8. Bölüm

7.3K 424 151
                                    

  Tatlı okumalar :)

🌺🌺🌺

Bilinmeyen numara: İyi geceler.

Bu kimdi? Benden ne istiyordu? Bu videoları bana attığına göre beni tehdit etmek için kullanıcaktı. Bu videolara nasıl erişmişti? Kafamdaki bir sürü soruyla ona yazdım.

Açelya: sen kimsin?
Açelya: benden ne istiyorsun?

Bilinmeyen numara: isteğimi şimdi söylemeyeceğim.

Bilinmeyen numara: bu konuşma aramızda kalıcak, bir arkadaşına, kardeşine yada başka birine bir şey söylersen bunun karşılığını alırsın.

Bilinmeyen numara: sessiz ol ve bekle, benim sana yazmamı.

Telefonu kapatıp hızla yatağın üstüne attım ayağa kalktım odada dolanmaya başladım. Bu kimdi? Şimdi ne yapacağım? Acaba kızlara söylesem mi? Nereden anlar ki?
Olmaz riske atamam. Eğer bu görüntüler polise giderse hiç iyi şeyler olmaz.

Benden ne isteyecek?

🌺

Yatağa uzanmış bir şekilde tavanı izliyordum saatlerdir, gözlerim açıktı, karanlıkta yattığım oda artık aydınlıktı gündüz olmuştu güneş doğmuştu ama benim gözüme hiç uyku girmemişti. Yüzümü ovuşturup yataktan kalktım. Telefonu elime aldım 25 haziran perşembe biz buraya geleli bir hafta olmuştu.

Banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım birazda olsa kendime gelmiştim. Diş fırçama diş macunumu koydum, bir tarafdan dişlerimi fırçalarken bir tarafdanda düşünüyordum.
Bilinmeyen numara kimdi? Bizim arşive girdiğimizde bizden başka kimse yoktu.

Tabi yaa Ayaz ve Atlas arşive girmişti acaba bizim girdiğimizi anlamışlarmıydı? Onlardan başka kim olabilir ki? Onlar olup olmadığını öğrenmem gerekiyor ama nasıl öğrenebilirim? Atlas soğuk biri hiç böyle şeyler yapabilecek biri gibi değil sanki böyle şeylerle uğraşmak istemez gibi, Ayaz yapar mı? Eğer bunu bilseydi bu yola başvurur mu ? Bunu hastanede düşünecektim.

Diş fırçalamam bittikten sonra odaya girdim gardırobun üstüne asılı önlüğü alarak hızlıca giyindim, ayakkabımı ayağıma giydikten sonra elime telefonu alarak yatağa oturdum. Dün videoları geldiğinde tedirginlikten iyi izleyememiştim. Şifremi girdikten sonra hemen videoyu açtım ilk açtığım videoda ben ve Afra vardık.

Video izlerken bir şey dikkatimi çekti video kamera kayıtlarından alınmamıştı birisi bu videoyu kendi eliyle çekmişti, video illerlediğinde ben ve Afra odadan hızla çıkmış ve duvar köşesine geçerek orada yere çökmüş bir şekilde kapıyı izliyorduk, kamera ise bize çok yakındı yani bizi saklandığımız duvarın çok yakınından çekmişti.

Videonun sonunda Ayaz ve Atlas arşive geliyordu ama onların yüzü görünmüyordu biz yere çöktüğümüz için onların sadece ayakları görünüyordu. Diğer videoyu açtığımda Poyraz ve Ecrin vardı, Poyraz bilgisayarların önündeki siyah döner koltuğa otururken Ecrin ayakta telefonuyla uğraşıyordu büyük ihtimalle bize mesaj atıyordu, bilgisayar ekranında ise Afra ve benim görüntüm vardı, video bilgisayar odasının dışında çekilmişti ekranda camın dışından çekildiği belli oluyordu.

GEÇMİŞİN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin