Sonunda sınav sonuçları açıklandığında herkes heyecanla bekliyordu, ilk jin açtığında kore'nin en iyi aşçılık üniversitesine %50 burs ile girdiği yazıyordu, jin heyecanla sandalyeden düştüğünde herkes gülüyordu.
Taehyung hayalindeki sanat akademisine girmişti, heyecanla jungkook'a sıkıca sarılmıştı, jungkook kaçmak için taehyung'u itiyordu, namjoon kimya mühendisliğini kazanmıştı ve gülümseyerek ekrana bakıyordu, yoongi'de baktığında namjoon ile aynı üniversiteyi kazanmış olduğunu gördü, ikili beşlik çakarken hoseok gurur ile 4'lü ye bakıyordu.
Herkes heyecanla kıpırdanırken jimin "yurttamı kalıcaksınız? " dediğinde hepsi ona bakmıştı, jungkook "ama ben sizden ayrılmak istemiyorum" diyerek dolu gözlerle baktığında diğerleri öylece kalmıştı.
Hoseok "ağlama jungkook boş zamanlarında yanımıza gelicekler" dediğinde yoongi "evet jungkook ayrılmayacağız" dediğinde jungkook "ama ama ben sizin yanınızda olmak istiyorum" diyerek jin'e sarıldı.
Hoseok "okulların konumuna bakalım ona göre birşeyler yapmaya çalışırım, tamammı jungkok" dediğinde jungkook kafa sallamıştı, namjoon "umarım düşündüğüm şeyi yapmıycaksın" dediğinde hoseok omuz silkip "jungkook'un üzülmesini istemiyorum " diyerek kalktı .
Hoseok okullara fazla uzak olmayan üç ev buldu ve mesafelere bakınca namjoon ve yoongi'nin okuluna 20 dk, tehyung'un okuluna 30 seokjin'in okuluna 25 dakikalık üç satılık ev bulmuştu.
Hoseok ilan sahibi ile görüşerek yarın eve bakmaya geliceğini söylemiş ve saat belirlemişti.
Herkes eğlenceli aktiviteler yapmış, birkaç şey sipariş etmiş ve jungkook'u eğlendirmeye çalışmışlardı.
Günün sonunda 6'lı beraber uyumuşlardı.
Hoseok sabah erkenden sessizce evden çıktı ve ilan sahibi ile görüştü, üç evden en iyisi ve geniş olanını satın aldı , eşyaları çocuklar ile dizayn etmek için alışverişe gidicekti.
Herkes uyanmış ve etrafı toparlamışlardı, yoongi evde hoseok'u bulamayınca tam arıyacakken kapı açılmıştı, yoongi hoseok'un karşılarken "nereye gittin" diye sorunca hoseok yoongi'yi öperek "hoşbuldum bebeğim, ev için kontrat işlerini hallettim"diyerek elindeki paketleri mutfağa koydu.
Yoongi kaşlarını çatarak " yapmadığını söyle hoseok"dediğinde hoseok "neyi yapmadım? " diyerek yoongi'ye baktı.
Yoongi "ev almadığını söyle" diyerek hoseok'a baktığında hoseok gülümseyerek "ev aldım" diyerek yoongi'ye sarıldı.
Yoongi sinirle "neden? " diye sorunca hoseok derin bir nefes alarak "jungkook'un üzülmesini istemiyorum, daha küçük ve bende sizden ayrılmak istediğimi sanmıyorum, özelliklede senden" diyerek yoongi'nin burnunu öptü.
Yoongi "bu ev ne olucak, neden bizim için okadar masrafa giriyorsun" diyerek kollarını hoseok'un boynuna sardı.
"Çünkü buna değersiniz yoongi, para umrumda değil , ben sizin yanınızdaki huzurlu ve güzel anları istiyorum, bunlar para ile alınamaz, sizin gülüşünüzü ve parlak,mutlu gözlerinizi para veremez" diyerek gülümsedi.
Yoongi dolu gözleri ile "seni çok seviyorum hoseok, okadar çok seviyorum ki o kirli üç harf , hatta hiçbir kelime sevgimi anlatmaya yetmez" diyerek kafasını hoseok'un boynuna gömdü.
Hoseok gülerek "ağlama yoongi, inci tanelerin çok değerli tamammı, biz her zaman yanyana olucaz ve asla ayrılmayacağız tamammı, benden sıkılana kadar seni sevmeye devam ediceğim, ömrümün sonuna kadar" diyerek iki gün önce boyadıkları yeşil saçları öptü.