Aslında açık bir şekilde belirtmek gerekirse yazmayı düşündüğüm ve planlamaya çalıştığım başka bir kurgu var ama yazmakta ve kurgu akışını planlama ve daha fazlasında zorlanıyorum bu yüzden acemiliğimi atmak ve yazacağım diğer kurgum için daha az heyecan ve yüksek özgüven için 'yine' tasarladığım bu kurguyu yazacağım.
Ayrıca bu kurguyu Kahramanmaraş depremini yaşamış biri olarak kaybettiğim veya ayrılmak zorunda kaldığım bütün arkadaşlarım, ayrıca önem verdiğim kişiler ve tanıdıklarım anısına yazacağım bir kitap.
Saygı duyarak okursanız memnun olurum.
İyi okumalar. 🖤
______________________Doğa'dan.
Telefona arka arkaya gelen bildirim sesi, beni okuduğum kitaptan ayırırken ayracı kaldığım sayfa arasına koyarak kitabı kucağıma bıraktım.
Yatağımın üstünde duran telefonu elime aldım. Tuş kilidini açarak mesaj gelen uygulamaya girdim. Kayıtlı olmayan bir numaraydı.
05*********: Resim çizmek ilgi alanım.
05*********: Senin resmini çizmek ise uzmanlık alanım.
05*********: Uzun zamandır düşünüyordum ve dün çizdiğim resimleri oldukça geliştirecek bir yöntem buldum.
05*********: Elimin altında o güzel tenini hissederek, kirpikleri sayarak, yüzünü süsleyen benleri teker teker öperek, dudaklarının yumuşaklığını hissederek senin resmini çizmeliyim...
05*********: Böylece ortaya çok daha mükemmel bir tablo çıkacaktır.
05*********: Resmini hissederek çizebilir miyim güzelim? (00.13)
Gece yarısı gelen bu mesajlar beni rahatsız etmişti. Kimdi ve bana nasıl bu şekilde yazabiliyordu?
Mesajları dikkatlice okuduğumda resmimi çizmenin uzmanlık alanı olduğunu yazmış. Demek ki birden fazla kez resmimi çizmiş.
Beni rahatsız eden nokta ise resmimi 'hissederek çizmek' kısmı. Ne demek 'hissederek çizmek'? Sapığın teki kesinlikle.
Aklımdan geçen bu düşüncelerle kaşlarımı çattım. Bu tarz mesajlara hiç denk gelmemiştim, özellikle 'hissederek çizmek' gibi bir fikre hiç denk gelmemiştim.
Siz: Pardon, kimsiniz?
Siz: Resmimi hissederek çizme fikrinden bir an önce vazgeçmelisiniz. (00.15)
Attığım mesajlar ile anında çevrimiçi oldu, sonrasında mesajları gördü. Bir süre cevap yazmadı.
Cevap yazmıyor oluşu bana onu cevaplamamamın gerektiğini düşündürdü. Neden cevap vermiştim ki? Engelleseydim keşke.
05********* yazıyor...
05*********: Öncelikle kusura bakma, bana cevap yazmış olman kısa bir heyecan patlaması yaşattı da. (00.20)
05*********: Kim olduğumu şimdilik söylemek istemiyorum.
05*********: Ve asla resmini çizmekten vazgeçmeyeceğim gibi hissederek çizme fikrinden de vazgeçmeyeceğim.
Kaşlarım yine çatılırken bu kişinin sapık olduğunu düşündüm. Saat gece yarısını geçmişti ve yazdığı mesajların benim için hiçbir mantıklı yanı yoktu.
Beni yanıltmak için böyle davranıyor olabilirdi. Ayrıca kim olduğunu söylemiyorsa onun kim olduğunu öğrenmemi istemiyordu.
Hissederek çizme işine daha fazla1 takılmak istemiyordum sonuç olarak kim olduğu belli olmayan biri resmimi 'hissederek çizmek' istedi diye çizecek değildi ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.13
Teen Fiction[Eşcinsel kurgudur.] En büyük hobisi resim çizmek olan genç kız, sevdiği kızın resmini hissederek çizmek isteyerek ona yazar. ______________________ 05*********: Resim çizmek ilgi alanım. 05*********: Senin resmini çizmek ise uzmanlık alanım. 05***...