Selamün aleyküm 🌹❤️
Okul zamanı eğlenceli bir kitap olsun, can sıkıntımız gitsin diye yazdığım bir kurgudur.
Yazım hatası varsa şimdiden kusura bakmayın :)
Keyifli okumalar.
❆
بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
❆
"Kızım biz ne diye bekliyoruz burada," diyen Süsen'e elimle sus işareti yaparken kısık sesle konuşmaya başladım.
"Bi söylenip durmasana ya, gelir işte birazdan."
"Farkında mısın bilmiyorum ama biz yarım saattir burada bekliyoruz ve kimse geçmedi," dediğinde bilmiş bir tavırla gülümsedim.
"Geçecek çünkü daha akşam namazını kılmadı. O akşam namazını kılmadan eve gitmez. Biliyorum ben ya."
"Kendini yıpratıyorsun kardeşim. O adamın ne zaman kafasını kaldırıp birine yan gözle baktığını gördün? Görmedin."
"Ne biliyorsun. Belki sever beni," dediğimde güldü.
"Varlığından haberdarsa tabii," dedi alayla. Allah aşkına ben neden hiç ciddiye alınmıyordum.
"Hissediyorum kızım," dedim hülyalı bir şekilde. "O adam benim kaderim."
"Umarım öyledir. Sonra tutup karşımıza başka bir adam çıkartırsan evleneceğim diye, o zaman yakarım bu mahalleyi ona göre," dediğinde yav he he dercesine başımı salladım.
Oturduğum parkta bakışlarım camiye giden karşı yolda gezinmeye devam etti.
Artık gelsen keşke.
Telefonumu cebimden çıkarıp bir mesaj yazmaya başladım.
05**: Ey Müslüman
05**: Camiye gidip kalmayacak mısın akşam namazını?
Ensar çevrimiçi
Ensar yazıyor...
Ensar: Kimsin?
05**: Önce ben bir soru sordum ama
Ensar: Akşam namazımı kıldım.
05**: Camiye gelmedin, nerede kıldın?
05**: Sen her gün gelirsin camiye
Ensar: Mehmet koçum seni elime geçirirsem fena olur
05**: Dur dur dur
Ensar: Yok kardeşim sen bunu hak ettin.
Ensar kişisi tarafından engellediniz.
05**: Ben Mehmet değilim.
(Gönderilemedi.)05**: LAN
(Gönderilemedi.)05**: İlk defa sana bi yazayım dedim
(Gönderilemedi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kaderim ↭ Texting
Teen FictionEnsar: Anlasana sen benim helalim değilsin. Ensar: Helalim olmayana bakmam ben. Neva: Tamam lan Ensar:? Neva: Olurum helalin #Tamamlandı