final

138 13 5
                                    

Hoseok  kontrat işelrini hallettikten sonra kuyumcuya giderek iki alyans yüzük aldı ve paket yaptırarak ödemeyi yaptı.

Bir aydır aklında olan yüzükleri sonunda almıştı ve heyecanla evine gidiyordu.

Hoseok eve girerek salona ilerledi, salonda oturmuş sevgilisi ile konuşan taehyung'u gördüğünde "selam gençler" diyerek selam verdi, diğerleride "hoşgeldin hoseok " dediğinde hoseok gülerek yukarı çıktı.

Üstünü değiştirerek kütüphane olarak kullandıkları odaya girdiğinde yoongi ve jimin oturmuş test çözüyorlardı, yoongi gözlüklerini çıkartarak "hoşgeldin hoseok" diyerek testi masaya bıraktı ve kalkarak hoseok'a sarıldı.

Hoseok" yoongi gelirmisin sana birşey vericeğim"diyerek odalarına çekiştidi, yoongi "hoseok sakin ol neden bukadar heyecanlısın" dediğinde hoseok "aklımda uzun süredir vardı ama bu sadece sembolik birşey, ileride gerçekleşicek şeylerin başlangıcı diyelim" diyerek paketi uzattı.

Yoongi hızlanmış kalbi ile paketi alarak açtı, içinde kadife siyah bir kutu çıkmıştı, heyecanla kutuyu açtığında üçinde iki tane yüzük vardı.

Hoseok heyecanla yoongi'nin tepkisini beklerken birden üstüne atlayacağını tahmin etmemişti, ikili yatağa düşünce yoongi "hoseok bunlar çok güzel, teşekkür ederim" diyerek dudaklarını birleştirdi.

İkili nefessiz kalınca ayrıldılar, hoseok gülümseyerek yoongi'nin yanağını okşayıp "beğenmene sevindim bebeğim ama bunlar sembolik ileride gerçek bir anlam taşıyacak yüzükler alırız" dediğinde yoongi "bunların yerini tutarmı bilmiyorum ama sen nasıl istersen" diyerek bir yüzüğü çıkartıp hoseok'a taktı, hoseok'da diğerini yoongi'ye taktı.

Namjoon ve jin salona taehyung ve seo joon'un yanına inerek oturdular,  jin "havada heyecan ve aşk kokusu var" dediğinde diğerleri gülmüştü namjoon "kalbim senin için yanıyor onun kokusudur" dediğinde diğerleri 'oooooo' diyerek ellerini kaldırdılar, seo joon "namjoon sen yanmışsın" dediğinde diğerleri güldü , jungkook kitaplarını alarak  jimin'in yanına gitti ve karşısına oturdu.

Jimin hızlanmış kalbini umursamadan teste odaklandı, jungkook'da ödevini açarak yapmaya başldı, yarım saat  sonra jungkook "jimin-shi bunu yapamadım" dediğinde jimin yerinden kalkrak jungkook'un yapamdığı soruya baktı ve anlatmaya başladı.

Jimin cidden bu veletten hoşlandığını kabul ediyordu çünki bunu bütün vicudu bağırarak söylüyordu, ve jungkook'da jimin'i bırakabileceğini sanmıyordu çünkü sadece jimin'in yanında heyecanlanıyordu, küçük olmasına rağmen duygularının sağlamlığını bilecek bir olgunluğa sahip bir yapısı olduğununda farkındaydı.

sope : molHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin