Epilog

23 3 0
                                    

Oddziały antyterrorystyczne przybyły na wskazany adres przez komendanta głównego policji w Houston. Odbicie zakładnika nigdy nie jest prostym zadaniem, istnieje duże ryzyko. Dużą role odgrywa na pewno teren, na którym przeprowadzają akcje.
Celem ich akcji jest stary, opuszczony od 2018 roku magazyn, w którym niegdyś przechowywano ładunki wybuchowe. Ruszyli wzdłuż magazynu przeczesując dokładnie teren a następnie przystąpili do akcji. Otworzyli drzwi z wielkim hukiem.
- POLICJA! NA ZIEMIE! - krzyknął mężczyzna na czele grupy antyterrorystycznej.  Zaskoczeni  porywacze natychmiast wykonali polecenie służb.
Dwójka funkcjonariuszy założyła mężczyznom kajdanki na ręce.
- Gdzie dziewczyna?- zapytał szorstko Pedro, dowódca jednostki.
- Nie ma jej tu.
- Przestań łżeć. Doskonale wiemy, że ją tu przetrzymujecie.
Wszyscy nagle usłyszeli ciche wołanie o pomoc.
- Głupia suka, miała być cicho! - zaklął jeden z porywaczy.
Policja zaczęła przeszukiwać magazyn. Pedro zauważył, że podłoga magazynu jest przysłonięta jakąś folią. Odsunął ją i zawołał szybko swoich towarzyszy.
- Tutaj wokół został wycięty dość spory kawałek podłogi. Ona musi tam być. - wskazał dowódca palcem.
Trójka z policjantów podniosła wycięty kawałek podłogi i ujrzeli na dnie związana i zakneblowaną dziewczynę. Natychmiast pobiegli po drabinę, która stała oparta o ścianę magazynu i wyciągnęli Lily.
- Jesteś już bezpieczna- powiedział Pedro.
Zerknął na prawą dłoń dziewczyny.
- Te padalce ucięli jej jednego palca. Chyba przyjechaliśmy w porę.
Na miejsce dotarła wezwana wcześniej karetka zabierając Lily do szpitala a w nim czekała na nią rodzina oraz Ethan. Wspólnie zaczną nowy rozdział w życiu i zamkną raz na zawsze stary. A tak przynajmniej im sie wydaje...
————————————
Dalsze losy  bohaterów opowiadania:
* Aida Cartier - za zlecenie zabójstwa została skazana wyrokiem Sądu na 7 lat pozbawienia wolności.

*George Wesser-  Za porwanie Lily Bonnet  i przyjęcie zlecenia jej zabójstwa został skazany wyrokiem sądu na dożywotnie pozbawienie wolności.

*Aurora Wesser - Za pomoc w porwaniu Lily Bonnet ( udzielanie porywaczom informacji na jej temat) została skazana wyrokiem Sądu na 4 lata pozbawienia wolności. 

*Mężczyźni przetrzymujący Lily Bonnet - za nielegalne przetrzymywanie  zaginionej, spowodowanie uszczerbku na jej zdrowiu ( odcięty palec w prawej dłoni), pomoc w porwaniu kilku innych dziewcząt ( oraz ich torturowanie) zostali skazani wyrokiem sądu na dożywotnie pozbawienie wolności.

ZaginionaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz