ağlamaktan şişmiş duruma gelmişti tanıdığım Arvena değildi bitkin halsiz bir Arvena karşımdaydı.
Boynuna sarılmasıyla sırtını sıvazlayıp ." Anlat kabus mu gördün yine."
Ağlamaklı sesiyle ." Ateş yine silah sesiyle uyandım uyamıyorum deliricem ne zaman uyusam o günkü olanlar kabus olarak karşıma çıkıyor."
Arvena dan ayrılıp göz yaşlarını silip masadaki tokayla saçını toplayıp yatağa oturmamla başını dizime koyduktan sonra .
" - Uyu ben burdayım."
" - Tamam ."
Gözünü kapattığında uyudunu anladım saçlarını okşamaya başladım ondan uzak bir yere gitmeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim o bensiz yapamazdı bende onsuz .
Onu seviyordum karanlığımdaki ay ışığımı seviyorum onu asla kaybetmiyeceğim ne pahasına olursa olsun o benimdi o istemesede .
Başını yastığa bırakıp üstünü örtüp odadan çıktım cam kenarına yaklaşık etrafı izlemeye başladım.
Arkamdan bazı sesler gelmesiyle Arvenan'ın uyanmıştı anlaşılan.
"- Bana her şeyi anlat Ateş Cenkle nasıl tanıştınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMDAKİ AŞK
Roman pour AdolescentsArvena Kaya 23 yaşında kız kardeşiyle yaşayan genç bir kız ta ki Ateş Yaman'a barda tanışana kadar hayatının değişeceğinden habersizdir . Bu iki kişini hayatı nasıl birbirine bağlanacak. Onlar için mutlu son olabilir mi ? ❗KİTAP FİNAL OLDUĞUNDA DÜ...