İyi okumalar. 🖤
______________________
Defne'den.
Siz bir fotoğraf gönderdiniz.
Siz: Sevgilim,Siz: Sergiye hazır mısıın? (00.13)
Yatakta yan dönüp üstümdeki örtüye daha sıkı sarılarak Doğa'nın mesajıma cevap vermesini beklemeye başladım. Burada hava, Ankara ve İstanbul'dan çok daha soğuktu; özellikle gece yarısı.
Gözlerim komodinin üstünde duran yüzüğe kayınca gülümsedim, gözlerim kapanırken Doğa'nın yüzünü hayal edince daha da genişledi gülümsemem.
Birkaç günlüğüne olsada Doğa'nın kokusunu, sıcaklığını ve kalp atışlarını hissederek uyumaya alışmıştım. Şimdi, Doğa'nın eksikliğini iliklerime kadar hissediyordum ve uyuyamıyordum.
Bildirim sesiyle telefonu elime alıp, gelen mesaja baktım.
Doğa'm fotoğrafa yanıt verdi.
Doğa'm: Ah, çok güzel.. (00.15)Siz: En az senin kadar...
Doğa'm bu mesajı beğendi.Siz: Sergiye hazır mısıın?
Doğa'm: Hazırım, daha önce hiç bu kadar heyecanlanmamıştım.Siz: Az kaldıı.
Doğa'm: Hatta o kadar heyecanlıyım ki uyuyamıyorum.
Siz: Bende sen yoksun diye uyuyamıyorum. ^_^
Doğa'm: ...
Doğa'm: Şu birkaç günkü uykum hayatımda aldığım en kaliteli uykulardı..
Siz: Benimde. (:
Doğa'm bu mesajı beğendi.Doğa'm: Arasana beni, sesini duyarım.
Doğa: Bana bir şeyler anlatırsın, belki uyurum öyle.
Siz: Uykuya olan aşkın..
Doğa'm: Görüyor musun aradaki farkı?
Siz: Göremedim sanki, neymiş?
Doğa'm: Uykuya aşığım ama seni seviyorum.
Siz: Ahahahh
Siz: Bende seni seviyorum güzelim. (:
Doğa'm bu mesajı beğendi.Doğa'm: Hadii, ara beni.
Siz bu mesajı beğendiniz.Yatakta diğer tarafa dönüp kulaklığımı alırken Doğa'nın adının üzerine dokundum ve onu aradım, ilk çalışta açtı.
"N'apıyorsun güzelim?"
"Uzanıyorum, sen n'apıyorsun?"
Derin bir nefes aldı. "Bende uzanıyorum ama uyumak istiyorum, yarın olsun hemen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.13
Teen Fiction[Eşcinsel kurgudur.] En büyük hobisi resim çizmek olan genç kız, sevdiği kızın resmini hissederek çizmek isteyerek ona yazar. ______________________ 05*********: Resim çizmek ilgi alanım. 05*********: Senin resmini çizmek ise uzmanlık alanım. 05***...