Derslere girmemiştim . Dünde pek girmemiştim zaten , umarım başım profesörlerle belaya girmezdi . Okuldan atılmak istemiyordum . "İnanamıyorum draco çok iğrenc" dedi ginny ortak salonda otururken . Saat aksam vaktiydi ortak salonda çok az kişi vardı . Aklıma draco ve o kız gelince ağlayasım geldi . Babasının işin içinde bir parmağı olabilirdi , malfoy ailesi bu kızı draco'yla aramız bozulsun diye araya sokmuş olabilirlerdi . Ama öyle olsa draco bana söylerdi değil mi ?
Midemin bulandığını hissetmiştim . Yüzümü ekşittim , ginny'de birşeyler olduğunu farketmişti "Y/N iyimisin yüzün bembeyaz ruh gibi oldun birden" . "Midem çok kötü bulanıyor" dedim elimi ağzıma götürürken . "Akşam çok az yedim ondandır herhalde" , "Saçmalama Y/N ne az yemesi harry'nin yemeklerine bile çöktün nerdeyse" dedi ginny . "Kalk bir hastane kanadına gidelim" diye önerdi . "Gerek yok ya uyuyunca geçer" dedim ve beraber yatakhaneye çıktık .
Zar zor uyuyabilmiştim, çok fazla midem bulanıyor ve başım ağrıyordu . Sabah kalkınca çok halsiz hissetmiştim kendimi , üstümü bile zor giymiştim nerdeyse . Büyük salonda kahvaltı yapıyorduk , "Onun nesi var" diye fısıldadığını duydum harry'nin ginny'e . "Bilmiyoruz hastane madam pomfrey'in yanına gidelim dedik ama istemedi" .
Çok mu kötüydüm cidden , harry bugün benimle dalga bile geçmemişti . "Günaydın" diyerek yanıma oturdu edward . "Günaydın" dedim .
"Y/N iyi misin hastalandın mı" diye sordu telaşla , "Neden herkes böyle söyleyip duruyor çok iyiyim birşeyim yok" dedim sinirle . "Tamam tamam sakin" dedi .
"Madam pomfrey'in yanından geliyorum dün cedric'in birşey damlattığı kadehe baktı ve içinde amortentia olduğunu söyledi" dedi edward . "İnanamıyorum ne ?!" diye şaşkınca bağırdı harry . "Aptal" diye kafamı salladım ve yemek yemeye çalıştım . Canım sürekli birşeyler yemek istiyordu . Ama yemek istemiyordum da , bencede en iyisi madam pomfrey'e bir görünmeliydim . Derslerden sonra hastane kanadına uğrayacaktım . İlk ders kehanet'ti , profesör trelawney sınıfta oturmuş öğrencilerin gelmesini bekliyordu . Hermione ile geçip biryere oturduk . Neden bilmiyorum ama garip bir şekilde sınıfa adımı atar atmaz profesörün gözlerini çok fazla üzerimde hissediyordum . Bazen kaşlarını çatıp anlamsız bakışlar atıyordu , çok ama çok garip . Profesör trelawney'in kendisi de zaten çok garipti ama neyse . Ders slytherin'le beraberdi . Draco'dan kaçıyordum dünki olaydan beri . Dün akşam yemeğinde de benimle konuşmaya çalışmıştı ama harry izin vermemişti , çok büyük bir sözlü kavgaya tutuşmuşlardı veee snape bu yüzden gryffindor'dan 15 puan kırmıştı çok mükemmel . Draco blaise zabini ile beraber konuşarak sınıfa girmişti .
Çok düşünceli ve birazda üzgün gibi gözüküyordu . Bakışlarını tüm sınıfın üzerinde yavaş yavaş gezdirdi ve sonunda aradığı seyi bulmuş gibi hafif bir tebessüm attı bana . Ona karşılık hemen kaşlarımı çattım ve sert bir ifadeyle baktıktan sonra önüme döndüm . Biraz sonra ders başlamıştı . Profesör tek tek herkesin önündeki fal küresine bakıyordu , sıra hermione ve bana gelmişti . Önce benden başladı . Küreye çok uzun süre baka kalmıştı . Hermione ile aramızda bakışıp birbirimize ne oluyor anlamında kaş göz yapıyorduk , ne olduğunu anlamamıştık . "Bir sorunmu var profesör" diye sordum trelawney'e . Elini ağzına götürdü ve çok garip bir şekilde derin bir nefes aldı sanki boğuluyor gibiydi . Bu yaptığı çok fazla sesli olduğu için tüm sınıfın dikkatini çekmişti . Bana eğildi ve kısık bir sesle konuştu "Sen ne yaptın potter" . Ağzı şaşkınlıkla açılmıştı .
Anlamıyorum ne yapmış olabilirdim ki ? Herkes bize garip garip sorgularcasına bakıyordu . Kafamı çevirdiğimde harry'le göz göze geldim . O da aynı şekilde kaşlarını çatmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu .
Ders erken bitmişti , hermione ile beraber sınıftan çıkacakken trelawney beni durdurdu . "Bayan potter lütfen durun" hermione'ye orta salonda buluşuruz dedim ve profesörün yanına gittim . "Potter sen ve malfoy-" diyerek başladı ve duraksadı . Kalbim nedense cok hızlı atmaya başlamıştı "Bir felaket yarattınız" . "Anlamadım profesör bu ne demek oluyor" dedim açıklamasını isterek .
"Senin gelecek kürene baktığımda, bir bebek gördüm . Bu bebek sen ve malfoy'un kanından . Ve bu bebek bizim başımıza büyücülük dünyası için çok karanlık bir dönemi getirecek" dedi çok kısık konuşmaya çalışarak . Gözlerini küreden çekmiyordu , küreye baktığımda içinde siyah bulutlar ve havada uçuşan yeşil şimşekler vardı .
"Anlamıyorum nasıl olur bu, ne olacak" diye sordum , ne diyeceğimi bilemiyordum gerçekten . "Bu çok güçlü bir bebek-" dedi elini küreye dokundururken ve devam etti "Uğruna büyük canlar kaybedilecek, ve zamanı yakındır"
"Peki ne zaman olacak bu bebek ?" bu nasıl soru ya Y/N çok saçmaladın iyice !
"Bebek karnında potter"
Seyyy bitane daha tom felton kurgusu yazıyorumda belki bakmak isterseniiiz profilimde bulabilirsiniiiz <3
Hikaye nasıl gidiyo sizce ?