22. Bölüm

7.2K 301 65
                                    

İyi okumalarr ✨

Anında karşılık verdiği dudakları dudağımı ısırdı. Kısıkca inledim. Ağzıma gelen metal tat ile Uraz'ın sırtında olan elim ile tenine tırnağımı geçirdim.

Hız kesmeden dudaklarımı öpmeye devam ediyordu. Nefesim kesilmişti artık. Nefesimin kesildiğini anlayınca durdu. Sonunda ayrılmıştık.

İkimizde nefes nefeseydik.

Bir eli belimde diğer eli ise yan taraftaydı. Bende elimi çekmiştim.

( Uraz'ın üzerinde birşey unutmayın ❤️)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Uraz'ın üzerinde birşey unutmayın ❤️)

Gözlerimizi birbirimizden çekmiyorduk.
"Artık benimsin, benimlesin. Unutma ki bana gelen en güzel şeysin.
Ve unutma Ahenk Özdemir."

Eliyle gözümün önüne gelmek üzere olan saçımı engzelledi.

" Bundan sonra benden gidemezsin. İzin vermem çünkü."

Dedikleri karşısında mest olurken başımı göğsüne yasladım. Onunda elleri belimi sarmıştı.

Biraz ilerleyip kabinin içindeki küçük koltuğa oturdu. Onun oturması ile bende kucağına oturmuştum. Resmen kucağında oturuyorum.

Başını saçlarımın arasına daldırdı.

Kahretsin!

Beni kendisine daha çok bağlıyordum. Elleri sessizce belimde oyalanıyordu. Benim bir elim ise kalbindeydi.

Başını saçlarımdan çekti.

"Sana birşey desem odun olur muyum?" Dediği şey ile kaşlarımı çattım.

Başımı salladım devam etmesi için. "Derse geç kaldık."dedi ve kolundaki saate baktı.

"Hassiktir!" Diyip ayağa kalktı benimle birlikte kendisi de kalkmıştı..

"Önce ben çıkayım sonra sen.," dediğini yaptık. İlk önce kendisi çıkmıştı. Sonra ise ben çıkmıştım. Allah'tan dışarda ders işleyecektik.

Dışarıya çıktığımızda bizimkilerin bankta oturmuş Acar'ı izliyorlardı. Çünkü bir sağa bir sola doğru gidiyordu.

Ellerimi saçlarından geçirdi.."çok sinirli." Dedim Uraz'a bakarak. Elimi tutmak için yeltendi. Fakat elimi çekmiştim. Acar vardı. Gözümle Acar'ı işaret edince göz devirdi.

Hızlıca Acar'a doğru koştum.

"Ahenk! Nerdesin sen!" Diyip bana sarılmıştı. Beni gerçekten merak etmişti.

Ufak tefek karışıklar "Ahenk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin