اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني و انا عبدك و انا علي عهدك و وعدك ماستطعت ابوء لك بنعمتك علي و ابوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب الا انت .....💜
صل علي سيدنا و نبينا محمد عليه افضل الصلاه و السلام .....💜
متنسوش الفوت ي قمراتي
عارفه اني نتاخره في بارتين بس النور مبيقطعش ساعه و لا اتين دا طول اليوم غير البرد اللي جه للبيت كله و تاعبنا بمعني الكلمه انا بكتب البارت بالعافيه بكره لو منزلتش البارت بدري اعرفوا اني مش هنزل لاني خالي مسافر بالليل و عندي كورس كيمياء الصبح ف مش هكون فاضيه نكتب كلمه ...
الكاتبه :"Rahma hanafy"
🦋🦋🦋🦋🦋🦋
انتهي اجتماع اللواء شريف مع اسد و باقي زملائه فقام بالتوجه الي مكتبه و كان معه يزن الذي مازال مصدوم بسبب موضوع وجود اختا له ....يزن : يعني انا وافقتك علي كل حاجه طلبتها مني مقابل انك تقولي الحقيقه كلها و جاي تقولي دلوقتِ قدامهم كلهم اني ليا اخت ليه مجتش قولتلي من بدري و انا عندك كل يوم هنا عشان البي لحضرتك الاوامر ...
اللي من ضمنها الابره اللي عطيتهاني احطها لملاك اخت مراد عشان تموتها و تكمل الخطه لم ينهي كلامه و وجد من يسحبه و يلكمه بشده و لم يكن هذا الا مراد الذي لم يري امامه احد غير ملاك التي صور له عقله انها ماتت غدرا .....
اخذ مجموعه من الظباط يحاولون رفع مهاب عنه و لكن لم يعرفوا الا ان اتي اسد الذي نسي هاتفه و قام بالرجوع لاخذه ف تفاجيء بمراد و هو يضرب يزن بهذا الشكل ...
قام اسد بامساك مراد لتهدئته بعد ان غادر باقي الضباط الذي امرهم اللواء شريف بذلك و بدا يتحدث مع مراد ...
- بدا شريف كلامه بعصبيه اهدي في ايه سمعت اول كلمتين و حكمت خلاص كده مفيش بقيت كلام من امتي و انتَ همجي كده دا انتَ اهدي واحد فيهم ...
و بعدين اللي قدامك ده هو اللي انقذ ملاك بالابره اللي عطهالها بعد ما امره محين الشطنوفي بكده ان يومتها و يحصل فيكم كده ....
مراد بسخريه : يعني انتَ علي كدا واقف مع محسن و بتساعده و انا قاعد اسمع كلامك و انت بتقولي اعمل نفسك في اغمي عليك و روحت ف غيبوبه من غير ما تقولي السبب بس فعلا من الخبر اغمي عليا و اتفاجيء
بالدكتور فاهم كل حاجه و يقولي لازم تعمل نفسك في غيبوبه دا الكلام اللي قالهولي سياده اللواء ....ممكن بقا يا سياده اللواء تقولي السبب
شريف : السبب ان محسن امر بقتل ملاك و طبعا يزن شغال معاه و هو ايده اليمين ف لازم اي حاجه يقولهاله ينفذه بدون كلام و فعلا دا اللي حصل ...
مراد بعصبيه : يعني بعد صبر ده كله جاي تقولي الكلام ده و انا عايش بعيد عنها كل السنين دي و انتَ بنفسك كنت شايف عاملين ازاي ...
أنت تقرأ
ملاك الغول
Mystery / Thrillerهي بريئه لا تعرف شئ عن هذا العالم و هو بشري علي هيئه شيطان ليس الا فماذا سيحدث لها اذا كانت تحت سيطرته المركز الخامس براءه يوم 2يناير2023