11. Bölüm

8.5K 475 186
                                    


Tatlı okumalar :)

🌺




Bakışlarımı tavandan çektim. Derin bir nefes verirken yatağımda doğruldum. Gündüz başıma gelenlerden sonra kafam allak bullaktı. Mara'nın konuşması bittiğinde kapı açılmıştı. Hiç kimse başına gelenlerden sonra ne olduğunu anlayamadığı için bir şey söylememişti.

Madem kart sırayla geliyor acaba ilk kime gelicekti? Elim boynumda ki pusulama kaydı. Şuan babam olsaydı bana ne yapmam gerektiğini söylerdi ama yoktu.

Telefonumu elime aldığımda annemi aradım ama açmadı. Bu sefer Itır'ı aradığımda kısa sürede açtı. "Benim müzik dinleme keyfimi bozucak ne oldu kuzen?" ekranda berilen yüze baktım öylece.

Makyaj masasında oturmuş aynaya bakarak makyaj yapıyordu. Kamerayıda aynaya dayamış olmalıydı "Orası benim odam mı?" gözlerine sürdüğü simden dolayı parlıyordu. Işıklı, parlak şeyleri daima daha çok severdi Itır.

"Ne var ya? Senin makyaj aynan daha güzel" gözüne rimeli sürerken tırnağında ki yeşil ojeye takılı kaldı gözlerim "O benim ojem mi?" dediğimde bakışları aynadan bana çevrildi "Vay be kuzen, nasılda tek bakışta ojeni tanıdın. Burada koymuşsun bende kullandım. Hem sen böyle renkli şeyleri sevmezsin" kaşlarımı çattım "Ben o ojeyi hiç kullanmasam bile bu onu kullanabileceğin anlamına gelmiyor. Eşyalarımın hepsini buraya getirecek halim yok ya" sızlandım. Resmen odam işkal altındaydı.

"Neyseki zevkli kızsın Açelya. Eşyaların hoşuma gitti" şaşkınlıkla dudaklarım aralandı "Sen benim hangi eşyalarımı kullandın?" bütün eşyalarımı getiremiyeceğim için bir kısmı evde kalmıştı "Dolabının çoğu beyazdan ibaret ama neyseki şık ve zevkime göre şeyler var" Derin bir nefes verdim sakinleşmek için "Itır odamıda eşyalarımıda rahat bırak" uyarımı hiç duymamış gibi rahat rahat siyah tonlarındaki rujunu sürmeye devam etti "Ne yapayım Poyraz'ın dolabından mı geçineyim Açelya?" bu kız ciddi olamazdı.

"Odamdan, kıyafetlerimden, makyaj malzemelerimden uzak dur Itır" saçını arkaya attı "Nasıl olmuşum kuzen?" rahatlığı kimsede yoktu "Berbat" dediğimde güldü "Biliyorum çok iyim" telefonunu eline aldığında ayağa kalktı "Sen beni neden aradın?" odamdan çıktığı için rahatladım "Anneme ulaşamadım. Hem sen böyle süslenip nereye gidiyorsun?" gülümsedi ukala bir kuzene sahiptim.

"Arkadaşlarla takılıcağız" gözümü devirdim "Aileye zengin damat getiririm demiyorsunda" bu sefer kahkaha attı "O da olur tatlım. Malum bazılarımız gece gündüz çalışırken bazılarımızın hayatı yaşaması gerekiyor" tabikide çalışıcaktık tıp tutturmak ve okumak kolay mı sanıyordu.

"Bazılarımızın hedefleri var" dediğimde bakışları bana yani ekrana döndü "O hedef insanların dertleriyle uğraşmak mı? Ben daha kendi derdimi çözemiyorum Açelya" bunun farkındaydım zaten. Itır'ın kendi dertlerine yetişemediği belli oluyordu.

"Teyze Açelya aradı sana ulaşamamış" ekranın anneme çevrilmesiyle aramızdaki konuşma bitmişti. Telefon annemin elindeyken bir yanda Itır diğer yanda teyzem vardı.

"Ne yapıyorsunuz?" dedim gülerek. Onları görmek iyi gelmişti. "Evdeyiz dizimiz başlayacak birazdan onu bekliyoruz" teyzeme gülmeden edemedim. Saçlarını boyatmıştı. Kendisi yeniliklere açık birisiydi.

GEÇMİŞİN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin