17.Bölüm

198 43 8
                                    


Medya : Elyas & Taha Gece Mavisi 💙

Merhabalar nasılsınız iyisinizdir inşallah...

Neyse iyi okumalar sevgili okurlarım...

Seviyorum sizi...

Bana ulaşabileceğiniz hesaplar aşağı bıraktım.
⤵️

Instagram :
roman_dakiperi

Tiktok :
Romandakiperi-

Tiktok : Romandakiperi-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Küpe yok )

♥------✿------♥

Gözümü açtığımda odamdaydım yataktan kalktım başım şiddetli derece de ağrıyordu dün barda ne olduğunu hatıramıyordum.

Banyoya girip işimi hal edip gardropa ilerneyip kot pantolon ve mavi çizgili beyaz gömleğimi alıp üzerine geçirdikten sonra beyaz spor ayakkabımı giyip makyaj masaya geçip saçımı düzleştirdikten sonra hafif bir makyaj yapıp telefonumu alıp mutfağa indim .

Kendime kahve hazırlayıp salona geçtim Beria evde yoktu galiba .

Kahvemi içip evden çıktım hava diğer günlere göre sıcaktı bir kaç aydır hayatım değişmişti Ateş vardı gün geçtikçe daha yakın oluyordum uzaklaşmak istediğimde bir mıknatıs gibi yana yana geliyorduk .

Bazen Ateşi anlayamıyordum saklı bir kutu gibiydi niye onu düşünüyordum sadece patronum'du bu kadar bir kaç kez de hayatımı kurtarmıştı hayatımda başka bir yeri olmazdı.

Telefonuma üst üste bildirim gelmesiyle telefonumu açıp mesajlara girdiğimde okuduğum haberle şok olmuştum biri Ateş ve beni çekip sosyal medyada paylaşmışlardı kollarım Ateşin omzundaydı kocaman yazılarna .

Ünlü Bar sahibi ATEŞ YAMAN gece saatlerinde bir afetle yakalandı ünlü Bar sahibi yeni bir aşka yelken mi açıyor güzeller güzel afetin'de kim olduğu hala bilinmemektedir Ateş Yaman bu konu hakkında hala bir açıklama yapmadı.

Şoklar içinde habere bakıyordum bu olamazdı alttaki fotoğraf ise Ateşin yanağından öpmüştüm çığlık atmamak için zor duruyordum bu nasıl olurdu Gamzenin verdiği içkiyi içmeseydim bu başıma gelmezdi telefonu kapatıp.

Taksi durdurup Ateşin evinin konumunu verdikten sonra nasıl olucağı'nı düşünmeye başladım.Taksi durduktan sonra parayı uzatıp arabadan indim.

Dış kapıyı açıp bahçeye ilernedim Ateşin arabası evin önündeydi yani evdeydi bu işi Ateş hal etmeliydi inşallah Beria görmemiştir .

 KARANLIĞIMDAKİ AŞK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin