Hoseok çocuklara ilk evi göstermişti , namjoon hoseok'un yanına gelerek "diğer evden biraz daha az odası var , o evdeki odalar fazlaydı zaten, burayı sevdim" dediğinde hoseok gülerek kolunu namjoon'un omuz'una koymuştu.
Taehyung odadan çıkarak "hoseok burası çok güzel tam bize göre" dediğinde hoseok "beğenmenize sevindim çocuklar" diyerek gülümsedi.
Jimin kucağında jungkook ile gelerek "ev iyi ışık alıyor, diğeri bukadar iyi aydınlanmıyordu" dediğinde diğerleri onaylamıştı, yoongi gelerek "bu ev çok güzelmiş hoseok" dediğinde jin heyecanla yanlarına geçip "mutfak kocaman ve çok güzel bu eve bayıldım" diyerek şakıdı, hoseok "pekala herkes kendisine bir oda seçsin ve ona göre malzemeler alalım"
Jin "eşyalarımızı yenileyecekmiyiz" dediğinde hoseok "evet özel eşyalarınızı toplayacağız sadece okadar, odanızı boyamak istiyorsanız boyada alırız, istermisiniz" diyerek diğerlerine baktı.
Jungkook "ben gri rengine boyamak üstünede beyaz kedi çizmek istiyorum, her tarafa güzel resimler çizelim" dediğinde hoseok "sen iste yeterki herşeyi çizeriz " dediğinde jungkook gülmüştü, taehyung "eh bende duvara birşeyler çizmek istiyorum, küçük boyutlarda boyalar alsak yeter benim için" dediğinde hoseok onayladı.
Jin "bizim odamız siyah olsun dimi namjoon" dediğinde namjoon "fosforlu mor alma şansımız varmı? " dediğinde hoseok "istediğiniz boyaları alıcaz" dediğinde namjoon "tamam ozaman siyah ve fosforlu mor" diyerek jin'i onayladı.
Hoseok yoongi'ye baktığında "orada karar veririz" dedi.
Hoseok kitaplık için tanıdığını aradı, daha sonra alışverişte ilk boyaları aldılar daha sonra mobilyacıdan yatak ve koltuk takımı seçtiler , masa , abajur ve komodin de seçerek servise ev adreslerini verdiler ve yarın için saat belirlediler.
Taehyung için tuval aldılar, namjoon ve yoongi için eldiven, gözlük, önlük aldılar, daha sonra kimya seti sipariş ediceklerdi, jin için bir sürü tava, kalıp, bıçak , çatal ve kaşık aldılar, eskilerini satarlardı artık.
Odalar için halı aldılar.
Jimin için birsürü test kitabı ve jungkook için defter kalem alarak alışverişi tamamladılar.
Şimdi hepsi evi dip bucak temizlediler ve şimdi hepsi vileda ile yerleri siliyorlardı , hoseok işini bitirerek yoongi'nin yanına gitti, yoongi yeri silerken "diğer evi ne yapıcaksın? " diye sorduğunda hoseok "kiraya veririm, almak isteyen çok " diyerek yoongi'ye yardım etti.
Yoongi kafa sallayarak onayladı ve aşşağı indi, herkes yorgunca durduğunda hoseok "temizlik bittiyse gidelim" dediğinde herkes kafa sallamıştı.
Hepsi eve gelip banyo yaptılar ve yemek yiyerek uyumaya gittiler, herkes çok yorulmuştu.
Hoseok yeniden erken kalkarak eve gitti ve yerleri naylon ile kapattı, evin zili çalınca hoseok açarak geleni içeri aldı ve kapıyı kapatarak, kitaplık ve dolapların yapılacağı yerleri gösterdi, adam onaylayarak önce ölçü aldı ve başkalarını aradı ve gerekli malzemleri getirmelerini söyledi.
Yaklaşık 5 saat sonra iki kitaplık ve 4 dolap bitmişti, hoseok ödemeyi yaparak adamları gönderdi, yerdeki naylonları topladı , yeniden sildi ve yeni naylonlar serdi yere.
Telefon çalınca hoseok arayana baktı, yoongi arıyordu, hemen açtı
-Hoseok neredesin? Haber vermeden erken çıkmışsın
+ Evdeyim güzelim adamlar geldi , dolap ve kitaplığı yapmaya, yarım saat sonrada mobilyalar gelicek, ben eve geç gelirim büyük ihtimal ile
-Tamam, bizimde gelmemizi istermisin? Yardım edebileceğimiz birşey varmı?
+Boyalar mobilyadan sonra gelicek o yüzden mobilyaları depoya koydurucam, boyalar gelince sizi alırım evden,boyarız odaları
-Tamam kendini fazla yorma tamam mı, yemek yedin değilmi? sinirden unuttum sormayı
+Yedim güzelim yedim sizde iyice yediğinizden emin olun
-Tamam ozaman beni çağırıyorlar görüşürüz güneşim
+Görüşürüz bebeğim
Diyerek telefonu kapattı.
Zil çaldığında hemen açtı , adamlara mobilyaları nereye koyucağını gösterdiğinde adamlar onaylayarak özen ile taşıdılar, bir saatin sonunda taşıma işi bitince hoseok hepsine teşekkür ederek gönderdi.
Hoseok mobilyaları kontrol etti ve kapıyı kapatarak yukarı çıktı ve yanında getirdiği kahfesini içti.