Hoseok erkenden hazırlanarak evinden çıktı ve arabasına atlayarak yetimhane ye sürmeye başladı.
Hoseok yetimhane'nin önünde durdu ve arabasını park edip içeri girdi.
Abisi onu kapıda karşıladı ve sarılarak "yüzünü gören cennettlik hoseok, hoşgeldin" diyerek ayrıldı, hoseok göz devirip "hadi ama abi biliyorsun iş yüzünden evden çıkamıyorum, ne kadar çok bilgisayarın başında durduğumu bilsen şaşırırsın"diyerek burun kıvırdı.
Abisi gülerek " neyse gel sana çocukları göstereyim, aslında evlenmemiş insanlar çocuk sahibi olamaz hoseok, ama gelirin iyi ve çocuklar seni severse verebiliriz, ben sende ikisininde olduğuna eminim" diyerek bahçeye çıktıkar.
Hoseok gülerek "evet gelirim normalden yüksek ama çocuk konusunda emin değilim" diyerek oyun oynayan çocuklara baktı.
Hoseok etraftaki küçük büyük fark etmeksizin şirin ve güzel çocuklara bakarken bir tanesinin yanlarına doğru geldiğini fark etti.
Küçük çocuk önlerinde durduğunda hoseok eğilerek maksimum 10 yaşındaki çocuğu kucağına alarak "merhaba küçük" dediğinde çocuk "merhaba efendim, ben min jungkook, siz kimsiniz" dediğinde hoseok şaşırarak "bende jung hoseok memnun oldum şirin tavşan" dediğinde jungkook kafasındaki tacı düzeltti ve dişleri gözükecek şekilde gülümsedi.
Birinin jungkook diye seslendiğini duyduklarında ikili etrafa baktı ve ileride 18 yaşlarında bir çocuğun telaşla etrafa baktığını gördüler, hoseok "o seni arıyor " dediğinde jungkook "götürebilirmisiniz efendim" diye rica ettiğinde hoseok'un abisi "hadi götür küçük efendiyi ,ben odamdayım" diyerek içeri girdi.
Hoseok kucağında jungkook ile çocuğun yanlarına gittiğinde genç çocuk korku ve sinir ile "nerelerdeydin sen, neden yabancıların yanına gidiyorsun, lütfen indirin onu" diyerek hoseok'a baktığında hoseok yavaşça jungkook'u indirdi.
Jungkook çocuğa bakarak "ama abi ona bak o çok yakışıklı bende onun gibi olmak istiyorum" diyerek abisine baktı, hoseok gülümseyerek "ben jung hoseok, sen kimsin" diyerek genç çocuğa baktığında, çocuk "min yoongi jungkook'un abisiyim" diyerek jungkook'u kucağına aldı ve eğilerek arkadaşlarının yanına gitti.
Hoseok giden ikilinin arkasından bakarken yoongi çember kurmuş dört'lünün yanına oturdu, jungkook bağırarak "hoseok efendim bizimle oturun" diye bağırdığında beşli ona baktı, hoseok ona bakan diğer çocuklara gülümseyerek beşlinin yanına gitti.
Diğerleri ona bakarken hoseok "merhaba gençler" diyerek hepsine baktı, içlerinden gözlük takan birisi "evlad edinmeyemi geldiniz" diye sorduğunda hoseok "evet, okadar belli oluyormu" diye güldüğünde bir başkası "evet, buraya sizin gibiler evlad edinmeye gelir" diyerek merakla hoseok'a baktı.
Hoseok bacağına sarılan jungkook'u kucağına alarak diğerlerinin yanına oturdu ve "sizin isimleriniz neler " diye sorduğunda "ben yoongi " diyerek soğuk gözlerle hoseok'a baktı, bir diğeri "ben taehyung" yanındaki sarı saçlı olan "ben jimin" yanındaki gözlüklü "ben namjoon" onun yanında yemek yiyen "ben jin" diyerek gülümsedi , hoseok'da "bende hoseok, tanıştığıma memnun oldum, anladığım kadarıyla jungkook ve yoongi kardeş, diğeriniz " diyerek merakla baktı.
Jimin gülümseyerek "ben ve taehyung'da kardeşiz ama o benim abim" diyerek gülümsedi, namjoon "ben tek çocuğum " dediğinde jin de kafa sallayarak onayladı "bende tek çocuğum" diyerek başka bir atıştırmalık açtı.
