נקודת מבט ג'ימין
הבוקר הגיע כולנו התכנסנו בשולחן האוכל בשביל ארוחת הבוקר המדהימה שהשף ג'ין הכין.
לפתע הגיעו משרתים משני כיוונים השולחן עמדו מול כל אחד מאיתנו והושיטו את ידיהם, בתוך ידיהם הייתה מעטפה בצבע לבן "תביטו במעטפות" ביקשה המלכה בקול שמח כולנו השוטנו יד למעטפות, פתחתי את המעטפה בעדינות והבטתי בכתוב:
הינכם מוזמנים לנשף האביב אשר יוקדש לשני הבנים שלנו הנסיך יונגי והנסיך ג'ימין לקראת חתונתם, נשף זה יחשב לנשף האירוסים הגדול לפני חתונתם.
על החתום:
ממלכת מין."אז מה אתם אומרים?" שאלה המלכה "התאריך אמיתי?" שאלתי אותה והיא הנהנה "אבל זה בעוד יומיים..." אמרתי מוסמק "בדיוק!" ענה המלך "זה לא מוקדם מידי?" שאלתי בקול "לא" ענה המלך "אני חושב שאתם מתאימים מאוד לכן ארצה לחתן אתכם מהר, הדברים עם המיועדת הקודמת של יונגי נראו לי מסובכים וגם לא כל-כך מתאימים לכן דחינו את מסיבת האירוסין כל פעם מחדש, אך, איתך זה שונה ג'ימיני אתם ממש משלימים אחד את השני, אני רוצה לעשות את מסיבה האירוסים שלך מהר מאוד, אני רוצה שגם תתחתנו מהר מאוד!" אמר המלך והבטתי על המלכה אשר הנהנה לכל דבריו של המלך "וזה לא יהיה לך אכפת שלא תהיה מלכה יותר אלה שתי מלכים?" שאלתי את המלכה "בהתחלה זה כן קצת הפריע לי אבל, הבנתי שלא משנה מה יקרה, כל עוד הבן שלי מאושר גם אני מאושרת, לא רק זה, אני גם ידעתי שאתה תוכל לשלב בין הכל, הרי בינינו זה ידוע שיונגי הולך להיות המלך הבא ואתה 'המלכה' למרות שבדיעבד אתה גבר אבל אתה בעיקר תעשה את תפקידי המלכה, שגם הם לא פחות חשובים מתפקידו של המלך ולמען האמת הם דיי דומים התפקידים, ככה שאני לא דואגת בקשר לעתיד הממלכה, כמו כן, המשכיות של ממלכת מין, אין בעיה שתוכלו לאמץ ילד או ילדה כמו שאימצתי את טאהיונגי ואותך" אמרה המלכה והקשבתי לכל מילותיה "את צודקת" אמר יונגי לאימו "אני חושב כמוך, לא הייתי רוצה לאבד את ג'ימין, חוץ מזה אני חושב שהוא יכול להיות מלך נפלא! כמובן שאני אקח את התפקיד של אבא והוא ייקח את שלך, אבל אני לא מחשיב את זה כמלך ומלכה אני מחשיב את זה כמלך ומלך הרי ג'ימין לא בחורה ואת זה כולם יודעים, אני מאמין ששנינו נהיה שותפים לניהול הממלכה אני אתייעץ איתו על הכל ואני מאמין שגם הוא איתי" אמר והנהנתי מהר אליו "אנחנו נעשה זאת ביחד ונתמודד עם הכל ביחד, אני לא אחלק תפקידים בינינו כמוכם, הוא שווה בדיוק כמו שאני שווה! זה שאני המלך הבא והוא 'המלכה' לא אומר שהוא פחות ממני הרי זה ידוע שלמלכה יש פחות כוח מהמלך, אני לא אתן לזה לקרות הכוח של שנינו יהיה שווה" אמר יונגי ולהוריו בהתנגדות כל-כך שמחתי "אני שמח שאתה הולך עם הדרך שלך יונגי, אני מקווה שתצליחו לבצע את הדרך שבה תלכו אני גאה בכם ילדים" אמר המלך "תודה רבה אבא" אמרנו אני ויונגי יחדיו "מה אתם חושבים על זה?" שאל המלך את שאר יושבי השולחן "זה מדהיםםםםםם!" אמר טאהיונג ומהר קפץ עלי בחיבוק "חיכיתי לזה כל-כך, אני חייב למצוא חליפה יפה! ולסדר את השיער מושלם! ו-ו-ו וגם ולמצוא זוג לנשף ולהכיר עוד אנשים ויהיו שירי קונצרט יפים אני כל-כך מתרגששש!" אמר טאהיונג, הוריו צחקקו "לא חשבתי אחרת!" אמר המלך וצחקק וכך גם טאהיונג "אני חושב שזה מדהים יונגי!" אמר הוסוק ושם את ידו על כתפו "כן היונג זה יהיה מטורף!" ג'וגנקוק הוסיף והשתתק "אני חייב להתוודות בפניכם, אדוני, גבירתי" אמר ג'וגנקוק גבותי הורמו בהלם, ג'וגנקוק התהלך לכיוון טאהיונג הוזיז את כיסאו וטאהיונג קם, פניו היו אדומות, הוא תפס את ידו של טאהיונג בין ידו וחיזק את האחיזה "קרה משהו?" שאל אימו של טאהיונג "לא, רק רציתי להתוודא בפניכם" אמר וכחכח בגרונו "אני והנסיך טאהיונג בזוגיות!" אמר ג'וגנקוק מביט ישר, לא מעז להביט בעיניהם של המלך והמלכה, טאהיונג מרוב בושה התחפר בחזהו של ג'ונגקוק כדי שיגן עליו מהבושה שעטפה אותו, ג'וגנקוק כרך את זרועותיו סביב טאהיונג במגננה מסוימת "טאהיונג!" אמר אביו בקול נוקשה "הראה את פניך כנסיך אמיתי!" טאהיונג ישירות הוציא את פניו מחזהו של ג'וגנקוק מביט על הוריו עם פנים מובכות "הנסיך ג'ונגקוק! הביט בנו!" אמרה אימו של טאהיונג והוא הביט בהם חסר פחד, אך מלא כבוד "אני מבין שאתם בזוגיות עכשיו.." אמר המלך וג'וגנקוק הנהן "כן אדוני, אני וטאהיונג בזוגיות אני מנחש שתרצו לדעת כמה זמן אז אומר מעכשיו אנחנו ביחד קרוב לשבוע" אמר ג'וגנקוק ידיו של טאהיונג רעדו "שבוע?" שאלה אימו "כ-כן" ענה טאהיונג בקול שקט "אני לא מאמין שאתם בזוגיות!" לפתע צעק יונגי "אני לא הסכמתי לזה!" אמר יונגי ולפתע פנה אליי "ואתה, שאלת אותי לפני כמה ימים מה אני אחשוב אם אגלה שטאהיונג וג'וגנקוק זוג וסיפרתי לך, אתה ידעת מזה!?" צעק והפנה אלי אצבע מאשימה "כן, ידעתי את זה" אמרתי לא מפחד מיונגי, הוא לא יגע בי וידעתי את זה "למה לא סיפרת לי!" צעק חזרה "רציתי לתת לטאהיונג וג'וגנקוק את ההזדמנות לספר לך, זה לא נושא הקשור אליי, טוב בחלקו הוא כן כי טאהיונג גם אח שלי... אבל לרוב הוא לא! זה עניין שלהם אם הם ירצו לספר לך הם יספרו!" אמרתי לו כועס "אהה אז לג'ימין סיפרת ולי לא טאהיונג! אתה לא סומך עליי!" פנה הפעם באשמה לטאהיונג "טאהיונג לא סיפר לי תפסתי אותם!" צעקתי לו ואז סתמתי את פי עם ידי "רגע... מה!?" צעק יונגי ונאנחתי "כן, זוכר את היום בו ג'וגנקוק נעלם, וכמו שסיפרתי לך הלכתי לחדרו של טאהיונג לבדוק אולי ג'וגנקוק שם, ונחש מה הוא כן היה שם! אז תפסתי אותם עושים פוצי מוצי כמונו וכבר הבנתי לבד, לפי הבעת הפנים הנבוכה של טאה!" אמרתי לו והוא השתתק "אבל אמרת לי שג'וגנקוק לא שם" אמר בשקט "נכון כי הם לא רצו שאספר הם רצו לספר בעצמם, אל תקחו את זה אישית הם היו צריכים אומץ... כמונו" אמרתי לו ונאנחתי הקדמתי אליו וחיבקתי אותו "אל תכעס, זה לא בריא, אופה~" לחשתי באוזנו והוא אחז בי מהר "שלא תעז!" לחש באוזני וצחקקתי יודע שזה ירגיע אותו, ומהר התנתקתי "אז אתה מקבל אותם נכון?" שאלתי אותו הוא הביט עליי, ואז עליהם, שוב עלי ושוב עליהם "כן..." אמר ביובש וצחקקתי וקפצתי עליו "תודה אהוב!" אמרתי לו ונשקתי ללחי שלו.
"טוב עכשיו שכולנו השלמנו עם הנושא, הנסיך ג'ונגקוק ארצה לדבר עם הוריך על כך" אמר המלך וג'וגנקוק הנהן "בסדר גמור!" ענה והמשיך לאחוז בטאהיונג "אתה לא מפחד?" שאל המלך "לא, אני אוהב את טאהיונג יותר מידי זמן, אבל עכשיו שהוא שלי אני לא מוכן לוותר עליו יותר, תעשו מה שתרצו אני לא מוכן להפרד מטאהיונג בחיים, תפגעו בי רק לא בו בסדר?" שאל אותם והביט עליהם "המממ תמיד אהבתי אותך ג'ונגקוק" אמר המלך "אני מקבל אותכם בהחלט תהיו בטוחים שגם אישתי" אמר והמלכה לפתע חייכה הנהנה מהר "אני יודע שאם אני ואישתי נדבר עם הוריך הם יהיו יותר עדינים ויאשרו זוגיות שכזו וגם אירוסים, נדבר איתם מהר כדי לקשר בין שני הממלכות" אמר המלך וג'וגנקוק הנהן מהר "אתה יודע מה זה אומר טאה נכון?" שאלה אימו והוא עיקם את ראשו ללא מבין "זה אומר שלא תהיה מין טאהיונג יותר, אלה ג'ון טאהיונג אתה תהיה 'המלך' הבא של ממלכת ג'ון" אמרה וטאהיונג הנהן בלי חרטות "בסדר גמור, נדבר איתם עוד היום" אמרה אימו "אלך לשלוח מכתב" אמרה וכמה מכיסאה "תהנו משאר היום ילדים" אמרה ולקחה את בעלה והם הלכו.
YOU ARE READING
My Future Kingdom (Yoonmin)
Storie d'amoreהנסיך יונגי תמיד רצה להיות המלך הכי גדול וטוב שישלוט על הממלכה, אחרי שהוריו יורישו לו את המלוכה. אביו תמיד היה גאה בו ואימו תמיד תמכה בו כל מה שרצה קיבל. לנסיך יונגי יש אח קטן ומאומץ קים טאהיונג, יונגי תמיד דאג לשלומו של אחיו הקטן ונשבע לעצמו שמי שי...