26. Bölüm

451 24 10
                                    

"Onu gerçekten öptün mü?" diye sordu draco baş başa otururken . "Hayır draco saçmalama" dedim kafamı sallayarak . "İki yıl boyunca hiç aklımdan çıkmadın" dedim gözlerinin mavisine bakarak . "Ben en baştan anlamıştım zaten o küçük şeyin benim olduğunu" dedi . Güldüm "Tabii tabii ya ilk sorduğun şeyde bu senin mi oldu o yüzden zaten canım" diye konuştum kıkırdarken .

"Napıyım ama ne desem bilemedim birden etrafta koşan bi sarı kafa görünce" 

"Aynı sen ama" dedim gülümseyerek . 

"Evet aynı ben, benim gibi yakışıklı ordan anlamalıydım" çapkınca sırıttı . "Of hala kendini beğenmişsin draco" dedim . Bir an duraksadı "O gece olanlar, kendimde değildim büyünün etkisindeydim Y/N" dedi . "Anlamadım ne büyüsü?" . "Ben baloda seni ararken o beni kandırdı ve beni büyüledi isteyerek onunla oynaşmadım" . "Gerçekten mi sana inanmalımıyım ?" sordum . 

"İstersen doğruluk iksiri içeyim yada zihnime gir yalan yada doğru söylediğime bak" dedi . Gözlerinin içine baktım , çok saf ve masum duruyordu şuan . "Seni çok özledim" dedim elimi elinin üstüne koyarken . "Bende seni ah bir bilsen kendimi şuanda nasıl zor tutuyorum" dedi derin bir nefes alıp verirken . "Anlamadım niye zor tutuyorsunki kendini" sordum . Gülerek kafasını eğdi "Bilemem" 

Aklıma gelen şeyle utanarak koluna geçirdim "DRACO !" 

Açık kapının tıklatılmasıyla o yöne döndüm "Y/N şey remus seni istiyor ağlıyorda" diye konuştu edward . "Tamam bakarım hemen ed" diyerek kalktım ve yanından geçip gittim .

Draco'dan :

Y/N odadan çıkınca o pis ezikle kalmıştık "Neye bakıyorsun sen öyle" dedim alaycı bir şekilde . "Hiç" diye konuştu ve ekledi "Sadece artık ona sahip olan sen değilsin ben değilim o geldi aklıma" sırıttı . "Ne diyorsun sen" diye sinirle kalktım . "İki yıl boyunca Y/N seni unutsun beni sevsin diye uğraştım" ileri doğru geliyordu yavaş yavaş . "Tamda başarmıştım, yakınlaşmıştık ama sen çıka geldin" dedi sinirle . "Ağzına bir lanet mi istiyorsun şerefsiz ne diyorsun sen" dedim öfkeyle kızarırken . "Sen yokken yanlarında ben vardım, ona ben destek oldum" 

"Şuan ben burdayım ama küçük ed, hadi artık ayağımın altından çekil" dedim alaycı bir tavırla gülerken . Bu dediklerime sinirlenmiş gibiydi , hemen asasına sarıldığı anda yakalarından tuttum ve kafa attım ona . Acıyla inleyerek kanayan burnunu tutmaya başlamıştı . "Bu yaptığını ödeyeceksin malfoy" dedi ve odadan hızla çıkıp gitti . "Öderim tabii zenginim ben sen gibi fakirmiyim ezik" diye arkasından konuştum ve aşağı indim . 

Remus kanepede oturmuş annesinin saçlarıyla oynuyordu . Y/N'da ginny ile koyu bir sohbet içerisine girmişti , soluksuz birşeyleri tartışıyorlardı . Gidip remusun yanına oturdum . Eeee küçük veledimle tanışmam lazımdı değil mi ? Sonuçta bende yapmıştım onu .

"Napıyorsun bakalım" diye sordum . Gözlerini bana dikti "Sen kötü kaka" kaşlarımı çattım . "Ihıh" diye kafamı olumsuzca salladım "Ben senin babanım" dedim . Tek kaşını kaldırdı ve bana baktı "Kötü kaka baba !" 

Hadi ama bu çocuğa kaka lafını kim öğretmişti , bana olan üç kelimesinden ikisi kakaydı resmen ! Y/N'nın güldüğünü duydum , gülüşünü özlemiştim meleğimin . "Anne baba mı bu" dedi annesinin sırtına yapışırken remus . Y/N kafasını hafif çevirdi ve remusa konuştu "Evet bebeğim o senin baban" remus kendi kendine anlamadığım birşeyler fısıldıyordu . "Ne diyor" diye sordum Y/N'ya . "Senin kötü koktuğunu düşünüyor" dedi ve  kendini tutamayarak bir kahkaha patlattı . "Hadi ordan çocuk ben gelirken meleğimin en sevdiği parfümümü sıktım bikere bugün" dedim kaşlarımı çatarak . Ardından Y/N dahada gülmeye başlamıştı . Remus bir annesine birde bana baktıktan sonra o da gülmeye başlamıştı . İkisininde gülüşleri o kadar çok benziyordu ki . Saçlarını gözlerini ve yakışıklılığını benden almıştı evet ama gülüşü tıpkı annesininki gibiydi . İkisinide gülerken ve aralarında konuşurlarken izledim ve gülümsedim . 

İnanamıyordum bu anı yaşadığıma . İki yıl boyunca Y/N'nın ve benim yüzümden öldüğünü sandığım bebeğimizin hayalini kurmuştum ve şimdi ikiside yanımdaydı . Çok muhteşemdi bu !

Y/N konuştu "Ed burnuna ne oldu senin" ah şu sinir bozucu ezik gelmişti . "Kapıya çarptım bugün çok sakarım" dedi burnuna peçete bastırırken . Sırıtmamak için kendimi zor tutuyordum . Minik ellerim koluma dolanmıştı . "Baba ısırmak" dedi remus masumca bana bakarken . "Hayır baba ısırılmaz" dedim gülerek yanaklarını sıkarken . Y/N sanki o eziği aniden unutmuş gibi hayran bakışlarla bizi izlemeye ve gülmeye başlamıştı . O eziğin kıskanç gözlerinin üzerimizde olduğunu hissetmiştim . 

"Y/N harry'le konuştuktan sonra eve gitsek olurmu ?" diye sordu ezik ed . "Olabilir" dedi Y/N . "Hala aynı evde yaşamaya devammı edeceksiniz ?" diye sordum sinirle . Edward kıskandığımı anlayınca sırıtmıştı hafifce "Ne oldu draco?" diye sordu Y/N .

"Ne demek ne oldu? Oğlumla karım şu ezikle aynı evdemi kalacak" dedim kaşlarımı çatarak .

"Karım derken pardon ? Evli olduğumuzu bilmiyordum draco" dedi Y/N bana kızarak . Edward galibiyet kazanmış gibi bakışlar atıyordu bana sırıtarak . İyice sinirlerimin bozulmasına yetmişti bu . "Kardeşim benle kalıyor itirazı olan varsa lanetlerimin tadına bakabilir hemen şimdi" dedi harry . "Harry kucak kucak" diye ciyakladı remus harry'i görür görmez . Babaya kaka dayıya kucak öylemi küçük velet ?

Kapının çalmasıyla Y/N ben bakarım diye kalkmıştı . Harry'de elindeki remusla ginny ile beraber mutfağa gitmişlerdi . Edward'la ikimize ölümcül bakışlar atıyorduk . Ağzımı oynatarak "Bu burda bitmedi" dedim ve kaşlarımı çatarak kafamı salladım . 

Toxic Love ❜ Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin