1

846 78 295
                                    

Selamlar yeni bir kurguyla karşınızdayım hehe.

Biliyorum No Key final yapmadan yeni kurguya başlamayacağım dedim ama tatlı bir sebepten ötürü yeni kurguyu erken paylaşmam gerekiyordu 🥺💜

Neyse umarım bu seriyi de seversiniz ilk bölümü okumanız için uzatmıyorum keyifli okumalar ^^

***

Kaveh;

Lisenin ikinci yılı sonunda başlamıştı. Yaz tatili boyunca görmediğim arkadaşlarımla görüşüp özlem gidermiştik. Kanı kaynayan bazı sınıf arkadaşlarım liseye yeni başlayacak olan öğrencilere şaka yapmak için planlar yaparken keyifle onları dinliyordum.

Kimisi öğretmen kılığına girerek onları kandırmayı isterken kimisi tatbikat yapıyoruz diyerek onları bahçede koşturmak istiyordu. Onlar ne yapacaklarını tartışırken öğretmen içeri girip derse başladı. Tüm hayaller suya düşerken ilk günden ders mi işlenir diye itiraz ettiler.

Öğretmenle öğrenciler şakayla karışık  atışırken gülerek onları izledim. Anne ve babam küçüklüğümden beri lise yıllarının çok özel olduğunu bu yüzden her anından keyif alıp anı biriktirmemi söylediği için her küçük durum eğlenmemi sağlıyordu.

Teneffüste bahçeye çıkmak için merdivenlerden inerken tuvaletin önünde arkadaşım birisiyle çarpıştı. Garcia refleksle özür dilerken kulaklık takmış çocuk umursamadan tuvalete girdi. Garcia sinirle söylendi "Ben sunbaesi olmama rağmen özrüme cevap bile vermedi."

Kolundan tutup onu bahçeye sürükledim "Boşver muhtemelen okula yeni gelen çocuklardandır." Bahçeye çıkıp teneffüste top oynadıktan sonra zil çalınca durup soluklandım "Terden sırılsıklam oldum. Lavobada bir yüzümü yıkayıp geleceğim siz gidin."

Lavobada yüzümü yıkayıp aynaya baktım. Şimdiden sıcak yüzünden kızarmıştı. Arkamdaki kapı sertçe açıldığında irkildim. Aynada bu sabahki çocukla göz göze geldik. Sabah pek incelememiştim ama şimdiden ilk dönemlerin arasında popüler olacağı belliydi.

Beyaz saçlar içinde renkli pırıltılar olan mavi gözler ve soluk bir ten. Sürekli kulaklıkla gezmesi garip olsa da tatlı görünüyordu. Bir anlığına göz göze geldikten sonra elini yıkayıp tuvaletten hızla çıktı. Utangaç mı içe kapanık birisi mi anlayamadım. Bende tuvaletten çıkıp sınıfa yürümeye başladım.

Onu sonraki görüşüm bir kaç gün sonraydı. Garip şekilde hakkında söylentiler yayılmaya başlamıştı. Öğretmenlerin onu kayırdığını ve fazla egoist olduğundan kimseyle konuşma zahmetine görmediğini söylüyorlardı. Öyle ki üst dönemden bir kaç kişinin gözüne batmaya başlamıştı. Tabi bunun kızların ilgisini onlardan çaldıklarını düşünmeleri de etkiliyordu.

Öğle yemeği bitip sınıfa çıkarken üst sınıfımızdan birilerinin onu kenara çektiğini bile görmüştük. Garcia ile araya girip durumu yatıştırmıştık ama bir şey bile demeden yine oradan gidince hem Garcia hem üst sınıflar sinirlenmişti. Gülerek kolumu omuzlarına sardım "Hobaemiz çok utangaç onu biraz alttan alın."

Tatlı dille onları ikna etsem de eylemlerini engellediğim gibi dillerini engelleyemiyordum. Zaman geçti ama insanlar değişmiyordu. Neredeyse okul başlayalı bir ay olmuştu ama hala onun bu popülerliğini kıskanan kişiler vardı. Beden dersine gitmeden önce bir kaç kişi sigara içerken muhabbetlerini dinleyip hep birlikte aşağı inmek için tuvalette toplanmıştık.

"O değilde şu kulaklıklı zibidi beni fena ayar ediyor." Birisi dumanı üflerken yüzümü buruşturdum "Geçen hoşlandığım kız gitti ona açıldı bir de siklemeyip gitti onu bulamayan var şükretsene piç." Göz devirdim "Kızla çıkmaya başlasa ilk yakasına yapışacak sen değilmişsin gibi boş yapma."

HEAR ME - KavethamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin