İyi okumalarr ✨
Bölüm sınırı
10 oy 5 yorum❤️Sabah uyandığımda direk elime telefonumu almıştım. Uraz araştıracağını söylemişti fakat günaydın mesajından başka mesaj yoktu.
Sanada günaydın yazdım ve lavaoya gittim. Ordaki işlerimi halledip giyinme odama gittim.
Dolaptan birşeyler uydurup hafif makyaj yaparak aşağı indim.
Kahvaltı zaten hazırdı.
"Hadi kızım geç kaldınız!" Annemin isyanlarını zoraki bir şekilde güldüm.
Hızlıca bütün kahvaltının ardından Adar abim bizi okula bırakmıştı. Yanağımı öptü." Görürüz güzel kızım."
Sınıfa girdik ve bizimkilerin yanına geçtik.
"Hoşgeldin bebeğim."
"Hoşbuldum aşkım." Sessiz bir şekilde konuşmamıza güldü. Acar yüzünden rahat hareket edemiyorduk.
Bir an önce söylesek iyi olacaktı.
Hocanın gelmesi ile hepimiz konuşmayı kesmiş ve derse odaklanmıştık.
Matematik!
Her öğrencinin kabusu!
Kendisinden nefret ediyordum çünkü çok kötü bir dersti. Anlamasına anlıyordum ama gereksiz bir ders benim için. ( yani yazarınız için)
Neysee ben derse siz de okumaya devam edin ❣️
***
Dersler bitmişti ve bizde bitmiştik. Topluca kararlaştırıp bugünü bize ayıracaktık. Saat 15.30 atıştırmalık birşey yedek güzel olacaktı. Hafif ve doyurucu olması adına çiğ köfte yemeğe gittik.
Tabikide çiğ köfte aşkındı!
Onun için bol acılı bir dürüm istemiştim. Hepimiz ikişer tane görecektik. Tabii Melih ve Bartu iddiaya girmiş ve 5 tane acılı çiğ köfteyi ilk yiyen diğerinin hesabını ödeyecekti.
Boş ama hoş bir iddia olduğu için bizimde ilgimizi çekmişti.
"Hadi Melih başlayalım. Acıktım ben!" Bartu çiğ köfte görünce dayanamıyordu.
Güzel nimet işte!
Yarışma başlamıştı. Biz normal şekilde yerken onlar iğrenç bir şekilde yiyordu. Ama midem bulanıyor benim.
***
Aynı anda bitirmislerdi ve tekrar iddaya girmeye kalkışırken Yalçın konuşmuştu.
"Lütfen ödemeyin ben öderim."
Kahkaha eşliğinde çıkmıştık. "Hadi gelin ya sinemaya yada bovling oynamaya gidelim " Aselin önerisi ile onu onaylayarak arabalara dağıldık.
Kafam biraz da olsa dağılmıştı. En azından şu anlık.
Grup kararıyla ilk önce sinemaya girme kararı almıştık. Tabii ki de Melih durmamış ve filmi ben seçeceğim diye tutturmuştu.
Bizde dayanamayıp kabul etmiştik.
Bizi Barbie filmine getirmişti. Hepimiz geri dönme kararı alacaktık. Fakat Altan üsten nasıl yaptıysa bizimkiler kabul etmişti.
Kısacası mal gibi o filmi izleyecektik.
İçeriye geçtik ve yerlerimizi aramaya başladım. Ben Uraz Melih Bartu üste, Acar, Yalçın, Asel ve Berk ise altta oturuyorlardı.
Asel bu durumdan memnun gibiydi çünkü mutluydu. Bu kız çok aşko kuşko be!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak tefek karışıklar "Ahenk"
Chick-LitSadece hemşirenin annesiyle dedikodu yapması ile bebekleri karıştırmış ve benim hayatımı altüst etmişti! Yeni anne Yeni baba Yeni abimler Yani arkadaşlık; Ardından harika bir aşk❣️❤️