İyi okumalar. 🖤
______________________
Doğa'dan.
Boynumun sızısı ile uyandım. Elimi ağrıyan yere koyup ovalamaya başladım, sızıdan dolayı acıyla birkaç mırıltı çıkmıştı ağzımdan istemsizce.
Sandalyeye sırtımı yasladım. Bedenimin istediği rahatlığa ulaşamayınca kendimi yatağa attım. Rahatlayana kadar gerindim. Kulağımdaki kulaklığı çıkarttım komodinin üstündeki kutusunun içine yerleştirdim.
Kulaklığın hemen yanındaki telefonu kafamı dağıtmak için aldım. Bu sırada bir bildirim gelmişti. Bildirim indirdiğim ama uzun süredir öylece duran oyundan gelmişti. O bildirimi sildiğimde yukarı kayan bildirimlerde gözüme çarpan ise sapıktan gelen mesajdı.
Gözlerimi devirdim, gelen mesajın üstüne tıklayarak sohbet kısmına girdim.
05*********: Resmini çizerken tekrar ve tekrar fark ettim ki yüzünü süsleyen o güzel benlerin.. beni sana daha da aşık ediyor.. (16.06)
Bana yazan bu kişi kimdi bilmiyordum ama şimdilik ona sapık sıfatını koymak en mantıkısıydı.
Bu sapık benden yaşça büyük olabilirdi yaşıtım olabilirdi ya da benden küçük biri olabilirdi ama benden küçük olma ihtimalini eledim.
Konuşma şekli -kelimeleri bu kadar iyi kullanıyor olmadı- benden küçük olma ihtimalini elememi sağlıyordu. Ya benimle yaşıttı ya da benden büyük.
Düşüncelerim giderek derinleşirken aynı oranda derin bir nefes aldım. Acaba onu engellesem bir şekilde bana yine yazar mıydı?
Mesajına cevap vermek ve görüldü bırakmak arasında kaldım ama eğer bana bir daha yazmamasını istiyorsam ona bunu açık bir şekilde söylemeliydim.
Ne yazacağımı düşünürken gözüm saate kaydı, saat 17.32'ydi. Teyzemin gelmesi an meselesiydi ve ev sessizdi. Batı ve Doğu gelmemişti demek ki.
Kendimi daha fazla oyalamanın bir faydası olmadığınım bilinciyle mesaj yazmaya başladım.
Siz: Size resmimi çizmekten vazgeçmeniz gerektiğini söylemiştim. (17.33)
Attığım mesaj sırasıyla önce tek tik sonra ise çift tik oldu birkaç saniye içerisinde de tikler mavi renge büründü. Mesajıma bu kadar kısa sürede bakması kaşlarımı kaldırmama sebep oldu.
05********* yazıyor...
05********* çevrimiçi
05********* yazıyor...
05*********: Bebeğim, bende sana asla vazgeçmeyeceğimi söylemiştim..
05*********: Seni sevmekten de, senin resmini çizmekten de vazgeçemem.
Siz: Sizi tanımadığımı ve sizin duygularınıza karşılık vermediğimi biliyorsunuz değil mi? (17.37)
05*********: Biliyorum. (17.37)
Siz: Bana yazarak sadece beni zor duruma düşürürsünüz. Lütfen bunu da bilin.
05*********: Seni zor duruma düşürmeyi hiç istemem ama
05*********: Elimde olan bir şey değil; seni sevmek.
05*********: Sevgi; çıkar gütmeden, sebep aramadan ve bazen karşılık almadığını bilerekte oluyormuş. Bir insana karşı hissedilen en saf ve en güzel duyguymuş.. Bunu seninle öğrendiğim için ve artık duygularımı seninle paylaşmak istediğim için sana yazdım. (17.46)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.13
Teen Fiction[Eşcinsel kurgudur.] En büyük hobisi resim çizmek olan genç kız, sevdiği kızın resmini hissederek çizmek isteyerek ona yazar. ______________________ 05*********: Resim çizmek ilgi alanım. 05*********: Senin resmini çizmek ise uzmanlık alanım. 05***...