İyi okumalarr ✨
"Hassiktir, Bayan lafına kızan kız!"
Herkes şaşkın gözlerle bize bakıyordu.
"Ne işin var burda?" Acar'a baktım. Salak mı bu çocuk?
"Selam ikizim!" Diye el salladım.
Soran gözlerle anne ve babasına bakıyordu. Sema hanım ile Sinan bey herşeyi anlatmıştı.
"İstemiyorum ikiz falan defolsun gitsin evimizden!"
Göz devirdim. Sanki ben istiyordum. Aptal!
***
Sinan bey herkesi sakinleştirmişti ve sessiz sessiz yemeği yiyorduk. Başımı masadan kaldırmamıştım. Telefonum çalınca Sinan Bey'den özür dilereyek çantamdan telefonumu çıkardım.
Bartu arıyordu.
"Efendimm."
"Balım seni ne zaman alayım?"
"Canım sen gelme ben taksiyle gelirim."
"Olmaz Ahenk bilmiyor musun en son yaşadığın olayı!"
Sinirli sesi ile haklı olduğu için susmuştum.
Geçen sene taksiye binmiş ve o sırada serefsiz bir taksici beni taciz etmişti. Ordan geçen iki genç çocuk beni kurtarmıştı. Ondan sonra zaten Bartu bana dövüşmeyi öğretmişti.
"Tamam sen al."
"Güzel 1 saat sonra gelirim o zaman?"
"Evet gel. Hadi öptüm."
"Bende."
Telefonu kapattım ve masaya geri döndüm. "Bu da Alya gibi işte sevgilileri ile konuşuyor." Acar'ın dediği ile gözlerimi kapatıp açtım. Sakin olmalıydım.
Sema hanım durumu kurtarmak için bana dönüp konuşmaya başladı. "Ahenkcim yarına kadar odan hazır olur."
Burda kalacaktım dimi?
Başımı salladım. Car car konuşan ben bu evde lal olmuştum.
"Birde bizimle mi kalacak!"
Sabrım sınanmıştı artık.
"Bak sabahtan beri bana laf atıp atıp duruyorsun sesimi çıkartmıyorum. Bana saçma imalarda bulundun yine sustum. Ama artık yeter! Sanki ben karışmak istemiştim gibi davranmayı kes! Sırf Sema hanım ve Sinan bey için burdayım. Kendini birşey sanma bu evde yaşasam bile size asla kardeş gözü ile bakmayacağım. Burda kaldığım sürece birbirimizle iletişime dâhi geçmeyelim."
Ayaklandım ve çantamı alıp kapıya ilerledim. Arkamdan Sema hanım geliyordu.
"Kusura bakma kızım."
"Sorun yok Sema hanım."
Bana sarılmaya yeltendi. Karşılık vererek bende sarıldım. "Yarın odanı görmeye gel. Eminim herşey düzelecek."
Nedense ben inanmıyordum.
"Geliceğim."
Dışarı çıktığımda Bartu'nun beklediğini gördüm. "Arasaydın keşke." Diyip bindim.
"Yeni geldim zaten. Hadi hemen gidelim anlat. Bir sürü abur cubur aldım."
Gözlerimin parladığına yemin edebilirim.
Hızlı bir şekilde eve gelmiştik. Ben üzerimi giyip pijama takımımı giymiştim.
Ben üzerimi giyip gelene kadar Bartu herşeyi hazırlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak tefek karışıklar "Ahenk"
ChickLitSadece hemşirenin annesiyle dedikodu yapması ile bebekleri karıştırmış ve benim hayatımı altüst etmişti! Yeni anne Yeni baba Yeni abimler Yani arkadaşlık; Ardından harika bir aşk❣️❤️