1

542 35 86
                                    

Geç kaldığı sınıfa hızla girdi. Onu gören gençler ayağa kalkıp selamladılar.

" gençler kusura bakmayın geç kaldım"

Dedi ve masaya geçip yoklama aldı. Sınıfta renkli saçlı olan bir öğrenci

"Bay Hong en son bizlere test verecektiniz"

Bay Hong ona bakmış ve eliyle perfect işareti yapmıştı.

" aferin bay Xu hatırlatmanız iyi oldu "

Demişti. Karşısında ki beden sevinirken defteri doldurup sınıfa baktı.

" Zaten haftasonu çözersiniz"

" ödev mi?"

Demişti bıkkınlık ile sarı saçlı biri. Bay Hong gülmüş ve cevaplamıştı.

" ne o bıktın mı bay Kwon"

" yok hocam öyle değil ama"

" anladım tamam zaten ödev değil ama yinede bir 10 tane soru çözün bari"

Dedi ve Tüm öğrenciler sevinmişti. Çantasından bir kitap alıp ayaklanan bay Hong, ders kitabına bakan öğrenciye ithafen

" Bay Boo ve Bay Chwe sınıfı sessiz tutalım"

Demişti. Kafasını kitaptan kaldırıp sallamıştı. Direk sınıftan çıkıp öğretmen odasına girince telaşlı olan arkadaşlarına bakıp konuştu

" ne oluyor Bayan Park"

" Hocam değişik şeyler oluyor "

" yani"

" okulu askeriye çevireceklermiş"

Uzun boylu kısa kolu bir tişört giyen birisi sinirle söylemişti. Bay Hong ne olduğunu anlamaya çalışırken içeriye okulun müdürü olan Bay Seo in guk girmişti. Herkes ona bakarken Bay Hong daha demin sorusuna cevap veren arkadaşına

" Mingyu ne oluyor anlamıyorum ne demek askeriye ya"

Demişti. Mingyu ona bakıp cevaplayacakken bay Seo konuşmaya başladı.

" birazdan askerler gelecekler öğrencileri dışarıya sıraya sokun"

Demişti. Hong sessiz kalmayıp direk soru sormuştu.

" askerlerle öğrenciler ne alaka Bay Seo "

" Bay hong seul yaşanan biyotik ve kimyasal olan depo ve fabrikanın patlaması üzerine yaşanan olayı biliyorsunuz değil mi? "

" evet insanları değiştiren kimyasal madde yayılmıştı"

" o maddeye maruz kalan birçok kişi serbest kalmış"

Demesi ile herkes şok içinde kalırken içeriye hızla müdür yardımcısı ve aynı zamanda biyoloji öğretmeni Bay yoon girmisti.

" kore halkı darmadağın her yerde o yaratıklar var "

Demesi ile kadın öğretmenler korkup ağlamaya başlarken onları sakinleştirmeye çalışan Bayan Park konuşmuştu.

" okul öğrenciler peki onlar ne olacak müdürüm "

" askerler bu yüzden geliyorlarmış öğrencilere eğitim vereceklermiş"

Demiş ve nefes alıp tekrar konuşmaya başladı.

" birazdan gelecekler öğrencileri dışarıya çıkarın "

Demesi ile herkes aynı anda dışarıya çıkmışlardı. Bay Hong , Bay Kim ve Bay Yoon
Yan yana iken konuşmaya başladılar.

War With Zombies High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin