İyi okumalar.
______________________
Doğa'dan.
Bugün öğle arasından önceki dersimiz ve öğleden sonraki dersimiz beden eğitimiydi. Çok güzel bir saat dilimine denk geliyordu ve Cengiz hoca yine serbest bırakacaktı ders çalışalım diye.
İzemle soyunma odasına girmek için bodruma iniyorduk. Son birkaç basamağı daha inince koridoru boylu boyunca inceledim.
Karanlıktı, aydınlatmalar yeterli değildi bu da ister istemez bir tedirginlik veriyordu.
"Aslan Denizle sevgili olmuş." Kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı.
"Deniz mi?" Kim olduğunu hatırlayamamıştım bir an.
Aslan'ı dokuzuncu sınıftan beri tanıyordum ve sayılı arkadaşlarımdandı. Şeyda ile ilişkisini bitirdikten sonra uzun bir süre ilişki istemediğini söylemişti.
İzem heyecanla kafasını salladı. "Okula yeni gelen bir çocuk vardı ya, hatırlarsan Gizem ona yavşamaya çalışmıştı da çocuk onu istemediğini söylemişti."
"Hatırladım."
"Çok yakışmışlar!"
"Aslında düşününce aklıma geldi de ikisinin arasında gözle görülür bir çekim vardı."
Dudak bükerek konuştu. "Bilmem ben fark etmedim."
"Teneffüste gideriz yanlarına." Elini omzuma atıp kendine çekti beni, bende elimi beline sardım.
"Gideriz aşkısı."
Soyunma odasının kapısını açıp içeri girince ter kokusu yerine genelde şekerli parfümlerin karıştığı aşırı havasız bir ortamla karşılaşınca yüzümü buruşturdum.
"Bu koku ne ya?"
İzem'de benimle aynı fikirdeydi ve bunu burnunu parmaklarıyla kapatıp konuşarak belirtti. "Bok gibi kokuyor."
Bu iğrenç kokuların birbirine karıştığı yerde nasıl gülebilirsem öyle güldüm. Sesi garip çıkmıştı.
İçeride hem bizim sınıftan hem de başka sınıftan giyinenler vardı. Koca bir sınıf sayılabilirdi bu alan ya da bir depo ama biz soyunma odası olarak kullanıyorduk. Kızlar burada erkekler sınıfta giyiniyordu.
Üzerimdeki ince hırkayı çıkartıp okul tişörtünü soydum ve evden getirdiğim uzun kollu ama ince olan siyah kazağımı giydim.
İzem yanındaki Şeydayla konuşuyordu ya da daha doğrusu Şeyda ısrarla İzemle konuşmaya çalışıyordu.
Pantolonu soyarken etrafa göz gezdirdim. Defne ile göz göze gelince soyduğum pantolonu ayağımdan çıkartırken ona gülümsedim.
Yüz ifadesi tekledikten sonra o da bana gülümsedi. Şeyda'nın yüksek tonda çıkan sesi ile bakışlarım ona döndü.
"Aslanla Deniz nasıl sevgili olurlar?! İnanamıyorum! Aslan bana geri dönecekti!" Söyledikleri ile içerideki çoğu kişi bakışlarını ona çevirip sustu.
Şeyda'nın kurduğu cümleyle İzem'in omzuna elimi koydum ve diğer elim karnımın üstüneyken kahkaha attım.
"Rüyanda görürsün artık onu." Söylediğim ile kaşları çatıldı.
"Kafası karışıktır onun, Deniz aklına girmiştir. Erkekle erkek sevgili olur mu?" Sonlara doğru yüzünü iğrendiğini gösteren bir ifade kapladı, bende onun söylediği ile yüzümü ekşittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.13
Teen Fiction[Eşcinsel kurgudur.] En büyük hobisi resim çizmek olan genç kız, sevdiği kızın resmini hissederek çizmek isteyerek ona yazar. ______________________ 05*********: Resim çizmek ilgi alanım. 05*********: Senin resmini çizmek ise uzmanlık alanım. 05***...