12.Bölüm

315 104 10
                                    


Müzik: Mert Demir - Ateşe Düştüm🔥

Müzik: Mert Demir - Ateşe Düştüm🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkı bağımlılık yaptı .

Yine ben aşkolar nasılsınız.

Keyifli okumalar 🖤

Bana ulaşabileceğiniz hesaplar aşağı bıraktım.
⤵️

Instagram :
roman_dakiperi

Tiktok :
Romandakiperi-

♥------✿------♥

3 Hafta sonra.

O olaydan sonra üç hafta geçmişti bu süre boyunca doktora gidip geldim artık ayağa kalka biliyordum ağrılarım ilaç sayesinde hafiflemişti biraz olsa da.

Yataktan kalkıp hazırlanmaya başladım hazırlandıktan sonra mutfağa indim. Beria hala kalkmamıştı bunu fırsat bilerek kahvaltı hazırlamaya başladım .

Beria tam üç haftadır ayağa kalkmamı engelliyordu o kadar korkmuştu ki bazen benimle uyuyordu okuldan gelir gelmez beni kontrol ediyordu .

Beni vuran kişi hala aranıyordu kim olduğunu biliyordum neden bunu yapmıştı merak ediyorum benim kimseye bir kötülüğüm olmadı.

Masayı kurduktan sonra son olarak çay koydum telefonu cebimden çıkarıp masaya geçip oturdum.Ateş o günden sonra hiç görmemiştim sadece uyuduğum da gelmişti onu da galiba hayal görmüştüm evime nasıl gelebilirdi ki .

"- Abla çay kaynıyor."

Beria'nın sesini duymamla ilkildim ayağa kalkıp ocağın altını kapattım Beria dönerek .

"- Günaydın uykucu ."

Yanıma gelip sulu sulu yanağımdan öptü deli kız .

"- Sanada günaydın ."

Masaya oturup salatalık alıp ağzına attı gülerek onu seyrediyordum bir şey anlamamış gibi bana bakıyordu

"- Ne oldu abla..." Salatalık yemeğe devam edip kendini süzüyordu.
"Salatalık yiyorum sadece neden öyle bakıyorsun ."

Çayı demleyip bardakları doldurduktan sonra masaya geçtim Beria konuşmamı bekliyordu .

" - Yok yiye bilirsin sadece yediğinde öbür bir ayıya benziyorsun ."

Şaşırmış şekilde bana bakıyordu bunu beklemiyordu ayağa kalkıp yanıma ilernedi beni gıdıklama ya başladı kahkalarım evde yankılanıyordu sırtımın acılmasıyla dur işareti yaptım.

 KARANLIĞIMDAKİ AŞK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin