13. Bölüm

10.8K 452 77
                                    

İyi okumalarr ✨

Yarım saat karanlıkta oturmuştuk. Sonrasında ise elektrikler gelmişti. Saat ise 11 i geçmişti. Burda mı kalacaktık belli değildi.

"Burda kalın işte tek başımayım. Biliyorsunuz?"

Ben birşey demedim Acar'a baktım. Sonuç olarak annemlere birşey dememiştik.

"Ahenk kalalım mı?"

"Sen bilirsin." Diyip elime telefonu aldım. Birazcık Instagram'da gezdim. O sırada aklıma gelen şeytani fikir ile klavyede parmaklarımı gezdirdim.

Uraz Sayar

Çıkan profil ile gülümsedim. Bulmuştum.
Profil resmin çok güzeldi.

( Yazar öldüü😍)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Yazar öldüü😍)

Gerçekten yakışıklıydı. Tek Uraz değil grubun tamamı yakışıklıydı. Yani gerçekten Asel çok şanslıydı.

Acaba ben şanslı olabilir miydim.

Attıklarına bakarken bir anda bir postunu beğendim. Gözlerimi ayırırken bir mesaj sesi geldi. İkimizin de gözleri telefona kaydı.

Önce baktı. Şaşırdı. Ve gözleri gözlerime değdi. Yarım ağız güldü. Sonra göz kırptı.

Ondan sonra bana bir mesaj sesi geldi.

Uraz Sayar sizi takip etmek istiyor...

İstek atmıştı. Kabul edip geri takip ettim. Nedensizce gülümsemiştim. "Hadi gelin isim şehir oynayalım canım sıkıldı yaa." Asel dediği ile gülümsedim benimde canım sıkılmıştı.

Herkes onaylayınca Asel kağıt getirmeye gitti. Herkese dağıttı. Ve yerine oturdu. Herşeyi ayarladıktan sonra oynamaya başladık.

"Harfimiz S olsun." Dedi Bartu.

İsim- Sevgi

Şehir- Sivas

Hayvan- Sinek

Eşya- Saat

Bitki- Salatalık

Ünlü- Simge

Hepsini yazmıştım. Herkes bitirince başladık. "Ben başlıyorum Sinan."

"Sema."

Herkes 10 almıştı.

"Şehir Sivas " dedi Uraz. Bende dedim. O salak yüzünden 5 almıştım.

Aradan kaç el geçmişti. Saat 1.30 olmuştu uykum da gelmişti artık. Esnedim beni Bartu çağırdı.

"Gelsene bir konuşalım."

Başımı salladım. Mutfağa ilk girdiğim an bana sarıldı. "Özür dilerim balım." Dedi. Ellerimi bende sırtına koydum.

"Bartuş bir daha küsmeyelim. Lütfen." Gözlerim dolmuştu. Bartuyla hiç böyle sebep yüzünden küsmemiştik.

"Küsmeyelim güzelim. Küsmeyelim söz. Lütfen beni affet." Diyip saçlarımı okşuyordu. "Hem sana bir sürü çikolata da alırım." İşte şimdi affedebilirdim.

"Ol-" sözümü kesen şey kapının tık tıklamasıydı. "E şey Bartu sigara içmeye gidiyoruz. Gelecek misin?" Uraz gelmişti.

"Tamam." Dedi.

"Olur alalım ama bir sürü böyle koliyle biliyorsun ben artık zenginim oğlum." Diyip göğsümü kabarttım. Güldü ve başını salladı.

Beraber dışarı çıktık. Herkes bir köşeye oturmuştu. Uraz'a döndüm. Sigara baş parmağı ile işaret parmağının arasındaydı. Ve dudaklarına yerleştirdi. Derin bir duman çekti ve gözlerini kapattı.

Çektiği bütün dumanları bana dönüp üfledi. Gözlerimi kapatmamı beklerken gözlerim açıktı.

Gözlerimi ondan çekmeden masadaki -Uraz'ın- paketine uzandım ve bir dal bende aldım.

Çakmakla sigaramı yakmak istedim ama rüzgar izin vermiyordu. Bir anda sigaramın etrafı bir el ile örtüldü.

" Yak bakalım." Dedi. Uraz'ın yardımı ile sigaramı yaktım.

"Ahenk yine mi?" Elimde bir tane diye gösterdim. "Başlamadım biliyorsun sadece bok gibi hissettiğim vakit içiyorum." Ağzında birşeyler geveledi ve el mecburiyetinden başını salladı.

Hepsi sigara içmeme şaşırmıştı.

"Lan Acar anneme sakın birşey deme öldürüm seni." Tek kaşını kaldırdı.

"Bakarız güzelim bakarız."  Göz devirip sigaramdan bir duman daha çektim. Bittikten sonra küllüğe bastırdım.

Başımı Bartu'nun dizine koydum. Artık uyuyabilirdim.

Bölüm sonu...

Buraya bu bölümde hissettiğinizde duyguların emojisini koyar mısınız?👉

Bölüm nasıldı?

Ahenk'in sigara içmesine şaşırdınız mı?

Uraz? Çok yakışıklı değil miiii?

Birşey soracağım diğer bölüm Instagram bölümü olsun mu?
Yoksa biraz daha böyle ilerlesin mi?
Cevapları bekliyorum 💖

Neyseee ben kaçarrr

İki gün sonra görüşürüz 👋

Seviliyorsunuz ❣️

Ufak tefek karışıklar "Ahenk"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin