6

188 17 7
                                    

Hoseok hepsini kore'nin en iyi kolejine yazdırmıştı, şimdi ise okul için gerekli eşyaları alıyorlardı, hoseok kalemlere bakarken başındaki yoongi'de konuşmadan durmuyordu, hoseok derin bir nefes vererek "yoongi pahalı olması umrumda değil, iyi bir eğitim alıp geleceğinizi garantiye almanızı istiyorum, tamammı" diyerek yoongi'nin sözünü kesti, yoongi kaşlarını çatarak "normal bir okuldada geleceğimiz garantideydi hoseok, okadar para harcaman çok saçma, neden böyle yaptığını anlamıyorum" diyerek kollarını bağladı.

Hoseok nefesini vererek "bak namjoon çok akıllı tamammı doğru bir eğitimle avukat, doktor, psikolog, yeteneği olan her işi hatta çift ana dal bile yapabilir, seokjin yemek konusunda yetenekli gastronomi okuyabilir ve kendisine dükkan açabilir, taehyung resimde yetenekli , ressam olabilir ve sergi açar , jimin dans konusunda mükemmel, dans stüdyosu açarak  öğretmenlik yapabilir  , sen ise matematik'te başarılısın , hangi mesleği yapmak istersen yaparsın, tamamı  ve ben bu yeteklerinizi sıradan bir okulda harcamanızı istemiyorum, şimdi konu burada bitti " diyerek yoongi'ye baktı.

Yoongi "yinede saçma, aptalsın" diyerek arkasını dönerek jimin'in yanına giderken hoseok "bunu daha sonra konuşucaz Min" diyerek jungkook'un yanına gitti , yetişmeye çalıştığı rafa kaldırdı ve istediğini almasını sağladı, jungkook gülerek "çok güzel, teşekkür ederim hyung" diyerek hoseok'un boynuna sarıldı   hoseok'da gülerek jungkook'un pofuduk yanağını öperek diğerlerinin yanına ilerledi.

Sonunda forma alışverişide bitince arabaya binerek evlerine geldiler, herkes kendisini koltuğa atarken hoseok "üstünüzü değiştirin ve hazırlanın yarın okul var" diyerek eşyaları masaya koydu, diğerleri kafa sallayarak eşyaları ayırdı ve odalarına götürüp yerleştirdiler.

Hoseok okul açıldığı için saat 22:30 da uyumaları için yatış saat'i belirlemişti, herkes oturmuş kitap okurken hoseok saatin geldiğini görüp "hadi uyku vakti" diyerek ayaklandığında diğerleride ayaklandı ve odalarına dağıldılar.

Sabah herkes uyanıp hazırlandılar ve kahvaltılarını yaptılar, hoseok evlerine 15 dakika uzak olan liseye getirdiğinde indiler ve müdürün yanına gittiler, hoseok ; yoongi, jin ,namjoon ve taehyung için sınıflarının aynı olmasını istemişti, müdür ayarlama yaptı ve sınıflarını söyledi, onlar sınıflarına giderken jimin'in de  sınıfını belirttiğinde jimin'de vakit kaybetmeden sınıfının yolunu tuttu.

Hoseok "burada ilk okulda varmı ? " dediğinde müdür "evet efendim, ilk, orta, lise bu kampüs içerisinde mevcuttur" dediğinde hoseok  jungkook'u kucağına alarak "min jungkook ilk okul 5'e gidicek kaydını yaparmısınız" dediğinde müdür kayıt yaptı ve imzasını aldı.

Hoseok "sınıflarını öğrenebilirmiyim, ders tablolarınıda istiyorum, jungkook içinde malzeme listesi lütfen" dediğinde müdür "park jimin 11-A , Min yoongi , Kim namjoon, Kim seokjin ve  Park taehyung 12-B , Min jungkook 5-A sınıfı , çizelgeyi ve listeyi hemen çıkartıyorum , bir dakika lütfen" diyerek bilgisayarada bir kaç şey yaptı ve yazıcı çalışmaya başladı.

Hoseok çizelgeyi alarak odadan çıktı ve jungkook ile arabaya bindiler, jungkook araka koltukta "okul çook güzeldiii, ben ne zaman gidicem hyung" dediğinde hoseok "malzemleri alalım, yarın başlıyacaksın küçük tavşan" dediğinde jungkook el çırparak "okula gidip abimler gibi olucam" diyerek gülümsedi.

Hoseok jungkook'un bütün malzemelerini, okul formasını alarak eve döndü ve jungkook için birşeyler yaptı, jungkook hiç ses çıkartmadan hoseok nereye oda oda oraya gidiyordu, şimdi ise hoseok jungkook'a çarpma işlemi öğretiyordu, jungkook yazma ve okumayı okadar çabuk öğrenmişti ki şaşırmadan edememişti hoseok.

Hoseok "8x7  kaç eder jungkook " dediğinde jungkook "56 eder hoseok hyung" diyerek heyecanla hoseok'a baktığında hoseok "doğru, acaba sana zeka testimi yaptırsaydık, çok zekisin jungkook shiii~" diyerek jungkook'u gıdıkladı, ikili gülüştüler ve geri çalıştıkları yere döndüler.

sope : molHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin