פרק 12 - איפה ג'וגנקוק?

111 11 11
                                    

נקודת מבט טאהיונג

נרדמתי במיטה אחרי המקרה חוץ מזה השחייה באגם עייפה אותי מאוד....
ישנתי כל-כך רגוע עד שהרגשתי יד על הלחי שלי בתנועה חדה הכנסתי את ידי לכרית שלידי ושלפתי סכין פקחתי את עיני מכוון את הסכין אל המטרה "הבהלת אותי!" אמרתי טיפה כועס לג'ונגקוק אבל אז הסמקתי "השפרת מאוד טאה" אמר ממשיך ללטף את הלחי שלי "א-אבל לא פחדת" אמרתי והוא צחקק צחקוק שקט "לא אכפת לי אם אתה תהיה זה שיהרוג אותי" אמר והמשיך ללטף כחכחתי בגרוני "מ-מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו מחכה לתשובה "רציתי לראות אותך אחרי מה שקרה" אמר ונאנחתי "אני מצטער, לא התכוונתי להטריד אותך, אני אידיוט אתה צודק, בבקשה אל תשנא אותי או תתעב אותי, בבקשה בוא נשכח מזה ונחזור להיות חברים טובים בסדר? לא התכוונתי אני אשתנה אני מבטיח רק אל תעזוב אוקיי?" שאלתי דמעות עולות לעיני הוא חייך "אתה כל-כך רגיש טאה" אמר וניגב את הדמעות עם ידיו "אני לא רוצה לשכוח את מה שקרה טאה" אמר ונאנח "אני לא רוצה שנחזור להיות רק חברים טובים, אני מצטער שהיה לי קשה להגיב קצת הייתי פשוט בשוק לא ציפיתי שתבצע את הצעד הזה אתה אני מודה הפתעת אותי מאוד ולא הטרדת אותי אל תאמר שטויות" המשיך לומר וליטף את ראשי הקשבתי לו "אני חייב להודות ולספר לך את זה אחרת לא אהיה כנה איתך ועם עצמי" אמר וסקרן אותי "למען האמת, כשגדלנו, אהבתי אותך ממש אבל ממש בצורה שלא הייתי אמור לאהוב כלל, תמיד הייתה נראה לי יפה כל-כך מוכשר כל-כך ורגיש כל-כך, היית גם מנומס ונדיב, לב מזהב, אני זוכר שסיפרתי את זה להוסוק והוא אמר לי שאני מאוהב בך, היה לי קשה להאמין הרי חינכו את כולנו שצריך להתחתן רק עם נסיכות, היה לי קשה עם העובדה הזו אבל עם השנים השתדלתי אני מודה אני גם נמשך לבנות מאוד, אבל משהו באישיות שלך משך אותי כל-כך!" אמר ונאנח "מה שאני מנסה לומר הוא שביום שהכרתי אותך אהבתי אותך כל-כך, אני לא מאמין שאני מספר לך את זה אבל, אתה יודע מגיל שכל הבנים מקבלים את זקפה הראשונה ומטפלים בה לבד אז" אמר והסמקתי הוא הביט בי וחייך "בוא נגיד שחשבתי עליך בעיקר כשטיפלתי בה לראשונה הייתי כל-כך מופתע הצלחתי לגמור רק מהמחשבה עליך זה משהוא שהטריף אותי בך! אבל אחר-כך חשבתי זהו אני חייב להתוודות באהבה שלי אליך וכשבאתי להודות בזה מולך אמא שלי קראה לי וישבתי עם ההורים שלי הם אמרו שהם מצאו לי נסיכה לעתיד עזוב שזה לא הסתדר בסוף זה רק גרם לאומץ שלי לרדת לא הצלחתי לדבר איתך מבושה אם אתה זוכר, אז כשנישקת אותי הרגשתי בעננים כאילו זה לא אמיתי שעובדים עליי זו הסיבה שלא יכולתי להגיב, כל-כך הרבה מחשבות עברו בראשי באותו הרגע שלא יכולתי לפקוח את עיני כדי להביט בך" הסביר הכל והדמעות כבר זלגו מעיני אהבתי אותו כל-כך ולדעת שגם הוא אהב אותי גרם לי לפרפרים חזקים בבטן "א-" התחלתי לומר אבל אז בכיתי פשוט התפרקתי "שששש דיי" אמר בחיוך וליטף את גבי "א-א-אז לא רק א-א-אני אהבתי א-א-אותך ל-ל-לבד?" שאלתי "ז-ז-זה לא היה ח-ח-חד צדדי?" המשכתי לשאול "ממש לא!" אמר בהחלטיות "שנינו אוהבים אחד את השני אבל לא היה לנו אומץ להתוודות" אמר וניגב את דמעותיו "אתה יודע הלוואי ויכולתי לומר 'אתה לא יפה כשאתה בוכה' אבל פאק אתה יפה בכל מצב" אמר והסמקתי הוא צחקק "גם כשאתה מסמיק אתה יפה, כשאתה בוכה אתה יפה, כשאתה ישן אתה כל-כך פאקינג יפה, כשאתה מחייך אתה יפה, כשאתה שמח, עצוב, כועס, אתה באמת יפה בכל מצב" המשיך לומר וצחקקתי "גם אתה קוקי" אמרתי מסמיק "אני... אני רוצה שניהיה ביחד מה אתה חושב?" שאל ג'וגנקוק מבטי ישר אל עבר עיניי "אתה באמת מתכוון לזה?" שאלתי והוא הנהן "כן, לראות אותך שם באגם בלי חולצה עשה לי דברים בגוף שאתה לא מבין ועצם העובדה שהתעלמת ממני גרמה ללב שלי לכאוב כל-כך, הייתי לא מרוצה מזה בכלל!" אמר כעוס "בבקשה אל תעשה לי את זה שוב הייתי עלול לחטוף התקף לב" אמר והנחתי את ידי על שפתיו "אל תאמר את זה" לחשתי והוא צחקק והוריד את ידי ותפס אותם "בבקשה תהיה בן הזוג שלי?" שאל וצחקק "זה נשמע מצחיק" אמר וצחקקתי כי זה נכון "כן, אני ממש אוהב אותך ברור שאני אהיה הבן זוג שלך" אמרתי מסמיק כל פניי היו חמים בטירוף "אתה כל-כך חמוד אני לא יכול" הכריז ותפס בלחיי האדומות ונשק לשפתיי הורודות נשיקה עמוקה, הנחתי את ידי על צווארו מושך אותו עליי, רגלו נכנסה בין שני רגליי וגנחתי לנשיקה, פי נפתח קצת ולשונו נכנסה לפי הוא הניח את ידו על מותני והצמיד אותי אליו, הוא המשיך לנשק אותי עד שנגמר לנו האוויר והתנתקנו הוא הניח את מצחו כנגד מצחי שנינו התנשמנו מהנשיקה הסוערת שהייתה "אני אוהב אותך" אמר לי ג'ונגקוק "גם אני אוהב אותך" אמרתי מחייך אליו "אתה שלי מעכשיו" אמר והנהנתי "אני שלך, אבל, גם אתה שלי" אמרתי והוא הנהן וטמן את ראשו בצווארי "אוי כל הזמן רציתי לעשות את זה הריח שלך כל-כך מדהים אני התמכרתי אליו מאז שאנחנו ילדים!" אמר ונשק גם לצווארי וצחקקתי "זה מדגדג" אמרתי מחייך "הוא הרים את ראשו נשק לשפתיי מהר והכניס את ראשו חזרה ונשאר שם חייכתי 'תודה ג'ימיני אתה גאון!' חשבתי לעצמי מחייך והבטתי עליו מלטף את שיערותיו.

נקודת מבט ג'ימין

"אהוב שלי אתה יודע איפה ג'וגנקוק?" שאל יונגי וסידר את חליפתו המלכותית על גופו "לא, למה?" שאלתי בחוסר הבנה גם אני סידרתי את שלי לקראת ארוחת הערב "הוסוק לא מוצא אותו וגם אני חיפשתי וביקשתי מהמשרתות לבדוק גם כן הן חיפשו בכל מקום גם בחוץ...." אמר גורם לי לחשוב "איפה טאה?" שאלתי אותו "הוא אמר שהוא הולך להתקלח ולישון" אמר והנהנתי "בדקתם בחדרו של טאה?" שאלתי הוא חשב לרגע "לא, לא חיפשנו שם" אמר ונראה חושב "אתה חושב שהוא שם?" שאל 'אני לא בטוח' חשבתי לעצמי "אני לא בטוח" אמרתי לו 'יכול להיות שהוא נפגע?' המשכתי לחשוב ונאנחתי "אהוב הכל בסדר?" שאל והנהנתי "כן ברור אני מנסה לחשוב" התחלתי להתהלך בחדר "אני צריך ללכת" אמרתי לו הוא כיווץ את גבותיו "לאן?" שאל בחוסר הבנה "דקה אני בא אני רק בודק משהו" אמרתי לו ובמלי לחכות לתשובה יצאתי ורצתי לחדרו של טאהיונג.

להפתעתי דלתו הייתה קצת פתוחה דחפתי אותה קצת וזחלתי פנימה הבטתי במתרחש בהלם.

My Future Kingdom (Yoonmin)Where stories live. Discover now