"Uzaktan çok mutlu gözüküyorsunuz" dedi draco sinirli bir sesle yanımıza gelirken . "Ne işin var burda senin" diye sordum kaşlarımı çatarak . "Konuşmak için seni heryerde arıyordum ama seni bu ezikle bulmayı beklemiyordum açıkçası benden sonra bununlamı takılmaya başladın ?"
"Yaptıklarım seni ilgilendirmez draco, gidip küçük sürtüğünle ilgilensene sen" dedim ve edward'a doğru konuştum "Kalk ed biz başka yerde konuşalım" . Draco çatık kaşlarla bizi izlerken biz kalkıp kütüphaneden çıktık .
Boş koridorda yürürken konuştum kendi kendime "Çok aptal" , "Ney anlamadım ?" dedi edward . "Sana demedim aptal draco'ya diyordum" .
"Sen ne söyleyecektin?" diye sordu . "Boşver sonra konuşuruz" diyip ona veda ettim ve gryffindor ortak salonuna gittim . Derslerin bitip altın üçlünün gelmesini bekledim . Sonunda gelmişlerdi .
"Nasılsın iyi misin ?" diye sordu ginny yanıma otururken . "Sanırım iyiyim" dedim . "Gelirken madam pomfrey'in yanına uğradım da" dedi harry ve ekledi "Akşam yemeğinden önce yanına uğrayıp sana özel hazırladığı iksiri almanı söyledi" . "Tamam giderim yanına" dedim . "Ron ve hermione nerde ?" diye sordum . Ginny "Şeyy ikisi biraz kavgaya tutuştular sonra birden ortadan kayboldular" dedi . Harry imalı bir şekilde gülerek "Kesin kavga ediyorlardır" diye ekledi ona . "Harry iğrençsin" diye yüzünü ekşitti ginny . "İşte geldiler" dedi onları göstererek . "Ee bunlar hiçte kavga etmişe benzemiyolar ron'un yüzünde güller açıyor resmen"dedim . "Ah lütfen susun" dedi hermione kızarırken . "Y/N millan seni bekliyor bi git bak istersen" diye konuştu . "Niye Y/N'yı bekliyormuş" harry kaşlarını çattı .
Ortak salondan çıktığımda edward'ın koridorda beni beklediğini gördüm . Beni görünce gülümsedi "Nasılsın Y/N" . "İyiyim sen ?" diye sordum . "Bende iyiyim" elini ensesine götürdü "Şey diyecektim istersen akşam yemeğine beraber inelim" "Olur ama önce hastane kanadına uğramam lazım istersen benimle gel" . "Tamam olur" diye yanıtladı beni . Ve beraber hastane kanadına gittik .
Madam pomfrey iki tane çocukla ilgileniyordu . Onları gönderdikten sonra koridoru kontrol etti ve gidip dolaptan bir şişe çıkarttı . Bana uzattı "Bunu al potter, her akşam bir yudum iç" dedi . Şişeyi elime aldım "Bebeğin korunması için" kafamı salladım "Peki madam pomfrey" . Edward'a döndüğümde şaşkın bir şekilde kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu "Bebek mi?" diye ağzını oynattı . Sanırım ona anlatmalıydım . "Gel hadi" diye kolundan tutarak hastane kanadından çıkarttım .
Tam arkamızı dönmüş gidiyorduk ki koridorun diğer tarafında kapının yanından bir ses geldi . İkimizde aynı anda oraya döndük . "Bebek öyle mi ?" , draco garip bir şekilde bize doğru konuştu "Hamile misin Y/N ? Babasıda bu öyle mi" gözleri kararmış çok öfkeli bir şekilde bize bakıyordu . Birşey demedim "Y/N konuşsana !" diye bağırdı birden . Öfke dolu sesi tüm koridorda yankılandı . Çok korkunç ve ürkütücü duruyordu şuan . Geri çekildim korkuyla , ondan korktuğumu farkedince kasılan yüzü gevşemişti . Bağırdığı için pişman gibi duruyordu .
"Bunu bana nasıl yaptın ?" diye sordu üzgün bir ifadeyle , sesi titriyordu . Çok üzgünüm sevgilim ama sana gerçekleri söyleyemem . O an kalbimin sızladığını hissettim . Son kez gözlerimin içine uzunca baktı ve birşey demeden arkasını dönüp gitti . Ağlamamak için zor duruyordum . Gözümden süzülen bir damla gözyaşını elimin tersiyle sildim . "Ne olduğunu anlatacak mısın artık" dedi . Büyük salona gidene kadar kimse duymasın diye sessiz sessiz konuşarak ona olanları açıkladım . "Yani bebeğin babası draco'ysa neden ona bunu söylemedin" diye sordu . "Söyleyemezdim, dumbledore öğrenmemesi gerektiğini söyledi" dedim . Ağlamak istiyordum . Böyle olmamalıydı . "Y/N yanında olduğumu bilmeni istiyorum" dedi edward omzuma dokunarak . "Teşekkürler" buruk bir şekilde gülümsemeye çalıştım .
Büyük salona girdiğimizde ilk iş slytherin masasına baktım . Gözlerim draco'yu aradı ama yoktu . Gryffindor masasına geçtim , edward'da yanıma oturdu . "Şifalı iksirini aldınmı ?" diye sordu harry bana . "Aldım evet" dedim ona . Tabağımdaki yemekle oynuyordum masaya oturduğumdan beri . "Y/N yemeğini yesene" dedi edward eğilerek bana doğru . "Midem bulanıyor yiyemiyorum" dudak büzdüm . "Zorlayarakda olsa birşeyler yemelisin yoksa güçten düşersin" dedi . "Pekii" zorlada olsa tabağın yarısına kadar yiyebilmiştim . Midem çok ama çok kötüydü .
Ya su bölümü 2 saattir yazmaya calısıyorum saka gibi İSŞALKDJFSKDŞLJFSKDLJSDF bi yandan bölümü yazmaya calısıyom bi yandan melez prens izliyom 650 kelime anca yazabilmisim aq
Ah draco, sarı civcivim üzüldü ya bende istemezdim böyle olsun :d