Selamm.
Bir sürü yorum görmek istiyorum.
Bakalım her istediğimiz oluyormuymuş 🥲
Keyifli okumalarrr 🫶🏻
🌼"Hadi amk destek atın çabuk. Köşeye sıkıştım."
Alperen'in sesi oldukça öfkeli geliyordu.
Arkadan başka bir ses Alperen'in sesine karıştı.
"Siktir."
Başka bir ses daha duyuldu. "Amk öldüm ben"
Alperen'in sesi tekrar duyuldu. "Ananı avradını!" Bir şeylerin masaya çarpma sesi geldi.
Az önceki ses tekrar kendini hatırlattı. "Beni diriltin."
Bir diğeri "Beni de."
"Siktirin gidin"
Alperen tekrar öfkeyle söylendi. "Ay ananı sikeyim." Saçlarını karıştırıp kulaklığı sertçe masaya attı. "Öldüm işte amk."
Chate göz gezdirmeye başladı. Okudukça kaşları çatılıyordu. "Birkan, kolsuz yazanları banla yoksa birilerinin belasını sikicem."
Bunları söylerken bende chate bakmaya başladım.
"Bu niye bu kadar gergin aq"
"Buna nolmuş amk yine"
"Kesin Ayperi yüz vermiyor"
"Ayperiyle kavga ettiler bence, Alperen'in dünkü hikayesinden belli"
"Sakin ol yakışıklı"
"Abi boşver onları çok iyi oynadın"
"Abi bir kere daha oynayın"
"Abi bu yayın gerçek prenses yok galiba o yüzden bu kadar gerginsin di mi"
"Ayperi'ye link atalım gelsin, anca öyle sakinleşir bu"
Yorumlar bir yandan gülümseme neden olurken bir yandan da kendimi kötü hissetmemi sağlamıştı.
Evet yayını izliyordum. Yüzlerce kişi Alperen'in yayını duyurduğu tweetin altına beni etiketleyince ister istemez kendimi yayını izlerken bulmuştum.
Dün ona o şekilde çıkıştıktan sonra bir miktar vicdan azabı çekmiştim doğrusu. Dün babamla tartıştığım için biraz sinirliydim bu yüzden sinirimi hiç alakası olmayan, tanımadığım birinden çıkarmıştım. Alperen dünden beri hiç mesaj atmamış son mesajıma da görüldü atmıştı. Gerçi yazdıklarıma verilecek bir cevap yoktu ama ben onun yazdıklarını görmediğim zamanlar bile sürekli yazan biri olduğu için bugün yazar diye düşünmüştüm.
Alperen de benim okuduklarımı görmüş olmalı ki "Birkan chati kapat abicim." dedi. Ardından da "Bir kere daha oynayalım, hazır mısınız?" diye ekledi.
Onlar oyuna tekrar başladığında Ahu'nun sesini duydum.
"Yine mi gelmiyorsun?"
Uzandığım yerden doğrulup "Geliyorum." dedim. Bir kere daha onu edersem dilinden kurtulamazdım.
Kısa bir tatile çıkmıştık ve Ahu yüzmeye gitmek istiyordu.
"Çabuk hazırlan o zaman."
Başımı sallayıp dolaba yönelirken yatağın üzerindeki bilgisayardan Alperen ve arkadaşlarının sesi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daisy Love |Texting
Teen Fiction@alperennoyanalp: Tinker Bell'e aşırı benziyorsun @alperennoyanalp: Küçükken ona aşıktm (: