11

135 16 0
                                    

Hoseok sınav için heyecanlı olan gençlere baktı ve yanında getirdiği küçük çikolataları verdi, hepsi hoseok'a bakarken hoseok "yiyin hadi rahatlarsınız" dediğinde hepsi çikolataları yemişti.

Hoseok hepsine su verdi "kalemler hazır, sularıda verdim, çikolatayıda yediniz ,şimdi sınıfınıza gidin ve stres yapmayın, sınavın iyi geçiceğine eminim tammı, sınava 20 dakika kaldı, unutmayın stres yok" dediğinde diğerleri "stres yok" diye tekrarladılar, hoseok hepsine güldü, diğerleri sınıflarına giderken hoseok, jimin ve jungkook okulun yanındaki parka gittiler ve gölgelik yere oturdular.

Sınavın bitmesine 30 dakika kalmıştı, hoseok gidip birkaç yiyecek aldı ve masaya koydu , jungkook muzlu sütünü içip etrafa bakıyor, jimin ve hoseok telefonlarla ilgileniyorlardı.

Sonunda sınavdan çıkan 4'lü  parkta oturan 3'lünün yanına oturdu, hoseok hepsine yemekleri verdi, yoongi ekmek arasından bir ısırık alarak "bazı sorular çok zor, işaretlediklerimden emin değilim" dediğinde diğerleri kafa sallarken namjoon "haklısın ama sınav genel olarak kolay gibi geldi, çalıştığımıza değicek gibi hissediyorum" dedi ve ayranını içti.

Taehyung yutkunarak "namuman haklı, umarım istediğimiz üniversiteyi kazanırız" dediğinde jin "umarım tae " diyerek ikinci ekmek arasını yemeye başladı.

Dinlenme saatleri bittiğinde diğer sınav için okula girdiler, hoseok masayı topladı, jimin poşeti çöpe attı, jungkook biraz sallandıktan sonra hoseok'un kucağında uyuya kaldı.

Saat 16:15' olduğunda sınav bitmiş birazdaha parkta oturduktan sonra toparlanarak evin yolunu tutmuşlardı.

Herkes eve geldiklerinde  üstlerine pijamalarını giyip salonda toplandılar ve koltuklara yayıldılar, hoseok jungkook'u yatağına bıraktı , yanına pembe tavşanınıda koydu ve kapıyı kapatıp aşşağıya indi.

Jin rahatlıkla "sonunda saatlerce o iğrenç testlerin yüzünü görmeyeceğim için çok mutuyum" diyerek gözlerini kapattı, taehyung'da katılarak "jin haklı testler yüzü den midem bulanmaya başlamıştı" diyerek yastığa sarıldı.

Yoongi kafa sallayarak onayladığında jimin "namjoon hyung beni çalıştırırsın değilmiiii" diyerek sevimlice namjoon'a baktığında namjoon "çalıştırım tabi mochim ama bir hafta sonra, ben bile diğer ikisine katılıyorum , biraz dinlensem iyi olucak" dediğinde jimin namjoon'a sarılarak "tamam hyung sen nasıl istersen" dediğinde namjoon'da jimin'e sarıldı.

Hoseok hepsine bakarak "havalar sıcak denize gitmek istermisiniz" dediğinde hepsi "gidelim" dediğinde hoseok gülerek "tamam iki gün sonra gidebiliriz ,dosyaları çevirmeliyim" diyerek ayağa kalktığında diğerleri onayladı.

Hoseok masa başına geçtiğinde "of şu saçma dosyalar bir bitmedi" diyerek çevirme işine başladı, neredeyse 2 saatte 4 sayfa çevirmişti ve daha 3 sayfa duruyordu.

Sonunda o sayfalarıda çevirdi ve kaydetti, yarın akşama doğru göndericeğini aklına yazdı ve kalkarak odasına gitti, herkes sınav yüzden yoruldukları için eve gelmeden bir restorantta yemişlerdi ve şimdide uyumaya çekilmişlerdi.

Hoseok odasına girdiğinde yatakta oturmuş telefon ile oynayan yoongi'yi görmüştü, yoongi açılan kapıya baktı ve gülümseyerek telefonu masanın üstüne bıraktı.

Hoseok'da gülerek yoongi'nin yanına gitti ve sarılarak yoongi'in üstüne  uzanıp kafasını göğüsünün üstüne koydu.

Yoongi gülerek hoseok'un saçlarını okşadı, ikili sessizce durduğunda hoseok "diğerlerine söylemelimiyiz" dediğinde yoongi doğum gününde olan olaydan bahsettiğini anlayarak "bilmem sen istemiyorsun diye karışmıyorum, benim için açıklamakta sorun yok" diyerek hoseok'un ensesindeki uzamış saçlarla oynadı.

Hoseok yoongi'nin üstünde yükselerek "tamam açıklayalım ,daha fazla seni üzmek istemiyorum" dediğinde yoongi sert bir nefes vererek "hoseok beni üzmüyorsun at artık şu saçma fikri aklından" diyerek kaşlarını çattı.

Hoseok "tamam birşey demedim" dediğinde yoongi hoseok'un ensesine kollarını sararak kendisine çekti ve fısıltıyla "şimdi bana bir öpücük ver ve uyuyalım" dediğinde hoseok gülerek yoongi'nin dudaklarını kavradı ve öpmeye başladı, yoongi'de karşılık verdi.

İkili bir kaç dakika sonra ayrıldığında bir birlerine sarıldılar ve uyumaya başladılar.

Jungkook gece uyandı ve lavaboya giderek ihtiyacını giderdikten sonra hoseok'un yanında uyumak istediği için hoseok'un odasına doğru gitti, kapıyı yavaşça açtı  ve kafasını uzatarak baktığında yoongi ve hoseok'u sarılarak uyuduğunu gördü.

Yavaşça içeri girip kapıyı kapattı ve hoseok'u dürterek bekledi, hoseok uyandı ve yanına baktı, jungkook ona bakarken hoseok yutkunarak "jungkook ne oldu meleğim" dediğinde jungkook "sizinle uyuyabilirmiyim" diye sordu.

Hoseok jungkook'u kucağına aldı ve kayarak yer açıp yoongi ile ortalarına koydu, jungkook hoseok'a bakarak "abim kötü rüyamı gördü" dediğinde hoseok "evet abin korktu ve yanıma geldi, sendemi kötü rüya gördün" dediğinde jungkook "hayır ben seninle uyumak için geldim" diyerek hoseok'a sokuldu.

Hoseok gülerek kahfe saçları öptü ve sarılarak uyumaya başladı.

Hoseok göğüsünde uyumuş jungkook'un saçlarını severek uyuyan yoongi'ye bakıyordu ve bu sabah hoseok için uyandığı bütün sabahlar içinde muazzam bir sabahtı, kucağında uyumuş küçük sevimlilik abidesi bir bebiş ve yanında hayatı boyunca görmediği güzellikte bir insan .

Hoseok bu sabah için şükür etmeye başlamıştı.

Yoongi yavaşça gözlerini açtı ,kendine gelmeye çalıştı, yana döndüğünde kendisine bakan  hoseok ve kucağında uyuyan jungkook'u gördü.

Jungkook'u gördüğünde şaşkınca hoseok'a baktığında hoseok yavaşça jungkook'un kafasını yastığa koydu ve kalktı, yoongi'de kalktı ve dışarı çıktıklarında yoongi "jungkook ne zaman geldi" dediğinde hoseok "gece kalkıp benimle uyumak istediğini söyledi bende ortamıza koydum" diyerek güldü.

Yoongi "beni görünce ne dedi? " diye sordu, hoseok "kötü bir rüya görüp yanıma geldi dediğimde kafa sallayarak bana sarılıp uyudu" diyerek lavaboya yürüdü, ikili işlerini bitirdiğinde yoongi yüzünü kuruladı.

Hoseok yoongi'ye sarılarak "keşke her sabah böyle uyansam" dediğinde yoongi gülere havluyu bıraktı "ileride her sabah böyle uyanacağına söz veriyorum" diyerek koların arasında döndü ve hoseok'a sarıldı.

Hoseok gülerek "bende sabırsızlıkla bekliyorum" deyerek  ince dudaklara öpücük kondurdu, yoongi gülerek hoseok'a sıkıca sarıldı, ikili aşşağı inip kahvaltı'yı hazırladılar, saatte baktıklarında 11:45'e geldiğini gördüklerinde diğerlerini uyandırmak için ayrıldılar.

Herkes uyanmış ve mutfağa geçtiklerinde hoseok kucağındaki jungkook'u masasına oturttu ve önüne bir kaç parça koydu, jimin heyecanla "yarın denize gidiyoruz" dediğinde taehyung "evet mayolarımı hazırladım bile" dediğinde jin " bir tane alsan yeter zaten , akşama döneriz" dediğinde taehyung "hyung akşam gerimi dönücez" dediğinde hoseok "ne kadar kalmak isterseniz kalırız tae" dedi ve kahfesini içti.

Namjoon "bencede akşam geri dönelim, deniz kokusunu uzun süre kaldıramam"dedi, jimin " tamam akşam geri döneriz, nasılsa önümüzde 3 ay var"dediğinde taehyung "tamam ozaman benlik sorun yok" diyerek reçelli ekmeğin son parçasını ağzına attı.

sope : molHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin