Tatlı okumalar :)🌺🌺🌺
Yorgunlukla yürürken açık büfeye gelmiştim. Bugün hastanedeki diğer katlarda bulunan hastalar ve tedavi için gelen ayaklı hastalar ile de ilgilenip notlar tutmuştum. Yorucu bir gündü çünkü çoğunlukla ayaktaydım.
Ayaz'ın odasından uyuşturucuyu aldıktan sonra bir daha onun odasına gitmemiştim, gün içindede görmemiştim.
Yemeğimi yerken Asmin güldü "Açelya bütün hastaneyi dolaştın galiba" biraz öyle olmuştu elbette.
Ecrin elindeki telefona bakarak yemeğini yemeye devam ediyordu. Ege ve Poyraz sohbete dalmışlardı Afra yemeğini yerken Ada'nın anlattıklarını dinliyordu.
Hepimiz aynı masaya geçmiştik. Sohbet etmek ve bazı şeyleri konuşmak için. Zaman geçtikçe birbirimize daha çok alıştığımız aşikardı. Paket içindeki kekimi alıp ayağa kalktım "Ben yoruldum erken yatıcağım" diyerek yanlarından ayrıldım.
Asansöre bindiğimde sessizce arkama yaslandım. Koridora geçtiğimde diğer binadaki görevliyi görmeye beklemiyordum "Bakar mısınız?" adımları dururken yavaşça bana döndü. Mavi saçları hâlâ garip gelirken elalarını üzerimden çekmedi. Yanına geldiğimde iri bedeni gölge olmuştu ışığa. Mavi saçlarıyla aklıma öyle kazınmıştı. "Siz burada mı görev yapıyorsunuz?" dedim zaten beni orada satmıştı.
"Görev yerlerimiz değişebiliyor, burada sorun yaşanmaması için sık sık kontroller yapıyoruz" dedi. Bizim kaldığımız binadada güvenlik durduğu için söylediklerini anlıyordum "İyi geceler" yanından ayrılıp odama ilerledim. Onu diğer binada gördüğüm için burada görmek garipsetmişti.
Kartı okutup odama girdiğimde elimdekileri masaya bıraktım. Üstümdeki önlüğü çıkarıp yatağın üstüne attım
Yatağa oturduğumda karşımdaki dolabın kapağına yapıştırılmış not ile duraksadım.
Elimdekilerin alınmasını sevmem. Alınana karşılık alırım.
-Ayaz A.K.Notu birkaç kez okudum. İsmini açık açık yazması ise cabasıydı. Uyuşturucudan mı bahsediyordu. Ben onun iyiliği için almıştım oysaki. Notda ne demek istediğini anlayamazken etrafa baktım.
Bu notu nasıl buraya koymuştu. Yoksa o güvenlik mi beni ispiyonlamıştı. Odaya girmeden önce beni görmüştü ve Ayaz'a söylemiş olmalıydı. Az öncede onu bu katta görmüştüm. Ama bunu yapamazdı o hastaneye çalışıyordu bir hastaya değil. Bundan sonra o mavi saçlı güvenliğide göz hapsine alıcaktım.
Sıkıntıyla elimdeki notu kenara koydum. Önlüğü kenara koyarken dolaptan pijamalarımdan birini ve tişört aldım. Banyoya geçip üstümü değiştirdiğimde saçımı elimle dağıttım.
Odaya geri geçtiğimde ışıkları kapatıp yatağıma girdim, yorucu bir gün olduğu için uyumak istiyordum en azından yarın için daha dinç olmam daha iyiydi. Not meselesini ise halledicektim.
***
Elim boynumdaki pusulamda oyalanırken Ecrin'in maviliklerine baktım. "Bu kızı hiç sevmiyorum şu paylaştıklarına birde beni etiketlemiş" söylenerek hastaneye geçiyorduk. Yıllardır hiç sevmediği kız paylaşımına Ecrin'ide etiketlediği için Ecrin dört dönüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZİ
Fiksi UmumPsikiyatrist olmak isteyen Açelya uzmanlık eğitimi için mahkumların tedavi gördüğü bir hastaneye çalışmaya gider. mahkum hastanın ona duyduğu hisler... hastanedeki anormallikler... Hastalarda ki anormallikler... Her şey birbirini takip eder. Kara...