Hoseok kafa sallayarak saçlarıyla oynayan jungkooo'u kucağından indirdi ve ayağa kalkarak "pekala tanıştığıma memnun oldum, benim gitmem gerek görüşürüz çocuklar" diyerek el salladığında yoongi hariç herkes gülümseyerek el salladı , jungkook dolu gözleri ile "yine gel yakışıklı hoseok hyung" dediğinde hoseok gülerek "yine gelicem tavşan merak etme" diyerek arkasını döndü ve yetimhane'nin içine girerek abisinin yanına gitmeye başladı.
Hoseok abisinin yanına giderek oturduğunda abisi "ee sevdiğin bir çocuk varmı" dediğinde hoseok "evet var, 6 çocuk evlad edinebilirmiyim" dediğinde hoseok'un abisi içtiği suyu püskürttü ve ağzını silerek "ne hoseok kendindemisin sen, ne kadar büyük bir sorumlukuk biliyormusun sen" diyerek şaşkınca konuştu.
Hoseok göz devirerek "evimde her biri için ayrı odalar var, gelirim 10 kişiyi rahatlık ile 20 yıl çalışmasam bile bizi idare edebilir ,yani onların herşeyine yeter ve artar , tek sorun onların beni sevip sevmemesi" diyerek abisine baktı.
Abisi yerinden kalkarak cama doğru yürüdü , hoseok da kalakrak cama baktığında bütün bahçe gözlerinin önündeydi, abisi "hangilerini evlad ediniceksin bari" dediğinde hoseok kendilerine doğru büyük ağacın altında oturmuş 6 çocuğu göstererek "onları evlad edinmek istiyorum" diyerek gülümseyerek baktı.
Taehyung camdan onlara bakan hoseok ve müdürlerini gördü "hey bize bakıyorlar, galiba hoseok denen adam jungkook'u alıcak" dediğinde yoongi kaşlarını çatarak "kimse jungkook'u benden alamaz" diyerek jungkook'un saçlarını düzeltip tacı yeniden taktı ve sarıldı, jungkook'da korkarak "ben sizi ve abimi bırakmak istemiyorum" diyerek kafasını yoongi'nin boynuna gömdü.
Yanlarına bir hademe gelerek "çocuklar müdür sizi çağırıyor" dediğinde altılı bir birlerine baktılar ve kalkarak odaya doğru gitmeye başladılar.
Altlı odaya girdiğinde bay jung "oturun çocuklar" diyerek gülümsedi, hepsi müdüre bakarken bay jung "çocuklar hoseok'u biliyorsunuzdur, sizi evlad edinmek istiyor ,bir şans verirmisiniz" dediğinde herkes şaşırmıştı, namjoon gözlüğünü düzelterek "kanunlara göre bekar insanlar sadece bir kişiyi evlad edinebilir ki bu evliler içinde geçerli, bekarlar o çocuğa bakabilecek kadar mal varlığı varsa alabilir o çocuğu, hoseok bey nasıl 6 çocuğun sorumluluğunu üstlenicek, bu ağır bir yük değilmi" diyerek ikiliye baktı.
Hoseok şaşkınca namjoon'a bakarken bay jung "evet namjoon haklısın ama hoseok kardeşim ve onu çok iyi tanıyorum, hem sorumluluk sahibi hem oldukça zengin yani herşeyinize yetişebilir ve hiçbir eksiğinizin olmayacağına emin olabirsiniz" diyerek altı çocuğa baktı.
Seokjin "ama neden altı çocuğu evlad edinmek istiyorki " diyerek hoseok'a baktığında hoseok "sizi ayırmak istemiyorum, aslında jungkook'u almak istemiştim ama hem yoongi istemez ve jungkook'u da abisinden ayırmak istemedim, sizde arkadaşsınız ve ne siz bize gelebilirsiniz nede onlar okul yüzünde size vakit ayıra bilir , sizin iyiliğiniz için, bana bir şans verebilirmisiniz" diyerek gülümsedi.
Taehyung diğerlerine baktı ve hoseok'a dönerek "tamam madem öyle diyorsun, herkes bir şansı hak eder" diyerek gülümsedi, hoseok gülümseyerek "teşekkür ederim çocuklar " dediğinde jungkook yoongi'nin kucağında kıpırdanmaya başladığında yoongi göz devirip jungkook'u bıraktı, jungkook hoseok'un yanına gittiğinde hoseok jungkook'u kucağına oturtup kaymış tacı düzelterek yumuşak saçları sevdi.
Bay jung "hadi hazırlanın ozaman yarın hoseok sizi erkenden alıcak, saat 09:30a kadar hazır olun iki gün onunla kalıcaksınız" dediğinde herkes kafasını salladı, jimin jungkook'u kucağına alarak odadan çıktı.