Hoseok bütün evrakları tamamladı ve korenin en iyi avukatlarından biri olan Park Bo-gum 'un önderliğinde hepsinin valayetini aldı.
Şimdi ise çocuklar onunla iki aydır kalıyordu.
Bay Jung ,hoseok'a yarım saat içinde evine geleceğine dair bir mesaj atmıştı, hoseok onaylamış ve salonu toplayarak çalışma odasına giderek yeni gelmiş dosyaları çeviriyordu.
Kapı çaldığında kalkıp açtı ve abisini içeri aldı, abisi ses olmayan eve bakarak hoseok'a "çocuklar nerede" diye sorunca hoseok "hobilerini yapma saati, bir saat sonra yemek yiyip ders çalışıcaklar, gel sana gösteriyim" diyerek önce mutfağa götürdü, jin merak ettiği tatlı için malzemeleri ölçüyordu, kapıdan bir süre ona baktılar.
Hoseok bodrum kata gelerek kapıyı açtı, jimin ve jungkook eğlencesine dans ediyorlardı, hoseok namjoon ve taehyung'un olduğu kapıyı biraz araladı ve gösterdi.
İkili aşşağı indiğinde bay jung "yoongi nerede" diye sorunca hoseok yoongi'nin odasını çalarak açtı, yoongi kitaptan başını kaldırarak içeri girenlere baktı, bay jung "merhaba yoongi" dediğinde yoongi "selam" diyerek ayağa kalktı.
Hoseok ikiliyi yalnız bırakarak geri odasına döndü ve çeviriyi tamamlayıp diğer çeviriye geçti.
Saat dolduğunda hoseok esneyerek mutfağa gitti ve yemek yapmak için malzemeleri çıkarıtken jin'de etrafı toparladı, ikli yemeği yaptı ve sofrayı hazırladı, bay jung da gerekli notları alarak geri yetimhaneye döndü.
Hoseok çevirdiği filipin ile olan sayfa yüzden ekstra bir çaba sarf ettiği için yorgunca tabağına baktığında taehyung "hoseok hyung neden yorgunsun? " dediğinde hoseok "çeviri biraz zorladı, önemli birşey yok" diyerek gülümsedi.
Yoongi "yaani kaç dil biliyorsun ki? Sürekli bilgisayarın başındasın" diyerek hoseok'a baktığında hoseok "Çince, İnglizce, Filipin, Rusça, İspanyolca ve anadilim korece" diyerek tabağına döndü.
Namjoon heyecanla "bize ders vermelisin hyung, çok iyisin" diyerek hayretle konuştu, hoseok "isterseniz neden olmasın" diyerek suyunu içti.
Herkes ders çalışırken hoseok ve yoongi jungkook'a toplama - çıkartma işkemi öğretiyorlardı , hoseok "yoongi neden ders çalışmıyorsun" dediğinde yoongi "çalıştım zaten kardeşimle ilgilenmek istiyorum" diyerek hoseok'a baktığında hoseok derin bir nefes vererek ayağa kalktı "size meyve getiricem " diyerek mutfağa gitti.
Sonunda ders çalışma zamanı bittiği için sevinerek çatıya çıktılar, hoseok uyuyan jungkook'u yatağına bıraktı ve diğerlerinin yanına giderek oturdu.
Jimin "hadi şişe çevirmece oynayalım" diyerek diğerlerine baktığında kafa salladılar, jimin şişeyi çevirdi , şişe jin ve jimin'in ortasında durdu, jimin jin'e bakarken jin "doğruluk, cesaretlik" dediğinde jimin "doğruluk" diyerek ellerini bir birine sürten jin'e baktığında 'belkide cesaret demeliydim' diye geçirdi ve korkarak hyung'una baktı.
Herkes onlara bakarken jin "akoımda oturmayan şeyler var ama sonra konuşuruz, neyse tatlılarımı beğeniyormusun" diyerek geçiştirdiğinde hoseok "bunun sayılmayacağını biliyorsun değilmi jin" dediğinde jin omuz silkti.
Jimin yutkunurak "evet hyung tatlıların çok güzel " diyerek gülümsedi, herkes göz devirince jimin şişeyi çevirdi ve şişe namjoon ve taehyung'un arasında durdu, taehyung "seç birini" dediğinde namjoon "cesaret" diyerek taehyung'a baktı, taehyung ilk üzülsede sonrada gülerek " jin hyung'u öp, dudişlerinden, aramızda kalıcak" dediğinde herkes gülerken namjoon jin'e baktı, tam itiraz edicekken jin namjoon'un ensesinden tutarak kendine çektiğinde herkesten ıslık sesleri gelmişti.
Yoongi gülerek hoseok'un koluna vuruyordu, jimin ve taehyung beşlik çakmıştı, ikili ayrıldığında namjoon kızararak önüne dönmüştü, namjoon şişeyi çevirdi , jimin ve yoongi'nin arasında durdu, jimin yoongi'ye 'elime düştün' bakışları atarak "seç birini hyung-nim" dediğinde yoongi doğrulardan kaçmak için ki jimin her zaman doğrulardan vururdu insanı, yoongi "cesaret" diyerek baktığında jimin gözlerini kısarak gülümsedi ki zaten güldüğünde gözleri gözükmüyordu.
Jimin "neden hoseok'un kucağına oturmuyorsun, bu aralar ikinizi fena shipliyorum, değilmi tae" dediğinde taehyung fan gril gibi "ayy evet ship ismi bile bulduk" diyerek ellerini salladı, hoseok ikiliye garipçe bakarak "saçmalamayın, öyle birşey olmayacak" diyerek baktığında yoongi kızıl saçlıya bakarak ayağa kaltı ve omuzlarından biraz iterek çapraz bacaklara yan şekilde oturdu.
Hoseok şok içinde yoongi'ye bakarken yoongi şişeyi çevirdi , şişe namjoon ve tae arasında durdu, taehyung yutkunarak "doğruluk" dediğinde namjoon "hala ayda tavşanların yaşadığınamı inanıyorsun" dediğinde taehyung ciddiyetle "evet, yoksa yaşamıyormu" diye dudak büzdüğünde diğerleri gülmemek için kendini sıkarken namjoon karasız gözlere bakarak "ahaha tabiki yaşıyor, sadece eminmisin değilmisin diye sordum" diyerek şişeyi çevirdi.
Taehyung sıkıntıyla "hadi işin içine biraz + lı birşeyler ekliyelim sıkıldım" dediğinde jin "öpüşme gördün, kucağa oturma gördün, daha ne istiyorsun" dediğinde taehyung omuz silkince hoseok "büyük olan benim ama taehyung'a birşey söyliyemiyorum, siz bu oyunu hep böylemi oynuyorsunuz" diyerek elini yoongi'nin beline koyarak biraz kendine çeçekti, yoongi kızarırken namjoon "yaani sen yanımızdasın diye böyle oynuyoruz" diyerek gülümsedi.
Hoseok "siz birbirinizimi öpüyorsunuz yani" diyerek beşliye baktığında jimin "hayır, jin ve namjoon hyung'u sevgili oldukları için sadece onları birleştiriyoruz, diğerleri sadece üzerlerinden birşeyler çıkartıyor, ama yoongi hyung ve seni shiplediğimiz için sıra sizde" diye açıkladığında hoseok "bir dakika, siz sevgilimisiniz" diyerek ikiliye baktığında jin "evet, ne olmuş" diyerek söylendiğinde hoseok "birşey olduğu yok, bana söyleseydiniz keşke, kırıldım sadece" diyerek jimin'e döndü.
Herkes susarken yoongi "neyse başlayın hadi" dediğinde jin şişeyi çevirdi , namjoon ve jimin'in arsında durduğunda jimin "cesaret" dediğinde namjoon " pencereden dışarı çık ve ben deliyim diye bağır" dediğinde herkes gülerken jimin "yah hyung başka birşey de" dediğinde namjoon "hayır, eğlenceli olucak bana güven" dediğinde jimin göz devirerek pencereden başını uzatarak "ben deliyim" diye bağırdı, diğerleri gülmeye başlayınca geri yerine oturarak "karşıda bir teyze çamaşır asıyordu ama beni takmadı bile" dediğinde daha çok gülmüşlerdi.
Jimin şişeyi çevirince taehyung ve hoseok arasında durmuştu, hoseok "herkes cesaret seçiyor bende cesaret diyeceğim" dediğinde taehyung "eh madem + lı şeyler ekledik, yoongi hyung'un boynu emrine amade" dediğinde hoseok "bunu kast etmemiştim" diye itiraz ettiğinde taehyung "cesaret demesiydin hyung" dediğinde hoseok "yoongi birşey desene " dediğinde yoongi omuz silkerek başını hoseok'un omzuna koydu.
Hoseok yoongi'ye "sen ciddimisin" dediğinde yoongi "yap artık şunu boynum ağrıdı, cesaret denildiğinde geri dönüş yoktur" dediğinde hoseok elinin birini beyaz boyun'a sardı ve sürterek çeneye getirip tuttu, herkes heyecanla onlara bakarken hoseok yoongi'nin boynunu öpmeye başladı, yoongi hızlı hızlı nefesler alırken hoseok anâ kendisini vererek küçük öpücüklerini dizdi, yoongi boynundaki sıcak dudaklar yüzünden kendisini kaybetmeden hoseok'un saçlarını tutarak kendisinden uzaklaştırdı.
Hoseok koyu gözlerle yoongi'ye baktığında yoongi kucaktan kalkarak "yeter ben gidiyorum" diyerek aşşağı indiğinde jin bağırarak "hani geri dönüş yoktu, etkilendim demiyorda " dediğinde yoongi "saçmalama jin kimseden etkilendiğim yok" diyerek hızlıca odasına gitti ve banyoya girerek altı ile ilgilenmeye başladı, o dudaklar rüyalarına girmişti ama bizzat boyununda hissetmek rüyadan bile güzeldi.