İyi okumalarr ✨
Aşklarrrr 35 oy 30 yorummm bekliyorumm 😻💗
Uraz'dan
Şuan 10 araba biz 5 araba ise polis arabası vardı. Hep beraber bizi arayan kadının attığı konuma gidiyorduk.
Şehir dışından amcaları ve dayıları gelmişti. Herkes onun için uğraşıyordu. Şerefsiz şehrin merkezinden çıkmış dağlık alandaki bir eve götürmüştü.
Yol boyunca ona neler yapacağımı düşünmüştüm. Sonunda eve gelmiştik. Ama etrafta korumalar vardı. Onları atlatıp içeriyi girmeyi başarmayı diliyordum. Arabadan inip herkes toplandı.
"Bakın sakin bir şekilde içeriye gireceğiz. Lütfen kimse bizimle gelmesin." Komiserin konuşması ile abi takımı ile göz devirdik kimsenin dinlemeyecegi belliydi zaten.
Polisler korumaları alırken kimseye gözükmeden Araf abinin peşinden gittim. Yanlış biliyorsam benim düşündüğüm şeyi yapıp mutfak kapısından girmeyi düşünüyordu.
Doğru bilmiştir. Mutfak kapısından girecekti.
"Lan Uraz ne işin var amına koyim!"
Elimle git git yaptım.( İnşaallah ne demek istediğimi anlarsınız.)
"Abi hadi hadi." Diyip hızlıca merdivenlere yöneldim. Bütün odaları açıp içeriye bakıp çıkıyordum ses seda yoktu.
Nerdeydi bunlar!
"Yapmaaa! Lütfen yapmaa ne istiyorsun benden serefsiz!" Ahenk'in bağırma seslerini duyunca hızlıca ses gelen yere doğru ilerledim.
Sesler gitgide yaklaşıyordu. Merdivenleri ikişer ikişer çıktım son kattaki odaların kapısını açarken Ahenk'in sesi gelen odaya yönelim. Odanın en uç köşesinde Ahenk elimde nerden bulduğunu bilmediğim bıçak? Cuma'nın elinde ise şırınga vardı.
Şırınga ile ne yapacaktı.
Ahenk beni görünce gözlerini ayırdı. Cuma arkasını dönünce elindeki şırınga uzaklaştırmaya çalıştım. Fakat o bana batırmakla uğraşıyordum
"URAZZ!" diyip bana doğru gelen Ahenk'e gelme diye bağırdım. Cuma ise hâlâ şırıngayı bana batırmaya çalışıyordu.
İçeriye giren iki polisle Cumanın elindeki şırınga alındı.
"Senin amına koyarım ben" diyip yüzüne yumruk attım. Polislerden biri ben çekerken içeriye abi takımı da girdi. Hepsi Cumaya dogru ilerleyip vurmaya başladı. Ahenk nerdeydi.
Merdivenlerden aşağı indim o sırada ambulansın yanında oturmuş birşey varmı diye baktıklarını görünce koşarak oraya gittim.
"Uraz." Diyip ayağa kalktı ve bana doğru geldi. Kollarını boynuma sarınca bende kollarımı beline sardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak tefek karışıklar "Ahenk"
Literatura FemininaSadece hemşirenin annesiyle dedikodu yapması ile bebekleri karıştırmış ve benim hayatımı altüst etmişti! Yeni anne Yeni baba Yeni abimler Yani arkadaşlık; Ardından harika bir aşk❣️❤️