16.Bölüm

237 50 26
                                    

Merhabalar nasılsınız iyisinizdir inşallah...

Neyse iyi okumalar sevgili okurlarım...

Seviyorum sizi...

İyi Akşamlar...

Bana ulaşabileceğiniz hesaplar aşağı bıraktım.
⤵️

Instagram :
roman_dakiperi

Tiktok :
Romandakiperi-

♥------✿------♥

Ateş kolumu tutmasıyla hızlı bir refleksle beni kendine çevirdi gözlerinden ateş fışkırıyordu resmen .

"- Önemsiz bir şey için değerli göz yaşlarını akıtma ."

Bu adam şaka mıydı iki karakterleri var gibiydi .

" - Ağlamıyorum toz kaçtı sadece."dudaklarımı ısırarak gözlerinin içine baktım gözleri sadece dudaklarımday'dı .

"- Toz kaçtı ."

"- Hıhıhı ."

Yüzüme yaklaşmasıyla nefesimi tuttum bu kadar yakın olmamalıydık dudaklarımızın arasında bir santim kalınca ılık nefesi yüzüme çarptı kendini kontrol etmek ister gibi biraz uzaklaştı.

"_ Ölmek isteceğim kadar güzelsin ."

...Ölmek isteceğim kadar güzelsin...

°°🌑°°

Ateş beni ikilemde bırakıp gitmişti rüzgar yüzüme çarpmasıyla üşüdüğüm için birden titredim dış kapıyı açıp eve girdim .

Her yerde siyah giyinmiş koruma vardı . Ateş bar sahibinden yanı sıra başka bir işle dahada uğraşıyordu buna emin olmuştum yakında kokusu çıkardı .

Evin salon ışığı açıktı salona geçtim bir adam pencerenin yanında telefona konuşuyordu .

" -Tamam patron ..." beni görür görmez konuşmasını yarıda kesti bu adamı bir yerde görmüştüm uzun boylu esmer biriydi uzaktan göz rengini göremiyordum telefonunu kapatıp cebine koyup yanıma doğru ilernedi .

Benimle aramızda mesafe koyarak kurumuş dudaklarını ıslatıp ." Arvena hanım bir şey lazımsa bana yada dışardaki korumalara söyleyin ."

" - Tamam teşekkür ederim."

" -Rica ederim görevim ."

Adam yanımdan uzaklaşıp dış kapıya ilernedi .

" -Bir dakika Beyfend'i."

Adam hızlıca bana dönerek .

"- Buyrun Arvena hanım."

" -Ateş beyin nereye gittiğini biliyor musun ."

"-Bu bilgiyi size veremem Arvena hanım."

Başımı tamam anlamında salladım dış kapının kapanma sesi gelmesiyle sol taraftaki merdivenlere doğru gidip elbisemin uçlarını toparlayıp yukarı doğru çıktım .

 KARANLIĞIMDAKİ AŞK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin