16

102 10 2
                                    

Hoseok boyaları odalara koydu ve boyamak için ustaları bekledi,, bir saatin sonunda jungkook , jin ve namjoon'un odaları boyandı.

Kuruması için üç saat beklemişlerdi, boyalar kuruduğunda ikinci kat boyada sürüldü, üçüncü kat da sürüldüğünde iş bitmişti, hoseok saat'e baktığında 22:48 olduğunu gördü.

Hoseok şarj'da olan elefona baktığında yoongi'den 17 cevapsız arama olduğunu gördü ve hemen aradı, telfon ilk saniyeden açılmıştı.

- hoseok iyimisin, neden açmadın telefonları

Yoongi korku ve sinir ile konuşurken hoseok

+telefonumun şarj'ı bitmişti bende işleri hallettim ,telefona bakmak aklıma bile gelmedi, üzgünüm güzelim

-ne kadar korktum haberin varmı hoseok, herneyse iyimisin, yanına gelmemi istermisin

+aslında boyaların iyice kuruması için camları açık bırakmam lazım ,yani burada kalmalıyım, eve gelemiyeceğim gibi duruyor

-tamam ben yanına gelirim edresi at  bana

+gelemene gerek yok yoongi boşuna yorulma

-hoseok gelicem adresi at ,seni eviyorum, görüşürüz

Diyerek telefonu kapattı, hoseok gülerek adresi mesaj attı ve  boş odalardan birini hazırladı  , gece uzun geçicekti anlaşılan.

Yoongi  koca bir sepet yiyecek ve içecek hazırlayarak taksi çağırdı, şoföre adresi gösterdiğinde arabayı sürmeye başladı.

20 dakika sonra evin önüne geldiğinde ücreti ödeyerek eve doğru yürüdü, eve baktığında pencerelerin hepsi açıktı, kapı zilini çalıp beklemeye başladı.

Hoseok elindeki minderide yerleştirerek kapıya bakmaya gitti, kapıyı açtığında yoongi ona gülümseyerek bakıyordu.

Yoongi hoseok'a sarılarak içeri geçti, hoseok  büyük sepete bakarak "bunun içi dolu değildir umarım" dediğinde yoongi "koydum birkaç şey" diyerek odalara baktı, jungkook'un odası tamami ile griye boyanmıştı, jin ve namjoon'un odasıda siyah renge boyanmış , yerdeki küçük boya kutularını gördüğünde gülümsedi.

Hoseok mutfaktan çıktığında "yoongi bunlar çok fazla değilmi" dediğinde yoongi odadan çıkarak mutfağa indi "hayır film gecesi yaparız dedim ,birde yemek yemeyi unutmuşsundur diye birkaç şey daha koydum" diyerek hoseok'un önünde durdu.

Hoseok yoongi'ye sarılarak "evet birşey yemedim haklısın, boş odalardan birini hazırladım oraya geçebiliriz"

"Tamam sepeti unutma" diyerek hızla yukarı çıktı,  hoseok sepeti alarak arkasından gülerek çıktı.

Yoongi duvar kenarına minder ve örtüleri yerleştirdi ve alan hazırladı.

Hoseok sepeti kenarı koydu ve halıya oturdu, yoongi bir kaç şey çıkartarak hoseok'a verdi,  hoseok elindekileri yerken yoongi kafasını ellerine dayayıp gülerek  izliyordu.

Hoseok elindekileri bitirerek çöp kutusına koydu ambalajları, hoseok'a yer açarak oturmasını sağladı, hoseok oturunca yoongi  galaksinin koruyucuları film'ini açtı, ikili film'i izlerken yoongi küçük ağaca benzeyen yaratığı çok şirin bulmuştu ,  film'in sonlarına doğru  gözlerini ovuşturdu.

Hoseok yoongi'yi kucağına çekerek sarıldı, yoongi'de kollarını hoseok'a dolayarak kafasını boyun girintisine sokarak gözlerini kapattı.

Hoseok saate baktığında 02:36 olduğunu gördü ve gözlerini ovuşturarak devam film'i ni açtı.

sope : molHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin