4

17.9K 578 55
                                    

Vincent.

Po dwóch i pół roku myślałem, że umrę. Nie było mi tutaj źle, każdy wiedział kim jestem, każdy mnie szanował, traktowali mnie jak Boga. Myślałem, że umrę bo miałem pełne jaja. Momentami miałem wrażenie, że robią się sine.

Muszę poruchać.

Nie chciałem żadnej dziwki z burdelu chociaż bez problemu by ją do mnie wpuścili, nie chciałem złapać jakiegoś syfu. Nie chciałem też żadnej z moich pracownic bo teoretycznie cały czas pracowały dla mnie. Chciałem kogoś obcego, a że czasu miałem naprawdę sporo zainstalowałem w telefonie aplikacje randkową. Cóż, mam dwa i pół roku, mogę się jeszcze pobawić, a kobiety które instalują takie aplikacje są zwykle sfrustrowane seksualnie. Dokładnie jak ja.

Odpaliłem, zalogowałem się podając nick Ho_vin. Dodałem zdjęcie gdzie nie widać mojej twarzy i zacząłem przeglądać.

Nie.
Nie.
Nie.
Nie. Nie. Nie.

W końcu zrezygnowany kliknąłem na serduszko dziewczyny z nickiem Ariel_ka26 która miała na zdjęciu tylko swój cień. Widząc, że nas połączyło od razu do niej napisałem.

Ho_vin: jesteś naprawdę tak brzydka, że nie pokazujesz twarzy czy zgrywasz niedostępną?

Wpatrywałem się w zdjęcie na którym było niewiele widać. Tylko zarys jej sylwetki i cień długich włosów. Przy jej nazwie pokazało się zielone kółeczko.

Położyłem się wygodnie na pryczy. Zaczynamy zabawę. Widziałem, że pisze. Trzy kropeczki cały czas się pokazywały.

Ariel_ka26: jesteś naprawdę tak brzydki, że nie pokazujesz twarzy czy tylko zgrywasz niedostępnego?

Uśmiechnąłem się pod nosem. Niezłe ziółko.

Ho_vin: zdecydowanie to drugie.

Ariel_ka26: więc znasz odpowiedź.

Ho_vin: nie pokażesz się?

Ariel_ka26: miałam trzy nieprzyjemne spotkania i do tej pory jestem zniesmaczona. Jedno ze spotkań cały czas mnie nachodzi.. może też jesteś psychopatą? Chyba nie będę ryzykować.

Zaśmiałem się wyobrażając sobie te nieudane randki.

Ho_vin: może jednak jesteś brzydka i zrobili to celowo? Tylko ten jeden się gdzieś pogubił..

Ariel_ka26: dupek.

Znowu wybuchnąłem śmiechem. Gdybyś tylko wiedziała kim jestem.

Ho_vin: no już, nie gniewaj się. Możesz być pewna, że przez dwa i pół roku nie będę Cię nachodził.

Czekałem na wiadomość i czekałem. Aż w końcu się doczekałem.

Ariel_ka26: dlaczego?

Odpisałem od razu.

Ho_vin: jestem.. na małych wakacjach.

Ariel_ka26: nie chce wiedzieć jakie są duże, skoro dla ciebie małe wakacje trwają dwa i pół roku.

Ho_vin: masz rację, nie chcesz wiedzieć.

Ariel_ka26: w takim razie, umówmy się, że.. hm..

Ho_vin: że?

Ariel_ka26: raz na miesiąc będziemy się wymieniać zdjęciami, bez pełnej twarzy, dopiero gdy będziesz miał wrócić i zdecydujemy się spotkać wtedy się wymienimy całością.

Ho_vin: zaczynam myśleć, że faktycznie jesteś brzydka.

Cisza. Nie odpisywała chyba przez dziesięć minut. Aż w końcu dostałem zdjęcie, znów jej cień, tym razem z wyciągniętą dłonią i pokazanym środkowym palcem. I z idealnie widocznym napisem pod spodem "pierdol się". Wziąłem głęboki oddech i tak nie miałem nic sensownego do roboty.

Ho_vin: zgoda, zdjęcia co miesiąc.

OBSESSION Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz