Aradan bir kaç gün geçmişti. Bugün doktorlar ile seokmin konuşacaktı. Herkes tek tek kalkarken junhui koşarak ışık timinin odasına gitti. Odada sadece binbaşı ve üsteğmen vardı.
" Yarbay Lee nerede?"
Üsteğmen oturduğu yerden kalkarken binbaşı Choi, junhui nın korkmuş ve saldırgan haline sakin kalarak sordu.
" Ne oluyor?"
" Yarbay Lee nerede!?"
Üsteğmen Lee ona yaklaşıp
" Ne olduğunu ilk bize söyle"
Junhui koşarak odadan çıkmıştı. Arkasından üsteğmen ve binbaşı da çıkmıştı. Silah sesleri yükselmeye başladığında başta junhui olmak üzere hepsi daha hızlı koşmaya başlamıştı. Junhui sırtındaki silahını alıp emniyetini açmıştı. Sonra ise aşağıya bakıp daha da hızlı koşmaya başladı. Üsteğmen ve binbaşı silahlarını çıkartıp şarjörlerini kontrol ettiler. Aşağıya indiklerinde seokmin ve yüzbaşı çoktan oradaydı. Duvarla aralarına 2 tane yaratık sıkıştırmışlardı. Önde tek diz çökmüş silah doğrultan soonyoung, jihoon ve minghao vardı. Junhui ise çoktan seokmin ile konuşmuştu. Ji-min ve min-jeong onlara bakarak konuştu.
" Şimdi doktorlar için bu insanlar gerekli değil mi?"
Demişti Ji-min. Seokmin ona bakarak kafasını salladı. Ancak 2 tane yaratığı yakalayamıyorlardı. Min-jeong yaratıklara bakarak konuştu.
" Denek olma formunu çoktan doldurdum"
Yüzbaşı ona dönerken binbaşı olduğu yerden konuştu.
" Ne yaptım dedin ?"
"Ji-min ile doldurduk."
" Sakın düşündüğü mü demeyin bana"
Demişti seokmin. Ji-min üzerinden çıkarttığı montu ile ilk önce bir canavarın üstüne atlamıştı. Yüzbaşı ona atılacakken vernon onu tutmuştu. Soonyoung bağırmıştı.
" Üç deyince sadece dizlerini hedef alıp vuruyoruz"
Seokmin ne olduğunu anlamıyordu. O dururken kendileri hareket etmeyi öğrenmişlerdi.
" Sakın sakın ateş etmeyin!"
Seokmin onlara doğru gidecekken junhui ve Seungkwan tutmuştu. Üsteğmen ise binbaşını tutmuştu. Chanın herşeyden haberi vardı. Hatta yüzbaşı, binbaşı ve yarbayın haricinde herkesin bu olaydan haberi vardı. Min-jeong ilk önce sevgilisine baktı daha sonra gülümseyerek silahına sarıldı. Herkese yük olduklarını biliyorlardı. Doktorlar tarafından kontrol edildikleri gün doktorlarla konuştular. 3 tane yaratık deneğine ihtiyaç vardı. 2 tane ise canlı insan lazımdı. Ji-min yaratık olmayı kabul etmişti. Min-jeong ise canlı denek olmayı kabul etmişti. Soonyoung elini kaldırıp saymaya başladı.
"1...2"
" Hayır"
Diye bağıran 3 kişi vardı. Ancak öğrenciler onları dinlemiyordu. Minghao yaratıklardan birini hadef almıştı diğer yaratığı hedef alan jihoon ve son olarak yaratık olan jimini hedef alan soonyoung vardı.
"...3!"
Dediğinde elini yumruk yapmış ve onu gören ikili ile beraber hedefleri vurmuşlardı. Seokmin ve diğerleri şaşırırken, soonyoung ve diğerleri ayağa kalkıp yerde kalkmaya çalışan yaratıkların üzerine file örtmüştü. Min-jeong eline silahını alıp geldi. İlk önce Ji-minin omzundan vurmuştu. Yüzbaşı olduğu yerde sıçrarken binbaşı ve seokmin ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Cebinden çıkardığı iğneyi vurduğu yerden enjekte etmişti. Ji-min iğne ile bağırmaya başlamıştı. Min-jeong ise hızla içeriye girmişti. Seungkwan yutkunup gözyaşlarını tutmaya çalıştı. Junhui ise arkada onların okuldan olan öğrencilere bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War With Zombies High School
ФанфикÖğrencilere ne olacak? Hong Jisoo Hükümetin ve bizim görevimiz onları korumak Lee Seokmin