Son sınıf olan namjoon, jin , yoongi ve taehyung okulun hazırladığı deneme sınavlarına giriyor ve aldıkları puanlara göre sıkı bir çalışma tablosu hazırlıyorlardı, 4 ' ü neredeyse ders başından kalkmıyor ve temel ihtiyaçları hariç kendilerini test kitaplarına veriyorlardı.
Hoseok çalışan 4'lüyü ve diğer ikiliyi yanına çağırmıştı ve şimdi 6 kişi ona bakarken hoseok " biraz dinlenmeniz için bir kaç aktivite yapmak istiyorum, hem yarın yoongi 19. Yaşına giricek, nedersiniz" dediğinde hepsi kafa sallarken namjoon "ama sınav" dediğinde hoseok "bir günden birşey olmaz namjoon, herzaman aynı tempoda ilerlerseniz beyin sıkılmaya başlar ve daha fazla bilgi almaz o yüzden biraz dinlenin" dediğinde namjoon kafa salladı.
Herkes şimdi doğum günü için birşeyler düşünürken yoongi "aslında deniz kenarı güzel olurdu " dediğinde taehyung "doğru, çok güzel olur, dalga sesleri, deniz kokusu, kısık güzel bir müzik " dedi heyecanla.
Hoseok "pekala yarın akşam deniz kenarına gideriz, güzel olucak" dediğinde jungkook el çırparak "denize gidiyoruz" dediğinde herkes gülmüştü.
Şimdi jimin film seçiyor, hoseok ve taehyung mutfakta mısır patlatmak için malzemeleri çıkartıyordu, taehyung mısır paketini tezgah'ın üstüne koydu "hoseok birşey söyliyeceğim,aslında uzun zamandır aklımdaydı ama doğru zamanı bulamadım" dediğinde hoseok "seni dinliyorum tae" dedi ve tavayı bırakıp taehyung'a döndü.
Taehyung "sınıfımızda bir çocuk var, park seo joon , arkadaşız ama ben ona arkadaşça birşeyler hissetmiyorum, bazen flört ediyoruz gibi ama etmiyoruz gibide, aklımı karıştırıyor, ne yapmam gerek, bana akıl verirmisin" diyerek hoseok'a baktı.
Hoseok gülerek "bunu onunla konuşmalısın, açıkçası ilişki tavsiyesi vermekte kötüyüm ama aklındakileri ona sormalısın ve sana vereceği cevap'a da hazılıklı olmalısın, o seni belki sadece arkadaş olarak görüp ayak uyduyor da olabilir " dediğinde taehyung kafa salladı.
Hoseok gergin olan taehyung'un omzunu sıkarak "gergin olma herkes aşkına karşılık bulamaya bilir " dediğinde taehyung "haklısın, teşekkür ederim, yarın onunla konuşacağım" diyerek yağ ve tuzu hoseok'a uzattı, hoseok malzemeleri tencereye koydu ve tüpü açarak karıştırmaya başladı.
Film bittikten sonra herkes odalarına dağıldı, hoseok mail'lere bakarken içeri yoongi girdi ve hoseok'un arkasından sarıldı, hoseok gülerek yoongi'nin yanağını öptü ve sayfayı kapatarak kalktı.
Hoseok koltuğa oturunca yoongi'de yanına oturdu, ikili sarıkırken yoongi " uyku tutmadı" dediğinde hoseok "papatya çayı yapmamı istermisin? " diye sordu.
Yoongi yüzünü buruşturup " sevmiyorum o çayı" dediğinde hoseok güldü, yoongi hoseok'un boynuna kafasını koyarak derin bir nefes aldı "kokun beni mayıştırıyor" dediğinde hoseok yoongi'nin yanağına elini koydu, yoongi kafasını kaldırınca hoseok ince ve parlak pembeliklere öpücük bırakarak "yarın okul var uyman gerek " dediğinde yoongi yeniden kalpleri öpmeye başaldı, dersler yüzünden doluydu ve hoseok'u öpmeyi özlemişti.
İkili ayrıldığında yoongi "seninle uyumak istiyorum" diye mızırdandığında hoseok gülerek "tamam ama burada uyuyamayız odama geçelim" dediğinde yoongi kalktı ve hoseok'un elini tutarak çalışma odasından çıkıp yatak odasına girdi.
Yoongi yatağa oturduğunda hoseok'da çarşafı açarak içine girdi, yoongi hoseok'a sarıldığında hoseok'da sıkıca sarıldı, yoongi kafasını hoseok'un göğsüne kalbinin üstüne kulağını koyarak hızlanmış kalp atışlarını dinledi, tıpkı kendi kalbi gibi hızlı atıyordu.
Tenefüs zili çaldı , taehyung ve seo joo bahçede bir bank'a oturdular, taehyung derin bir nefes alarak "joon sana birşey sormam gerekiyor" dediğinde seo joon "dinliyorum tae" diyerek gülümseyerek baktı.
Taehyung "aklımda birsürü soru var ve ben bunlara cevap bulamadıkça daha çok geriliyorum, bak ben seni arkadaş olarak görmüyorum joon, sana arkadaşça olmayan duygular besliyorum, eğer bundan rahatsızlık duyuyorsan üzgünüm" diyerek koyu kahfe gözlerini yine kahfe gözlere dikti.
Seo joon utanarak kafasını eğdi "taehyung b-bende bunun hakkında konuşucaktım, hislerim senin ile aynı, yani sana arkadaşça bakmak benim için de çok zor" diyerek kırmızı olmuş yüzünü kaldırdı ve taehyung'a baktı.
Taehyung heyecanla "y-yani sende benden mi hoşlanıyorsun" dediğinde seo joon "evet" dediğinde taehyung joon 'a sarıldı , seo joon da sarılışa karşılık verdi ve anlını taehyung'un omzuna bastırdı, ikili hem utangaç hem heyecanlıydı.
İkili sınıfa el ele girip sıralarına oturduğunda yoongi arkasına dönerek 'ne iş' bakışı atarken taehyung "sevgilimle el ele tutuşamıyacakmıyım" dediğinde seo joon utanarak kafasını eğerken yoongi "birşey demedik be, hayırlı olsun" diyerek önüne döndü.
Cidden iki aşıkla uğraşılmazdı.