6. Bölüm

9K 513 143
                                    

 

Aynadaki yansımama baktım, bej yüksek bel pantolonum, siyah tişörtüm, siyah spor ayakkabım ve beyaz çantamla İzmir gezisine hazırdım.

Bugün cumartesi olduğu için bizler için tatildi, her şey dün ayarladığımız gibi olacaktı. Ben, Ecrin, Afra beraber takılacaktık yani programımızı Ecrin yapmıştı ama bizde uyacağız sanırım.

Odadan çıkıp bahçeye indim. Herkesin bahçede olduğunu farkettim Asmin, Ada, Ege, Poyraz, Afra, Ecrin herkes tatil günümüz için hazırdı. "Selam" bende onların yanına geçtim.
"Herkes hazır, biz Ege'yle beraber çıkıcağız" Poyraz arabayı göstererek konuştu, "Bizde benim arabayla gideceğiz" Asmin ve Ada'nın gidicekleri araba'da hazırdı peki biz neyle gidicektik? kafamı çevirip kızlara baktım "Biz neyle gidiyoruz?" Afra elini cebine attı ve bir araba anahtarı çıkardı, bana göz kırptı arkamı göstererek.

Arkamı döndüğümde siyah bir arabanın olduğunu gördüm, bunu ne zaman aldı? nerden buldu? hiç sormuyorum zaten sorsamda söylemez "Hadi o zaman akşam görüşürüz" Ada'nın elini çırparak sevinçli konuşması kulağıma geldi, Ada'nın çocuksu ruhu aktifti.

Herkes araçlarına geçti, Afra şoför koltuğuna oturdu bende yolcu koltuğuna oturdum, Ecrin ise arkaya geçti. Afra arabayı çalıştırdı bu sırada Ecrin sevinçle bugün neler yapıcağımızı anlatmaya başladı.

Bir restorana gelmiştik , kahvaltımızı yapmak için cam kenarına geçip siparişlerimizi verdik tabikide siparişlerim arasında çikolatada vardı. Ecrin üniversitede ki bazı arkadaşlarımızdan bahsederken yemeklerimizde gelmişti. Ecrin alışveriş için heyecanlı olduğu için kahvaltıyı kısa kesmişti.

Bir piazzanın önündeydik alışveriş yapmak için, Ecrin benim ve Afra'nın koluna girdi , önce kıyafet yerine gelmiştik bir sürü kıyafete baktık "Bu nasıl sizce tam yaza uygun" Ecrin'in gösterdiği yeşil mini elbiseye baktım, tatlı bir görüntüsü vardı yaz geldiği için bence oldukça uygundu, Afra'ya baktığımda ise reyonlarda hep siyah kıyafetlere baktığını gördüm. Ecrin bıkkınlıkla eline bir mavi elbise aldı ve Afra'nın üstüne tuttu "Bak çok güzel Afra'cım bunu denesene hep siyah hep siyah ahh! yeter içimizi kararttın "Ecrin gerçektende bıkmıştı Afra'nın siyah giyinmesine "Aa bırak kızı istediğini alsın karışma Afra'ya" dedim, gülerek onlara bakıyordum Afra istediğini giyebilirdi, Ecrin genellikle karşı çıkardı ama ben Afra'nın siyah sevgisine pek takılmıyordum.

"Canım ne isterse giyerim sanane Ecrin" Afra siyah kıyafetlere bakmaya devam etti. "Sizce bu nasıl" Afra'nın gösterdiği siyah derin göğüs dekoltesi olan tuluma baktım çok hoştu "Sana yakışır" Afra'yı siyahdan ayıramazdık o yüzden hiç denemiyordum. Ecrin elinde kırmızı, derin dekolteli, mini, katlı şifon bir elbiseyle geldi ve onu üzerime tuttu "Bu sana çok yakışır giysene" beni itekleyerek giyinme kabinine götürdü, kabine girdim ve elbiseyi giyip çıktım, aynada kendime baktım bencede çok güzel olmuştum. "Ayy çok güzel oldun Açelya" gülerek Ecrin'e döndüm, Afra ise eliyle çok güzel der gibi baş parmağıyla işaret parmağını birleştirerek salladı.

🌺

"Ayy çok yoruldum" bıkmış şekilde elimde poşetlerle yürüyordum. Piazzadan bir sürü kıyafet almıştık özelliklede ben, alışveriş yapmayı çok seviyorum ne yapabilirim ki annem hep 'seni alana yazık sen adamı iki güne iflas ettirirsin' derdi sanırım haklı.

Piazzadan aldığımız şeyleri arabaya koymuştuk bu seferde yolda yürüyerek hoşumuza giden bütün mağazalara girip alışveriş yapıyorduk Afra bundan bıkmıştı bizi durdurmaya çalışıyordu ama ben ve Ecrin'i durdurmak hiç kolay değildi. Elimde bir sürü poşet vardı ve ellerim yorulmuştu, Ecrin'inde benden farkı yoktu ama Afra'nın elinde hiçbir şey yoktu o alışveriş yapmayı seven biri değildi hep bizim zorumuzla katlanırdı, Piazzadan bir kaç bir şeyler almıştı başka hiçbir şey almamıştı 'onlar bana yeter' demişti.

GEÇMİŞİN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin