1.5

3.2K 173 17
                                    

Selammm, nasılsınız?

3000 olmuşuzzz 🥳🥳🥳🌼❤️‍🔥 Teşekkürler

🌼

"Yaptığının doğru olduğunu düşünüyor musun cidden?"

Yan şezlongumda uzanan Ahu'nun sorusuyla bakışlarımı boş boş baktığım denizden çekip yüzüne çevirdim. Bakışları elindeki telefondaydı.

"Ne?"

"Alpren'e yaptığın doğru mu sence?"

Sorusu içimdeki sıkıntıyı iyice büyütürken fevri kişiliğimden ve güven promlemimden bir kere daha nefret ettim. Bir insanın kalbini kırmış olmak üzüntümü katlıyordu. Üstelik bana hiçbir yanlışı olmayan birini üzmüştüm. Kafamı sezlonga sertçe vurdum ve derin bir nefes aldım.

"Doğru muydu bilmiyorum ama yapmam gerekeni yaptım."

Bakışlarımı tekrar denize çevirdim ve boş boş bakmaya devam ettim.

"Bak yaşadıklarını biliyorum, asla kolay şeyler değiller ama böyle yaparak hem kendini hemde sana ulaşmak isteyenleri üzüyorsun."

Omuz silktim ve bir şey demedim. Ne diyebilirdim ki? Haklıydı fakat bu elimde olmadan bir anda gelişen bir şeydi. İçgüdülerim yaşadıklarımdan dolayı bir koruma mekanizması geliştirmişti. Bu mekanizma öyle hızlı devreye giriyordu ki asla duygularımın onu yönlendirmesine izin vermiyor benim duygularım da dahil kimsenin duygularını önemsemiyordu. Eğer izin verseydi o gün Alperen'e o şekilde davranmaz ve onu bu kadar üzüp kırmazdım.

"Bana kalırsa ona bir şans vermeliydin. Korkularını yenmek istiyorsan üzerine gitmelisin bebeğim."

"Neden ona bir şans vermeliydim? O da herkes gibi. Üstelik hakkında hiçbir şey bilmiyorum."

"Bu şekilde sonsuza kadar bilmemeye devam edersin. Birini tanımak için önyargılarınla değil, yaşayarak karar vermelisin." derin bir nefes aldı. "Alpereni tanıyan bir arkadaşım varmış, üstelik onun yayınlarını uzun zamandır izliyormuş."

Bakışlarımı ona çevirdim. "Bu neyi değiştirir ki?"

"Onun çok samimi ve iyi niyetli biri olduğunu söyledi. Sandığın gibi biri değilmiş." Telefonunu göğsüne bırakıp ellerini karnının üzerinde birleştirdi. "Çocuk 3 haftadır yayın açmıyormuş. Sosyal medyada da pek aktif değil zaten. Gerçekten üzülmüş bence, ki üzülmekte sonuna kadar haklı. Mesajları okurken benim bile kalbim kırıldı."

"Ahu napmaya çalışıyorsun şuan?"

"Aklını başına getirmeye çalışıyorum. İleride çok daha fazla pişman olmanı istemiyorum anladın mı? Hayatında tanıdığın biri kötü diye hepsi aynı olmaz. Çocuğun ilgini çektiğinin farkındayım. Kendini geri çekmeye çalışmanı istemiyorum hepsi bu."

Başımı hızla sağa sola salladım. "Hayır ilgimi falan çektiği yok."

"İtiraz etme boşuna, daha önce kimseyle bu kadar bile muhabbet etmedin. Üstelik fotoğraf atmışsın çocuğa. Yayınlarını izledin. Bunlar senin kolay kolay yapacağın şeyler değiller."

Omuz silktim. Söyledikleri kesinlikle doğru degildi.

Ahu

*link*

Alperen 10 dakikaya yayın açacakmış

Bilmek istersin belki?

Ayperi

İstemem

Niye isteyeyim?

Ahu

Aynen bebeğim

İstemezsin

Ayperi

Evet!

Rahat bırak beni

Ahu

İyi seyirler aşkım

(Görüldü)

"Ya Serhat mal mısın abi. Görmüyor musun adamı?"

"Lan kafasız pezevenler elinizdeki biberon değil amk. Ateş edin ki kazanalım."

"Kör gözünüzü sikeyim sizin ben."

Evet yayını izliyordum ve görüldüğü üzere Alperen oldukça gergindi. Oyun başlayalı 10 dk olmuştu ama henüz küfürsüz cümle kurmamıştı.

Arkadaşlarıyla karşılıklı küfürleşerek oyun oynarken bende chatte yazılanlara bakıyordum.

Çoğu benimle ilgiliydi. Bu biraz stres olmama neden oluyordu açıkçası.

"Ömer iyi adamdı ama bir kusuru vardı; Ayperiyi götürmek.."

"Amk haberden sonra ne zaman yayın açar diye bekliyordum bende"

"Düzgün oynayın aq"

"Bu çocuk iyice agrasifleşmiş. Aşk acısı böyle yapar adamı işte"

"Abi oyundan sonra soru cevap yapalım"

"Ayperi ne mal insansın amk"

"Ayperiyi sal bebeğim ben buradayım"

"Chat ne Ayperiymiş amk susun artık"

...

@daisy engeli kaldır mısın?

Attığım yorum konuşmalar arasında akıp giderken Alperen görmemişti bile. Cesaretimi toplamışken böyle olması biraz canımı sıksa da son kozumu oynamıştım henüz.

Alperen ekranda bir şeyler yaparken bağış yapıldığına dair bir ses geldi hemen ardından da Alperen'in şaşkın sesi kulaklarima doldu.

"Daisy 20.000 tl atmış ve 'engeli kaldırır mısın lüt-' şaka mı bu?"

Sanırım ben olduğumu anlamıştı.

Zeki çocuk.

🌼

Nasıl ilerliyor sizce?

Umarım beğenmişsinizdir.

Desteklerinizi esirgemeyin lütfenn, ne kadar çok yorum o kadar çok bölüm unutmayın 🥳

Öpdüm ❤️‍🔥

Daisy Love |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin