اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني و انا عبدك و انا علي عهدك و وعدك ماستطعت ابوء لك بنعمتك علي و ابوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب الا انت .....💜
صل علي سيدنا و نبينا محمد عليه افضل الصلاه و السلام .....💜
متنسوش الفوت ي قمراتي
عارفه اني متاخره في بارتين بس مش قادره فعلا كتبت شويه في بارت ٢١ بس مش قادره اكمل بكره باذن الله ممكن اكون كويسه شويه العلاج اثر و احاول اكتب بس فعلا البرد مبوظ الدنيا معانا مش انا لوحدي كمان في البيت خاصه ان قطعان النور كمان بيعطلني بكره هحاول انزل بعد الظهر واحد و بليل واحد ...
الكاتبه :"Rahma hanafy"
🦋🦋🦋🦋🦋🦋
شريف : ده يبقي عز محسن الشطنوفياسد : و يتري بقا ابن محسن الشطنوفي بيعمل ايه هنا و لا خلاص الاسرار بقت للعلن اي حد يعرفه ...
شريف بحده : نبره السخريه بتاعتك دي مش عايز اسمعها تاني مش عشان ساكتلك عشان مقلش منك قدام حد تسوء فيها طلاما مش فاهم حاجه تبقي تسكت ...
اسد بحده اكبر و عصبيه مخفيه : طب عرفنا انتَ يا باشا يا ابو العريف ...
شريف بحده : دا بالنسبه للناس عز محسن الشطنوفي لكن بالنسبه لمحسن هو يزن حسين الشطنوفي ابن اخوه اللي ولع محسن في بيتهم بعد ما عرف ان الورث هيتقسم ما بينهم ..
-ف ولع في البيت و هو مفكر ان عيله اخوه كلها جوه بس اللي حصل ان يزن مكنش ف البيت يوميها كان في مدرسته و مامته انقذوها و كانت حامل بس للاسف انقذوا الجنين و مامته ماتت و طبعا لان عز كان عنده ٥ سنين ف كان لسه طفل مش فاهم حاجه عرفه ان هو ابوه ميعرفش انه ممكن يتكشف ....
نظر له يزن بصدمه : بس انتَ محكتليش حكايه اختي دي طب لما انا عندي اخت و انتَ بتقولي ادله اني مش ابنه عشان اكون معاكم مش مفروض انا اول واحد اعرف ان ليا اخت و فين مكانها ...
شريف بحزن : يوم ولادتها و بحكم ان كل العيله ماتت و دا المثبوت في التحقيقات تم الحكم أنها تكون في الميتم لان مفيش حد من عيلتها يرعاها خاصه ان محسن ايامها كانوا بيحاولوا يمسكوه بصفقه المخدرات اللي كان بيعملها او السلاح فكان خطر انهم يديهاوله .....
يزن بدموع في مقلتيه : يعني مش هلاقيها بعد العمر ده كله نفسي يكون ليا حد من عيلتي يكون حواليا غير محسن الكلب اللي ميشرفنش انه من عيلتي طب لما انتَ عرفت كل حاجه و حكتيلي ملقيتهاش او متعرفش مكانها ...
شريف : عارف مكانها بس لازم تكون بعيد عنها عشان متدخلهاش في خطر كفايه ملاك ...
يزن : هشوفها من بعيد بس مش هقرب عايز اشوفها مره كفايه اني مش ضامن هعيش لحد امته و بعدين ايه اللي حصل لملاك يعني ما كله بسبب ......
أنت تقرأ
ملاك الغول
Misterio / Suspensoهي بريئه لا تعرف شئ عن هذا العالم و هو بشري علي هيئه شيطان ليس الا فماذا سيحدث لها اذا كانت تحت سيطرته المركز الخامس براءه يوم 2يناير2023