16

17.6K 450 20
                                    

Vincent.

Pojechałem do centrum do swojego apartamentu. Musiałem się przespać. Byłem padnięty i miałem wrażenie, że to Arya wysysa ze mnie energię. Wziąłem prysznic, wyciągnąłem whisky. Upiłem się tak szybko jakbym pił pierwszy raz. Nie wiem kiedy zasnąłem. Obudziłem się w południe. Dawno tak długo nie spałem.

Pierwsze co zrobiłem chwyciłem za telefon i włączyłem widok z kamer w jej domu. Spala w łóżku razem z Kate Jones, którą też kazałem sprawdzić gdy tylko dowiedziałem się, że się przyjaźnią. Co mnie pominęło? Chciałem cofnąć jednak nie włączyłem nagrywania na noc. Kurwa!

Odłożyłem telefon. Poszedłem wziąć zimny prysznic, tylko on postawi mnie na nogi. Rozebrałem się, wszedłem do kabiny. Puściłem zimną wodę i oparłem dłonie na kefelkach przede mną. Zamknąłem oczy. Widziałem ją przed sobą jak klęczała wieczór wcześniej. Była jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach, jeszcze piękniejsza niż gdy rozmawialiśmy przez kamerkę. Była prawdziwa. Chwyciłem chuja w dłoń który mimo zimnej wody i tak stanął na baczność. Od razu zacząłem poruszać dłonią wyobrażając sobie, jak bierze go do ust. Odchyliłem głowę do tyłu. Przyśpieszyłem ruch dłoni i zacisnąłem mocniej palce. Spuściłem się chwilę później, oplukałem i wyszedłem spod prysznica. Spojrzałem w lustro.

Pojebie mnie jeśli nie będę jej miał.

OBSESSION Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz