Kendimi kızlar tuvaletine atmıştım . Yüzümü soğuk suyla yıkayıp kendime gelmeye çalıştım . Nasıl yani şimdi karnımda draco'nun çocuğunumu taşıyordum ? İnanamıyorum bunu ona söylemelimiydim . Draco'ya söylemeyi bırak harry'e ne diyecektim . Off hiçbir fikrim yok . Midem hala çok bulanıyordu . Kendimi daha fazla tutamadım ve tuvalete gidip kustum . Önüme gelen saçlarım yüzünden çok rahatsız olmuştum . Ellerim titriyordu doğru düzgün tutamıyordum saçlarımı .
Birinin arkamdan saçlarımı tutmasıyla irkildim . Hızla arkama döndüm , çok korkmuştum birden . "Sakin ol benim" dedi tanıdık bir ses , draco .
"Burda ne işi var" dedim onu itekleyerek . "Sınıftan koşarak çıktığını görünce endişelendim betin benzin atmıştı kötü gözüküyordun bende seni takip ettim"
"İyi halt yedin" gözlerimi devirdim .
"Sen iyi misin dünden beri kötüymüşsün" , "Seni ilgilendirmez" dedim , "Hayır ilgilendirir Y/N" bileğimden tuttu ve gitmemi engelledi . "Ortada birşeyler dönüyor ve ben bunu bilmek istiyorum benden ne saklıyosun"
Ona söylemelimiydim , çok kararsız kalmıştım . Ya öğrenirde istemezse , hem zaten sevgiliside var en iyisi söylememek . "Ahh kolumu bırak" dedim sahte bir acı ve inlemeyle . Hemen telaşla bileğimi bıraktı "Özür dilerim ben-" konuşmasına izin vermeden hemen onu itekledim ve kaçtım . Koridorlarda hızlı hızlı koşarak ortak salona gittim .
Altın üçlü beni bekliyormuştu . "Nerde kaldın Y/N meraktan öldük" dedi hermione . Harry'e bunu direkt söylemeyecektim , önce hermione'ye söyleyip ne yapacağımı sormak istedim . "Hermione sana birşey sormalıyım benimle gelir misin" dedim ve beraber yatakhaneye çıktık . "Hadi bakıyım dökül trelawney ne söyledi sana" dedi yatağa otururken hermione . Sıcaktan bunalmıştım cübbemi çıkarttım ve yatağa fırlattım . "Şuan napıcağımı hiç bilemiyorum" dedim ve ağlamaya başladım.
"Y/N ne oldu ?" diye sordu hermione "B-ben hamileyim" diyiverdim birden . Hermione'nin ağzı açık kalmıştı şaşkınlıktan "Ne ?"
"Trelawney bu bebeğin büyücülük dünyasına çok karanlık şeyler yaşatacağını falan söyledi işte" dedim ve burnumu çektim . "Draco'nun bebeği" diye ekledim .
Tekrar ağlamaya başladım . "Ne yapacağımı bilmiyorum harry'e nasıl söyleyeceğim ben bunu ne yapacağım" dedim hızlı hızlı konuşarak .
"Sakin ol" dedi ayağa kalkıp yanıma gelirken . "Draco'nun bundan haberi varmı ?" diye sordu . Kafamı olumsuzca salladım . "Bebek nasıl karanlık şeyler yaşatacak ki ? Bunu dumbledore ile konuşmalısın" dedi ."Harry konusuna gelecek olursakta bence şimdi söyle, bilmesi daha iyi olur bi çözüm bulursunuz belki" , gözlerimi şaşkınlıkla açtım "Çözüm derken bebeği düşürmek falan mı ?"
"Hayır Y/N saçmalama o da bir can sonuçta-"
"Ya neyin içine düştüm ben" yere çöktüm , dizlerim bedenimi taşıyamıyor gibiydi . Ağlamam daha da şiddetlenmişti . Hermione beni ortak salona indirdi . Salonda sadece harry ron ve ginny vardı . Harry bizi görünce "Derse geç kalacağız böyle devam ederseniz-" benim halimi görünce kaşlarını çattı "Neler oluyor Y/N neden ağlıyorsun" . Hermione koltuğa oturdu ve benide oturttu . Harry meraktan çatlayacak gibi duruyordu "Neden konuşmuyorsunuz ne oldu" . Hermione onay istercesine bana baktı kafamla onu onaylayınca harry'e herşeyi anlattı .
Harry hiç bir şey demeden öylece duruyordu . Sonunda ağzını açtı ve "Kardeşim ve iğrenç malfoymu, gerçekten mi" dedi
"Bebeğin kötü şeylere sebep olacağına takılmadında buna mı takıldın harry ?" diye sordu ron . Hermione ona göz devirdi . "Bunu dumbledore ile konuşmalıyız" dedi harry .
Harry ile beraber dumbledore'un odasına gittik . Çok gerilmiştim . "Az önce profesör trelawney ile konuştum bende sizi bekliyordum çocuklar gelin" dedi bize dumbledore .
Harry gergin olduğumu anlamıştı , destek için elini tuttu ve gülümsedi . Gülümsemesi içime bir rahatlık getirmişti . Az da olsa rahatlamıştım . "Profesör ne yapacağız" diye sordu harry . Dumbledore konuşmaya başladı . "Yapılacak tek şey sırrı kimseye söylememek harry"
"Nasıl yani profesör" diye sordum . "Şöyle ki Y/N , Trelawney karanlık lordun bu bebek senin kanından olduğu için bebeğin peşine düşeceğini ve bunda da malfoyların ona yardımcı olacağını söyledi . Tabii ki bu değişebilir"
"Yani bizden başka kimseye söylemezsek bu karanlık lordun kulağına gitmez" dedi harry . "Aynen öyle" dumbledore onayladı .
"Ama draco'nun bunu bilmesi gerekmezmi çocuk onunda çocuğu sonuçta"
"Lucius draco'dan öğrenebilir, draco söylemese bile zihnini okuyabilir yada bir başkası . İşimizi riske atamayız Y/N . Zamanı gelince öğrenir zaten draco"
Dumbledore bizi daha sonra tekrar konuşmak için çağıracağını söylemişti . Bizde ortak salona geri dönmüştük . Midem yine çok bulanmaya başlamıştı . Dumbledore kendimi kötü hissettiğim zamanlar derslere girmek yerine dinlenmemi söylemişti . Madam pomfrey'den benim hamileliğimin sağlıklı geçmesi için bir iksiz hazırlatacağını da söylemişti son olarak . Harry diğerleri ile beraber iksir dersine gitmişti . Bende tek başıma ortak salonda oturuyodum . Çok canım sıkılmıştı bende kütüphaneye gittim . Belki edward ordadır diye . Düşündüğüm gibide öyleydi . Uyuyamıkalmıştı o? Evet.
Sakince dürttüm "Edward uyan burda uyunur mu ?" yavaş yavaş mırıldanarak kalktı "Y/N senmisin" yanındaki sanldayeye oturdum . "Sabahkinden biraz iyi gözüküyorsun" dedi bana . Acaba ona bunu söylesem nasıl olurdu . Bence o iyi birisiydi yani bi zararı dokunmazdı belki bana yardımcı bile olabilirdi .
"Birşey mi söyleyeceksin" diye sordu . Kaşlarımı sorgularcasına kaldırdım . "Zihnimi mi okudun sen?" sordum .
"H-hayıır" diye yanıt verdi . Evet zihnimi okumuştu . "Sana güvenebilirim değil mi ?" sessiz bir şekilde konuştum .
"Evet Y/N, bana her konuda güvenebilirsin"
Ayh ilham gelmiyor ayol