8

159 17 0
                                    

Olayın üzerinden neredeyse iki ay geçmişti ve yoongi eve geç geliyor, fazla konuşmuyor ve geldiği gibide odasına kapanıyordu, yanına kim gitse ders çalışıyorum diyerek nazikçe (!) kovuyordu.

Hoseok yoongi'yi kırdığını biliyordu ama elinden de birşey gelmeyeceğini düşünüyordu, ama yoongi'nin başına buyruk davranması sinirlerini bozuyordu ve kendisine nerede olduğunu söylememsi kendisini sinirlendirmediği anlamına gelmiyordu.

Yine yoongi geç bir saatte eve girdiğinde hoseok "yoongi buraya gel" diye çağırdığında yoongi "ders çalışıcam rahatsız etmeyin" diyerek ilk basamağa bastığında hoseok "sana buraya gel dedim" diyerek yeniden seslendi.

Yoongi de kaşlarını çatarak "ders çalışıcam dedim" dediğinde hoseok yoongi'nin karşısında durarak "neredeydin, neden eve bu saatte geliyorsun" diye sorduğunda yoongi "neden, nerede olduğum seni ilgilendirmez" dediğinde hoseok "öylemi, burası kimin evi yoongi, herkesin bir kuralı vardır ve sen başına buyruk davranarak bu kuralları yıktığının farkındamısın" dedi ve yoongi'ye baktı.

Yoongi "kurallar umrumda bile değil" dediğinde hoseok "sizden sadece saygı istemiştim ama götüyorum ki senin gözünde saygıyı hak edecek değerde değilim, ne var biliyormusun ne istersen yap, senin için endişelenmem bile hataymış , git ve yemek ye, dolapta" diyerek  çalışma odadına gitti.

Diğerleri onlara bakarken yoongi sinirle nefes vererek yukarı çıktı ve çantasını kenarı bırakarak üstünü değiştirdi , geri aşşağı inerek dolaptaki yemeği çıkartıp ısıtarak yedi.

Namjoon "az önce ne oldu" dediğin de jin "bilmiyorum" diyerek omuz silkti ve test kitabına geri döndü, jin ile beraber diğerleride kitaba geri dönmüştü.

Herkes kendi halinde takılırken hoseok hiç odasından çıkmamıştı ve yeni gelen çeviri dosyası ile uğraşıyordu, saat 22:45 olduğunda herkes odalarına dağıldı, yoongi yavaş adımlarla çalışma odasının önünde durdu ve derin bir nefes alarak kapıyı açtı.

Hoseok kemik gözlüğünü düzelterek arkasına döndü,  yoongi'yi gördüğünde "birşeymi oldu" dediğinde yoongi hayır anlamında kafasını salladı.

Hoseok "neden uyumadın" diye sorusunu yinelediğinde yoongi hoseok'un önünde durarak "özür dilerim" diyerek kafasını eğdi, hoseok "kafanı eğmemeni söylemiştim yoongi" dediğinde yoongi dolu gözleri ile kafasını kaldırıp hoseok'a baktı.

Hoseok ellerini tombul yüze sardı ve "hey ağlamıyacaksın değilmi" diyerek göz altlarını okşadı  , yoongi gözünü kapatınca bir damla düştü.

Hoseok yoongi'yi kendisine çekerek sarıldı "neden ağlıyorsun yoongi" dediğinde yoongi "s-seni üzdüm, özür dilerim, amacım seni kırmak değildi hoseok  özür dilerim" diyerek kollarını hoseok'a sardı.

Hoseok "tamam ağlama yoongi, unuttum zaten üzme kendini" diyerek yumuşak saçları okşadı, yoongi kafasını kaldırarak "kütüphanede ders çalışıyordum, o yüzden geç geliyordum hoseok gerçekten b-ben sadece yalnız kalmak istiyordum, böyle düşündürdüğüm için özür dilerim, ayrıca  s-sen  pişman olduğun için sana görünmek istemedim" diyerek burnunu çekti.

Hoseok yoongi'den ayrılarak göz yaşlarını sildi "pişman olmamın sebebi daha çok gençsin yoongi ve duyguların gelip geçici tamammı, seni düşünüyorum " diyerek ıslanmış siyah kedi gözlere baktı.

Yoongi kafa sallayarak "gelip geçici bir heves değildi hoseok b-ben sadece seni öpmeyi istemiştim herşeyimle, bedenim , ruhum , bütün duygularımla, senden etkileniyorum ve ben hiç kimseye böyle birşey hissetmedim ,seni görene kadar " diyerek ellerini hoseok'un omuzlarına koyarak parmak uçlarında biraz yükseldi.

Hoseok yoongi'nin gözlerine bakarak "yoongi ilerde pişman olmanı istemiyorum" diyerek ellerini düşmemesi için yoongi'nin beline sardı, yoongi hoseok'a yaklaşarak "pişman olmayacağım hoseok, ben sadece seni istiyorum" diyerek kalp dudakların üstüne kendi ince dudaklarını bastırdı.

Hoseok'da dudaklarını oynatarak öpücüğe karşılık verdi ve yoongi'yi iyice kendisine yasladı, yoongi kollarını hoseok'un boynuna sardı ve kendisine çekti, hoseok'da ellerini aşşağı kaydırarak yoongi'yi kucağına aldı ve koktuğa yürüyerek oturdu.

İkili nefessiz kalınca ayrıldı, hoseok kararmış gözlerle kucağında oturmuş güzelliğe bakarken yoongi kızarmış yanakları ile kafasını eğdi, hoseok yoongi'nin saçlarını öperek "eve geç gelmek yok, sürekli yanımda olduğunuz için gerek duymamıştım ama telefon almam gerekicek" dediğinde yoongi "neden" dediğinde hoseok "eve geç saatlerde dönücekseniz haber vermeniz için" diyerek yoongi'ye baktı.

Yoongi "özür dilerim  birdaha böyle birşey yapmayacağım" diyerek hoseok'a baktı, hoseok gülümseyerek kafa salladığında yoongi yeniden dudaklarını birleştirdi, her zaman hayalini kuruyordu ve hayaline kavuşmuştu, değerlendirmemek aptallık olurdu.

Hoseok'da karşılık verdi , yoongi farkında olmadan hoseok'a sürtünmeye başladığında  hoseok kendisini çekerek "hadi, uyku saati geçti " dediğinde yoongi "yarın cumartesi hoseok, sorun olmaz" dediğinde hoseok "bu seferlik , düzeni bozmak yok" dediğinde yoongi kafa sallayarak hoseok'a sarılıp "böyle kalalım" dediğinde hoseok'da yoongi'ye sarıldı ve mandalin kokusunu içine çekti.

sope : molHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin