2.6

2.6K 170 71
                                    

Merhabalarrr, nasılsınız?

Hiç kimse sormuyor ama ben de iyiyim çok şükür agahsjsj

Saat 05.23. Siz mışıl mışıl uyurken ben sizin için bölüm yazdımm. 

Bol yorum ve bol oy bekliyorum ona göree 💞

Keyifli okumalarr.

🌼

"Selamlar, nasılsınız prensesler ve kendini prenses hissedenler?"

Bilgisayarın başında yeni başlayan yayını izlerken kulaklarıma dolan Alpren'in hoş sesiyle gülümsedim.

Kameraya baktı yüzüne hoş bir gülümseme kondurdu. Kalp ritmim bozulmuştu çünkü göz göze gelmiş gibi hissetmiştim.

"Ben bomba gibiyim bu aralar."

Eh bunun neden olduğunu biliyordum. Neticede şu sıralar bende ondan çok farklı sayılmazdım.

Gözüm chate kaydığında Alperen'in sözlerinden sonra coştuklarını gördüm.

"Noluyo amk"

"Sevdiği kız geceyi başkasının evinde geçirince erkekler"

"Sen hep bomba gibisin aşkım"

"Dm bak bebek"

"Ne çabuk unuttun Ayperi'yi"

"Takipleştiler aq bence konuşuyorlar"

"La size ne milletin özel hayatından. İşinize bakın"

"Abi ne oynican bugün"

"Soru cevappppp"

"Kral napcaz bugün"

"Bugün napıcaz... Bugün soru cevap yapıp ardından da oyun oynarız."

Ekranda bir şeyleri ayarlayıp -ne yaptığı hakkında hiçbir fikrim yok- masasının üzerinde bulunan şişeden su içti.

"Eveet, bayadır yapmıyorduk. Sorun bakalım. Aralardan seçip cevap vericem. Sikimin keyfine göre."

Ettiği küfürle gözlerim büyürken kendisi pek bundan rahatsız olmuş gibi değildi. Günlük hayatında sıkça küfür kullandığı belliydi. Şuan bunu önemseyemiyordum sanırım.

"DefneTVEREN demiş ki 'Bu aralar fazla mutlusun nedeni ne?' Güldü elini saçlarının arasından geçirip "Defnecim hayatımda güzel gelişmeler yaşanıyor. Yakında anlarsınız." dedi. Hemen ardından başka bir soruyu okudu.

"birseycarrrtett1 demiş kii 'Ayperiyle ne zaman öpüşür- ' cümleyi devam ettirmeden "Lan!" dedi. Sözde kızmıştı ama yüzünde haylaz sırıtma bunun tam tersi olduğunu gösteriyordu. "Bir de eklemiş 'fesat olduğum doğrudur saygılar'." Bıyık altından güldü tekrar "Hiç anlamadık kardeşim, emin olabilirsin."

Benimde yüzüm bir miktar kızarırken elimle yüzümü serinletmeye çalışıyordum. Niye böyle olmuştu ki?

BWOOSURENE demiş ki 'Alperen aşkım bebeğim tapun kimin üzerine' " 

Daisy Love |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin