Hoseok kahvaltıyı hazırladı ve diğerlerini teker teker kaldırdı, herkes elini-yüzünü yıkayarak aşşağı indi, hoseok jungkook'u yavaşça seslenerek kaldırdı ve kucağına alarak elini - yüzünü yıkayıp üstünü değiştirerek aşşağı indirdi.
Herkes tabaklarını doldurmuş bir şekilde yemeklerini yerken hoseok kendi tabağınıda doldurarak jungkook'a yavaşça yedirmeye başladı, jimin hoseok'a bakarak "hyung jungkook'u ben yediririm " diyerek kollarını açtığında junkook ' da jimin'e uzandı, hoseok yavaşça jungkook'u jimin'e verdi ve tabağına döndü.
Herkes salonda oturmuş ve jungkook'un istediği 'foster'ın hayali dostlar evi'ni izlerken yoongi mutfakta hoseok'a yardım ediyordu.
Yoongi tabakları hoseok'a uzatırken hoseok'da üstlerini sıyırarak makineye yerleştiriyordu, yoongi hoseok'a bardak uzatırken "neden o eşyaları aldın, istediğimi belirtmemiştim" diyerek diğer bardaklarıda uzattı, hoseok makinayı kapatarak "almak istedim, yanlış yaptığımı düşünmüyorum, sadece size yakın olmak istiyorum" diyerek ellerini sudan geçirdi ve havluya sildi.
Yoongi "bize yakın olmak istiyorsan eşyalara gerek yok, kararımıza saygı duy yeter, bir daha böyle birşey yapma, özellikle bana" diyerek mutfaktan çıkaraka diğerlerinin yanına gitti.
Hoseok şaşkınlıkla yoongi'nin arkasından bakakaldı, herkes çizgi dizi bitince biraz sohbet etmiş ve ellerine kitaplarını alarak okumaya başlamışlardı.
Hoseok sıkılmamaları için, taehyung'un hobisi olan resim için bir oda hazıradılar, namjoon için kitaplık sipariş ettiler, tae ve namjoon aynı odayı ikiye bölüceklerdi, tae sessiz alanda resim yapmayı çok seviyordu ve namjoon da sessiz bir yerde kitap okumak istiyordu, jimin dans etmeyi sevdiği için zemin katı düzenlemeye karar verdiler , jin yemekle uğraşmayı sevdiği için mutfağı ona göre dizayn ediceklerdi, jungkook ' da jimin gibi dans etmek istediğini söyledi ve jimin'e sarılarak kucağından hiç inmedi.
Hoseok yoongi'ye baktığında yoongi "belirli bir isteğim yok, oda yeter bana" dediğinde hoseok "pekii, siz eğlenin ozaman, yoongi sen benimle gelirmisin" diyerek gülümsediğinde yoongi onaylayarak hoseok'u takip etti.
Hoseok odasının kapısını açarak yoongi'nin girmesini bekledi ve arkasından girdi, yoongi odayı süzdükten sonra hoseok'a döndü, hoseok karşısındaki koltuğu gösterdiğinde oturdu.
Yoongi "ne oldu" dediğinde hoseok "neden bana böyle davranıyorsun? " dediğinde yoongi kaşlarını çatarak "nasıl davranıyorum" diyerek kollarını bağladı, hoseok "senin için ne yapmam gerek, ilk günden beri bana soğuksun yoongi, yanlış birşeymi yaptım, söyle lütfen" diyerek yoongi'nin gözlerine baktı.
Yoongi kahve gözlere dalmamak için kafasını çevirerek "hayır ben herkese karşı böyleyim, özel olarak algılama" diyerek geri hoseok'a baktı "gidebilirmiyim" diye sorduğunda hoseok "tamam, gidebilirsin" diyerek yerinden kalktı ve masasına doğru ilerleyince yoongi'de odadan çıktı.
Hoseok yarın çocukları bırakıcaktı ve o yüzden film gecesi için herşeyi hazırladı, namjoon ve jin yan yana oturmuş birşeyler konuşuyor, jimin kucağında oturmuş saçları ile oynayan jungkook'a gülüyor, taehyung tekli koltukta saltanatını kurmuş ve yayılmıştı, hoseok herkese bir kase vererek yoongi'nin yanına oturdu ve film'i açtı.
Herkes film'in sonlarına doğru uyumaya başlamışlardı, hoseok hepsini teker teker yavaşça taşıdı ve odalarına yerleştirdi, hoseok yoongi'yi de kucaklayarak odasına doğru götürdüğünde yoongi sarsılmayla gözlerini açarak "ne yapıyorsun" diyerek ellerini hoseok'un göğüsüne koyarak kafasını kaldırdı, hoseok odaya girerek "seni yatağına getiriyorum" diyerek yoongi'yi yatağa bıraktı "iyi geceler " diyerek odadan çıktı, yoongi'de arkasından sessizce "iyi geceler" diyerek yatağa uzandı ve burnunda hoseok'un kokusu ile uykuya daldı.
Sabah olunca herkes hazırlandı ve yetimhaneye gitmek için evden çıktılar, herkes odalarına çantalarını bıraktı ve müdürün odasına çıktı, bay jung çocuklara bakarak "bu iki gününüz nasıl geçti bakalım" diye sorduğunda heyecanla "çok güzel geçti" diyerek cevapladılar, jungkook "her şeyimizle ilgilendi, onu çook sevdim" diyerek hoseok'a baktı.
Hoseok gülümseyerek jungkook'a baktı, yoongi sadece kafa salladı, bay jung "hoseok işlemleri halledersek onları bir hafta sonra alabilirsin, bende gözlem için belirli sürelerde sana gelicem" dediğinde hoseok "tamam ozaman, herşeyi halledelim" diyerek onayladı.
Diğerleri odalarına gidip eşyalarını yerleştirdiler ve bahçede toplandılar, namjoon "hoseok hyung bizi bulduğu için çok şanslıyız" diyerek jin'i geri ittirip kafasını karnına koydu, jin sinirle "namjoon sana kaç defa diyeceğim beni ittirme diye" diyerek anlına vurdu, namjoon omuz silkerken diğerleri güldü.
Taehyung "namjoon haklı, kim sırf bir birimizi çok seviyoruz diye 6 çocuğu evlad edinir ki, büyük bir sorumluluk" dediğinde yoongi "haklısın" diyerek jungkook'a sarıldı ve sırtını ağaca yasladı, jungkook kafasını yoongi'nin göğüsüne koyarak gözlerini kapattı.